3tilføjet af

Tv duel den 26/8/2011

Jeg er så småt igang med og se den tv duel som der var på fjernsynet via Dr1 arkiv, Hvordan syntes i den tv forgik? Hvem svarede best eller værst og hvorfor?
tilføjet af

Løkke er skarpest i dueller, og han har

hjemmebane fordel, for han har fremlagt budgettet frem til 2020.
Thorning brugte for meget taletid på at kaste mudder i stedet for at forholde sig til spørgsmålet.
Og hun mangler stadig at svar dybdegående på finansieringen for Ss.
De vil jo rulle tilbage så de penge Løkke står med mangler hun.
tilføjet af

Tv duel den 26/8/2011

jeg faldt i søvn. Debatten var i bund og grund lige så forudsigelig som højskolesangbogen.
tilføjet af

Tv duel den 26/8/2011

Nå så er debatten slut
Kære pia, Jeg har aldrig kunne lide damen mest pga hendes politik men hendes opførsel var ganske uholdbar. Hun havde ikke respeckt for de andre og deres taletid og heller ikke for studieværten som sørgede for andre taletid.
Fadbamsen. Nu skal vi lige huske på at jeg kun var været statsmenister i 2 og et halv år. Hvis jeg hører den klynke sætning mere så bliver jeg skør. Han var jo kronprinsen, Han har da et ansvar som går langt mere tilbage. Det sku synd han ikke forholder sig til det.
Anders. Han elsker jo og kaske mudder på alt og alle, Jeg kan ikke se fornuften i de ting han siger da han mest af alt bare brokker sig og tror at lav skat på magisk vis løser det hele.
Barfod. Han siger det ene men gør aligevel alt mulig andet. Han snakker meget om og beskytte arbejdere men han er nok den eneste i sit parti der har det sådan. Jeg stoler ikke på manden fordi de ting han siger hænger ikke sammen med hans parti og de ting de har gjort siden de blev skabt.
Helle. Ja kvinden har jeg aldrig kunne lide, hun har da i det mindste forandret sig lidt i forhold til hendes måde og snakke til Fadbamsen på til det bedre. Men hun virker ikke konkredt nok og læner sig meget op af Venstre.
Ville. Fornuftig snak men ønsker flere Fakta og beregninger istedet for bare og sige det hænger sammen, Ville være dejligt og høre hvor meget øget afgifter giver på de usunde varer og hvor meget vores sundhedssystem evt kunne sparer da folkesqundheden måske bliver bedre ved evt 1-5%
Enhedslisten. Som altid er de skarpe og siger tingende som de ser dem, Det er stærkt og en dejlig måde og lave poletik på. Men jeg er ikke altid enig i deres ting men de er da ærlige.
Vestager. Som altid er de bedre vidende og løber faktisk en del fra ansvaret med deres arbejde hos Fadbamsen i de ting de nu har lavet sammen. Det er en skam.
Kristendimokraterne. Ubetydelige. Hjertet på det rette sted men man kan ikke lave politik ved blot og sige vi ønsker ikke centralasering.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.