11tilføjet af

Telefon/mobil/internet: 900 kr. pr. md.

Jeg har ikke så meget at sammenligne med. Måske vil I være med at sammenligne med hvad I giver.
Er det her dyrt eller billigt:
Pr. måned:
Internet og fastnet abonnement ca. 500,00 kr.
Telefon forbrug ca. 250,00 kr.
Mobil forbrug og abonnement 150,00 kr.
Det er ca. 10.800 pr. år. Kan det gøres billigere?
tilføjet af

Cybercity

- de har internet og fri fastnet telefon( til andre fastnet) til 300/md
tilføjet af

Cibercity

lover en masse, men kan ikke holde det. Enten virker internettet ikke, eller så virkerfastnet telefonen ikke, og de er meget svære at komme igennem til. Prøv TDC og få et tilbud på en samlet pakke.
tilføjet af

somom

TDC er billig NOT!!!!
tilføjet af

Har CC og

har haft det i en del år efterhånden... har aldrig haft nogle problemer... det virker bare og er billigt!
tilføjet af

http://www.teleprisguide.dk/

tilføjet af

400 pr.måned

For internet fastnet og mobiltelefon,det er incl samtaler.
Det er godt nok ikke en pakkeløsning,men det prisen jeg gir for de tre ting om måneden.
tilføjet af

Telefon/mobil/internet: 900 kr. ...

Vi har TDC og er godt tilfreds.
Fri internet = 299 kr.
Fri telefon = 199 kr
Mobil 2 stk. = 150 kr. ca. hos Telia
og der har vi ingen abodument.
Det er 648 kr. om måneden
tilføjet af

Med det beskedne telefonforbrug

du har, ville jeg droppe fastnettelefonen og udelukkende have mobiltelefon!
Det har jeg gjort og sparer samlet set penge ved det.
CyberCity leverer ADSL uden man samtidig skal have fastnettelefonabonnement... bare til oplysning.
Samlignet kræver TDC at man betaler 40 kr/md. for en bærelinie for at slippe for fastnettelefonabonnement!
tilføjet af

Mange tusind tak

I har ihvertfald givet mig noget at tænke over, og det var det jeg gerne ville have. Tak for jeres hjælp. ;o)
Mange hilsner
Halfevil333
tilføjet af

hey

Kan det gøres billigere?
ja
tilføjet af

tdc bredbåndstelefoni

jeg er på vej til at skifte til CyberCyty, som umiddelbart lyder billigst af alle, og nu endelig kan fås her på landet hos os.
Til min store overraskelse, så har TDC faktisk lignende tilbud, som ser ud til, til dels, at kunne konkurere med CC. Så man slipper for det dyre fastnetabonnement hos TDC.
Mærkeligt nok ringede jeg til TDC for at høre om ikke mine udgifter kunne forminskes, da jeg ellers havde planer om at skifte selskab. Jeg fik nej, og der blev intet nævnt om denne mulighed. Underligt at de ikke sælger sig selv bedre...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.