3tilføjet af

XP + Office 2007

Jeg har lige installeret nyt Xp og Office 2007. Desværre kan grafikken ikke følge med når jeg scroller - billedet vises som "bølger".
Desværre kan jeg ikke huske hvad det er man skal gøre for at få det til at fungere igen.
Nogen der kan hjælpe??
Kapow
tilføjet af

Word 2003 og Word 2007

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig dér, da min computer fungerer fint på det plan. Men jeg har også problemer med den nye 2007-udgave; hvis jeg gemmer et dokument i 2007 udgaven og den skal åbnes i 2003 udgaven, går det galt; der vises underlige tegn i stedet for tekst. Bør man ikke kunne åbne den nye udgave i den gamle? Måske du ved noget om dette, når nu du også er skiftet fra det ene til det andet.
Jeg håber, at du får løst dit problem. Prøv eventuelt at skrive ind til microsoft Danmark - de bør kunne hjælpe dig.
I.N. Cognito
tilføjet af

2007 kan åbnes i 2003

For at åbne dokumenter fra 2007 i 2003, skal du, inden du gemmer, sørge for at markere at den skal kunne åbnes i gamle word programmer. Altså i "gem som", der burde være et felt hvor du kan bestemme i hvilke programmer den skal kunne åbnes.
tilføjet af

RTF-format

Når du vælger Filer/Gem som, skal du under filtype vælge RTF-format. Det er også muligt at vælge 2003, men det virker bare ikke, selvom det burde.
Min datter har lige fået ny bærbar, og de første par gange kunne vi heller ikke åbne nye filer i det gamle program. MEN: RTF-format, så kører det!!
mvh hønemor1001
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.