5tilføjet af

15.000 idioter!

Demonstranterne foran Brorsons kirke må være de dummeste, mest naive og godtroende TOSSER i hele Danmark!
Det er samfunds undergravende og grænsende til LANDSFORRÆDERI det, I går og laver!😮
I skulle SKAMME jer!😕
Heldigvis er I snart et ynkeligt mindretal i den danske befolkning.
Folk er ved at fatte, hvad der foregår. Og man har fået NOK!!!
Håber ALDRIG jeres vamle slags kommer til fadet igen inde på Chr. borg.
🙁🙁
tilføjet af

tak til demonstranterne

15000 mennesker med hjertet på rette sted i modsætning mange tøsedrenge som gemmer sig bag computeren for at svine andre til her i debatten.
Længe leve demokratiet.
Kæmp for menneskelighed og tolerance frem for intolerance og racisme!!
tilføjet af

godt sagt-

stil op som politikker du får min stemme når jeg bliver gammel nok. rigt sagt. godt gået siger pigen på 14 år.
tilføjet af

Nok er Nok

Jeg villle gerne stille op til en demonstration, hvis jeg ikke var så glad for at mit gode helbred ville lide skade ved at enten 2gere eller autonome ville skyde eller kaste brosten molotov cocktails, da ingen af de før nævnte respekterer de demokratiske spilleregler.
Og når de "danske" tøsedrenge ikke føler sig stærke nok råber de jo efter deres tyske, hollandske eller svenske brødre
Jeg mener at vide at mange mener som jeg og derved tilhører det store flertal som nu mener at NOK er NOK.
tilføjet af

Satans landsforrædere

Ja forræderne på overførselsindkomst, som deler ud af andres penge, er i klart undertal. De er nogle røvhuller og skulle sutte røv med Marianne Helvede.
Tænk at der findes 15000 fjolser på Nørrebro, som ennda er plaget af perkernes hærgen og snylten.
tilføjet af

15000

var der virkelig så mange idioter på et et sted-kunne de ikke ifællesskab have fundet husrum til få irakiske nazister
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.