8tilføjet af

vejer 155kg

morgenvejning viste 155 kg.
det skal fejres med flæskesteg og tyk brun sovs i rigelige mængder. inden skal jeg dog lige færdiggøre et kilo matadormix og et par liter cola og selvfølgelig en god lang middagslur...skål og god mandada😃
tilføjet af

ja du lyder

som du har forfjent det da , ha ha . Også god Påske herfra, og håber du kommer dig lidt, du har nok godt af det.😃😃[f]
tilføjet af

Ja, og bagefter-

Er du lige til førtidspensionen, for hvem f...... kan bestride et job når man vejer så meget???
tilføjet af

Kan man sagtens...

... jeg har kendt en taxachauffør der var gigantisk, havde speciallavet sæde.
tilføjet af

de dør tidligt heldigvis

den taxachauffør er sikkert død og begravet for længst [:*(]
Livet er fedt 😉
tilføjet af

Han lever i bedste velgående...

...jeg har sågar hilst på ham for knapt et halvt år siden. Men for 10 år siden var der nok ingen der ville mene han levde idag, det gør han :)
tilføjet af

Samfundet har brug for sådanne folk

Men KUN hvis de ikke henvender sig til sundhedssystemet, når de bliver syge af deres velfærdssygdomme.
Hvad Danmark har brug for, er rygende fedtklumper, der dør af deres velfærdssygdomme, lige inden de har tænkt sig at gå på pension.
Hellere det, end at vi levet sundt hele livet, bliver 100 år gamle og FORLANGER at vi skal have pensionsunderstøttelser de sidste 40 år af vores liv!
tilføjet af

155 Kg er ikke ret meget.

Hvis du eller`s er Ca 7 meter høj.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

God fest!

Så må du have en god fest, hils præsten.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.