3tilføjet af

Led Zeppelin = 666

tilføjet af

ROFL

Jeg kan slet ikke holde op med at grine - wow, hvor der må sidde nogle mennesker derude med aaaaaaaaaaalt for meget fritid!
tilføjet af

Jeg er altid imponeret

når folk bare kender teksterne både forfra og bagfra.
Jeg er fra den tid, hvor teksterne var noget forfærdeligt møg, og danske sangere, der sang på engelsk, ikke vidste hvad de sang - de sang "lydsprog".
Så for mig er det stadig sådan, at stemmen er et instrument. Det er normalt et stort arbejde for mig at "lytte en tekst ud". Og det gør, at jeg misser meget ved mange af de nyere bands.
Men Led Zeppelin er da fra den tid, og de holder stadig.
tilføjet af

Kristen propaganda? ja tak.

For det første tivler jeg på at hvis du tog selve stairway to heaven sangen og fandt et program til at spille den bagfra, at den ville sige alt det pis.
Og for det andet er det kristne folk som har lavet den fil, for at få led zeppelin til at ligne djævlens slaver. De samme folk prøver at komme frem og sige at AC/DC er satanister og at de skulle forbydes og at Marilyn manson er direkte farlig. Jeg hører meget black metal og death metal. Eller bare metal i det hele taget, og jeg vil nu sige at jeg har hørt mere "satanisme" og anti-kristne budskaber i nogle af de bands jeg hører, men dem hører man aldrig nogen bitche om... Behøver jeg at sige mere?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.