13tilføjet af

1 time 45min - 600.000 dollars

så vandt caroline lige 600.000 dollars på 1 time og 45 min. godt gået :-)
og hun har fortjent det!
tilføjet af

Fortjent hvad,,?

3,5 millioner kr..? synes du ikke selv at det er en lidt sygelig timeløn..?
50.000 kr havde været mere på sin plads.. har sku aldrig forstået hvorfor sportsstjerner skal forgyldes på den måde.. det er helt vanvittigt..
vi andre må knokle løs for at få en månedsløn på ml. 10 og 15.000 udbetalt, og så kan sådan en lille snottøs tjene flere årslønninger på ikke engang to timer..?
hvad har du spist..? er du sikker på at du har det helt godt.?
tilføjet af

he he

lurer jeg lidt misundelse..........
tilføjet af

Det er dit arbejde som finansierer hendes 'løn'

Sportsudøvere skaber intet af værdi, så hendes betaling stammer fra dit arbejde.
tilføjet af

Så i princippet får du for lidt i løn

Det arbejdende folk skaber alle værdierne i samfundet, sådan at dem som intet laver eller skaber også kan leve og få mad og vand. Når nogle tjener flere millioner på stort set ingen indsats, så kræver det at resten kompenserer dette igennem lavere løn.
Og sådan er det hele vejen op i systemet. Hvis direktøren skal have 10.000kr i timen, så kan hans medarbejdere jo ikke også få 10.000kr i timen, når den samlede lønsum kun er 15.000kr i timen i virksomheden.
tilføjet af

Helt enig..

Jeg synes det er svineri.. og det har ikke noget med misundelse som jungledyret nævner.. jeg ville SELV have en meget dårlig smag i munden hvis jeg var hende.. det er en timeløn på 2.000.000.. det har INGEN fortjent..
Men det er da rart at nogle kan se fornuften i det jeg siger.. for det er jo helt forrykt..
tilføjet af

Du synes måske

slet ikke at der er noget galt i at sådan en lille snotkælling får 508 kr i SEKUNDET..? for at slå til en fucking bold..? Helt ærligt, hvor er folks hjerner blevet af, byttede de dem for et TV i fona..?
tilføjet af

misundelse

ja du har det hårdt med din misundelse....kæft hvor har du godt af det din arbejdsløse taberunge
tilføjet af

Misundelse er en grim ting

Er det normalt at folk fra enhedslisten og andre tumber, har sådan en forskruet opfattelse af virkeligheden.
Hvem snakker om en timeløn på 2.000.000 kr.?
Hun spillet flere kampe for at nå til finalen, og røget ud af mange andre turneringer.
Så timelønnen er væsentlig mindre end de 2.000.000 kr. du snakker om.
Hvordan er det lige at økonomien i tennis hænger sammen?
Firmaerne bruger markedsføringskroner for at få en højere omsætning, der kan retfærdiggøre investeringen i turneringerne mv. Så det hele hænger ret godt sammen, ellers ville de fjerne sponsoratet.
tilføjet af

slap af !!!

brug jeres fritid på noget andet end af skændes for meget. det er en god diskussion, men i skal ikke skændes. brug jeres tid på venner og kærester
tilføjet af

Ingen misundelse

Før turneringen i Eastbourne havde Caroline en samlet karriereindtjening på 1.577.875 USD.
Til sammenligning er det mindre end hvad Ronaldo kommer til at tjene på 14 dage!! i Real Madrid.
Tænk på at hun har brugt/satset hele sit liv på tennis. Ingen ved hvor lang tid hun kan være på toppen, måske 5 år og så er det slut - hun kan også få en skade i morgen.
Der er bestemt ingen grund til at være misundelig. Vi skal være glade på hendes vegne og nyde hvert øjeblik hun viser sig i aktion på tennisbanerne. Det er ikke sikkert at DK nogensinde får en spiller med hendes format igen.
tilføjet af

ja og du køber

Varene.
tilføjet af

alt for

DYRT!
tilføjet af

Noget du ikke forstår

Jeg ville slet ikke købe varerne, hvis ikke
de brugte penge på reklamerne.
Du køber slet ikke varerne i den gruppe, fordi
risproducenterne ikke sponsorere tennisspillerne. 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.