10tilføjet af

vi har 25.000

Hejsa allesammen. Imorgen drager min mand, og jeg ud for at købe tvillingebarnevogn, klapvogn, træmmesenge, dyner, dynbetræk, samt puslebord.
Vi har 25.000 kroner at gøre med.
Er det nok? Vi sætter begge høj pris på kvalitet, og ønsker det bedste for vores førstefødte tvillingebørn.
Kan du evt. anbefale nogle gode ting? Bestemte barnevogne, osv?
tilføjet af

Du kunne

jo eventuelt kigge på såkaldte "baby-butik-sider" på nettet, og se om du kunne finde det, du leder efter? Så ved du ligesom hvor prisneavuet på de forskellige ting ligger.
( Jeg tror 25.000 rækker🙂)
Hilsen Louise
tilføjet af

Se i dba.dk der er

ting der ser ud som nye men til halv pris.
tilføjet af

Nemlig...

så kan I nøjes med at bruge 15.000 kr på babyting... så er der 10.000 kr tilbage til et lækkert 42" TV!
Bare spørg din mand han vil også hellere have et nyt TV!
tilføjet af

Lidt voldsomt måske

Hm... synes personligt at det er helt vanvittigt at bruge så mange penge på babyudstyr. I kan sangtens få en super god barnevogn brugt. Synes det er lidt spild af penge og gå ud og give 10.000 for en barnevogn som man kun får brugt i lidt over et år, og så kan den ellers stå og samle støv!!
Bare min mening..... børnene er nok ligeglade med om deres barnevogn har kostet 17.000kr...
tilføjet af

Enig i

at det er en god ide at købe brugt gennem den blå avis. Vi købte f.eks. barne vogn til vores første for 18 år siden gennem den blå avis. Brugt til hende, samt vores nr 2. Siden er den gået i arv til familie osv. Den lever endnu og bliver brugt til sovebarnevogn udendørs. Vi gav 1500 kr.
Således købte vi også puslebord med kombineret badekar og hylder. Holdt til 2 børn.
Jeg forstår i vil give jeres guldklumper det bedste - men er det børnenes tarv? De er formentlig ligeglade. Læg hellere 15000 til side til at holde nogle fridage med Jeres børn. Det er deres tarv. Held og lykke med projektet.
tilføjet af

.......

I har sikkert ret, men i morgen tager vi ud i babysam, og får købt tingene:D
Vi har lige fået nyt tv, ellers god ide' :D
tilføjet af

Jeg er som skrev står selv mor.

Og jeg kan ikke se hvorfor alt skal være nyt til jeres ønskebørn. Men sådan er det.
Prøv at se på freja.dk. Glædelig jul
tilføjet af

...............

Okay, der kigger jeg lige.
Også glædelig jul her fra.
tilføjet af

Det kan jeg nu godt forstå!

Hvis det er første gang, at man skal ha børn, at man vil ha alle ting som nye. Det er på en eller anden måde lidt mere lækkert!
tilføjet af

Så er vi tilbage

Vi har nu fået købt tingende. Vi købte en barnevog til 8.000 og en klapvogn til 4.000 Et puslebord til 2000, og dyner lagener osv til 3000
Så købte vi babyalarmer til 1200, og eller noget tøj til pigerne til ca. 2000
ALT I ALT ca 20.100
Vi er glade for tingene, og glæder os nu endnu mere til de ankommer<'3
Gid jul :D
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.