3tilføjet af

Snyder TV2-vært for 90.000 kr.

Det hele startede med, at TV2 Sporten-vært Camilla Nørgaard skulle skrive Frederik Fetterleins biografi. Men det der begyndte som en god idé mellem 2 venner, er nu endt i en bitter sag om svindel og bedrag.
- Da jeg sagde ja til at skrive bogen om Frederik, havde jeg aldrig i mit liv forestillet mig, at det skulle koste mig så dyrt, siger Camilla Nørgaard til SE og HØR.
"Kan du ikke lægge ud?"
Hun var indtil starten af i år i gang med at skrive bogen ”Forført” om tennisspilleren. Aftalen var, at Fetterlein fik 100.000 kr. i forskud af forlaget og så skulle udbetale 50.000 kr. i løn til Camilla.
Bogprojektet skulle skydes i gang med en researchtur til udlandet, men så begynder det at gå skævt.
– Frederik ringer til mig, da jeg er på arbejde og har travlt. Han fortæller, at han har mistet sin jakke og dermed alle sine kreditkort i byen, så han kan ikke købe flybilletter til os. Jeg forklarer, at jeg ikke kan komme til en computer lige nu, så han foreslår, at han bare kan bestille flybilletterne med mine kreditkort-informationer. Jeg når lige kort at tænke ”Er det dumt?”, men vi er jo gode venner, så jeg slår tanken hen, siger den 33-årige sportsvært.
Det bliver til arbejdsture til både Paris og Monte Carlo, hvor Camilla lægger ud for alt.
– Da jeg kommer hjem, er der trukket 20.000 kr. (yderligere, red.) på min konto for lejlighed og billeje – penge, jeg ikke selv har brugt. Jeg ringer til Frederik, som forklarer, at han har prøvet det før, og at det bare er en fejl, fortæller Camilla.
Men det er ikke en fejl. Da Camilla skal have pengene for reseach-udlægget tilbage fra forlaget, får hun at vide, at Fetterlein allerede har afleveret bilag for 30.000 kr. Derfor kan de ikke også udbetale penge til Camilla Nørgaard.
Fetterlein fortsætter derefter med at hæve penge på hendes kort, og nu står Camilla Nørgaard med en gæld på hele 90.000 kroner. Og bogen? Den blev skrevet af en anden...
tilføjet af

Uh da da for 90.000 kr.

Det gav mig godt nok også hår i skridtet at se! Jeg mener jeg så at han var blevet savlende mongolspasser der sidder i sin voksenble og tisser og skal mades med væmmelig vælling og bor på institution efter mødet med Camilla. Det burde han vare sig for den tyskertøs!
Venlig hilsen Poul Jørgensen.
tilføjet af

Uh da da for 90.000 kr.

Det gav mig godt nok også hår i skridtet at se! Jeg mener jeg så at han var blevet savlende mongolspasser der sidder i sin voksenble og tisser og skal mades med væmmelig vælling og bor på institution efter mødet med Camilla. Det burde han vare sig for den tyskertøs!
Venlig hilsen Poul Jørgensen.
tilføjet af

Uh da da for 90.000 kr.

Det gav mig godt nok også hår i skridtet at se! Jeg mener jeg så at han var blevet savlende mongolspasser der sidder i sin voksenble og tisser og skal mades med væmmelig vælling og bor på institution efter mødet med Camilla. Det burde han vare sig for den tyskertøs!
Venlig hilsen Poul Jørgensen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.