22tilføjet af

sørger Elever fra skolehjemmet. Grøngrøft/Engdalskolen 76/80

Håber jeg høre fra jer.
Mvh J.iversen
tilføjet af

Jep jeg og min søster

Hej ja mig og min søster har gået på engdalsskolen nær ved grøngrøft, det var ca. i slutning af 70 og så til slutning af 80 vi gik der.
Med venlig hilsen Bo
tilføjet af

engdalskolen

hej iversen jeg har boet på engdalskolen grøngrøft jeg tror at det var fra ca 1978 til 1980 mvh keld axelsen
tilføjet af

elev på grøngrøft

hej
jeg hedder Kim Andersen ( nr.2) jeg har også været elev på Grøngrøft men fra 1970-1974 men kom der i mange år efter da jeg var meget sammen med pedel Alfred og sykone Ester jeg har stadig kontakt så hvis du vil høre mere er du velkommen til at kontakte mig på sakl@sol.dk
tilføjet af

jeg har også været elev skolehjemmet eds regnbugen

hej jeg hedder jacob fischer har været elev under jens gunnersø i tiden 1985 til 1988 og vil vildt gerne i kontakt med da jeg jeg stadig har kontakt til nogen af de gamle elever og lære thorbørn larsen .. og christoffer heldmann og daniel ludvig lunde heldmann
.. du kan ringe på tlf 50401521 der er jeg til at traff mig .. jeg er så blevet gift med tiden og heder nu andersen mail adrasse er pusling1234@hotmail .com
tilføjet af

Elev på skolehjemmet Grøngrøft

Hejsa
jeg har også været elev på skolehjemmet grøngrøft. Jeg troede ikke at skolehjemmet eksisterede længere. Jeg har selv gået der omkring 1973/74, men jeg husker ikke helt præcis hvornår. Stedet var dengang for adfærdsvanskelige børn, hvoraf jeg var et af dem. Jeg var den første pige på skolen, senere kom der endnu en pige der hedder Ingrid. Jeg tror ikke skolen fortsatte ret mange år efter jeg forlod den, det var ihvertfald hvad jeg hørte sidenhen. Jeg har forsøgt at finde noget om skolen på nettet, men det lader sig ikke rigtig gøre. Måske man skulle tage til stedet, for at se det i dag, det kunne være rigtig spændende.
tilføjet af

Grøngrøft

Hej Tina.
Skolen eksisterede ikke mere...Måske vis du vil så kunne vi tage derned og se grøgrøft igen.. Du kan ring til mig på telfon/mobil-nr. 74433090/41275766. så vil jeg ring tilbage til dig..
Mvh. Jean Iversen
tilføjet af

Hej Igen

Så fandt jeg lige ud af hvornår mig og min søster har gået på skolen og vi var der fra 1987 til tja jeg vil tro vi var der i 1-2 år.
Du kan få fat på mig på min email boljensen@tdcadsl.dk
tilføjet af

Grøngrøft

Hejsa Tina...
Du kan ringe til mig vis du vil så kan jeg fortelle dig lidt om Grøngrøft.. 74433090/41275766..Mvh.. Jean Iversen
tilføjet af

besøgt skolen i 2007

Hei tina
Jeg hedder kim andersen og har også gået på skolen, men du har nok læst mit indlæg. Jeg var på skolen her i efteråret 2007, der var mulighed for at se den inden for, den er i meget dårlig stand, men det var spændende og se det igen, der kom en hel masse minder frem som jeg gik rundt, min familie var med. skriv gerne på sakl@sol.dk hilsen Kim Andersen.
tilføjet af

motorvejen

tror i skolen skal væk pga motorvejen🙂
tilføjet af

Grøngrøft

Hej Tina.
Jeg Har længe tænkt hvor i verden du mon befinder dig, nu læste min kone dit indlæg, jeg var også på grøngrøft i 1974, måske du kan huske mig .. Det kunne være sjovt og mødes igen efter så mange år.
Venlig hilsen Steen Pedersen
tilføjet af

Grøngrøft

Hej Hej...
Har I som jeg været på grøngrøft omkring 1974; kunne det være sjovt, at høre fra jer..
Send mig en mail: ecila@forum.dk

Venlig hilsen Steen Pedersen🙂
tilføjet af

send mail igen

hei
til dig som har sendt mail til mig her i sommeren 2008. send til samme adresse igen da computer har været angrebet af virus og jeg kun lige nåede at se der var mail. ang. grøngrøft
Venlig hilsen Kim Andersen
tilføjet af

Jeg har også været på Engdal skolen Grøngrøft

Der er åbnet en gruppe på www.facebook.dk for gamle elever fra Engdal skolen Grøngrøft, så meld jer endelig ind!! Jo flere jo bedre. Jeg gik der i perioden ca. 1986-1992.
Mvh. Kristian Eli Hornsá
tilføjet af

Grøngrøft/Engdalskole

Hej Tina. Du kan kontakt mig på E-Mail-adr. jeaniversen@mail.dk eller på mobil-nr.41275766. Mvh Jean Iversen
tilføjet af

Motorvejen

Hej!
Nej, jeg tror bestemt ikke den skal væk. Jeg kørte lige forbi i dag, og den er blevet rigtig flot renoveret, i hvert fald udvendig. Så vidt jeg har forstået er det en privat person, der har købt den nu, og sætter den i stand. Den kommer dog til at ligge meget tæt på motorvejen (2-3 km).
Jeg har selv boet på institutionen i et par måneder i 1990, gik dog ikke på skolen.
I dag bor jeg ca. 6 km derfra og kører jævnligt forbi. Det er jo et smukt område.
Der er også en gruppe på Facebook....til venlig information :O)
tilføjet af

Skolehjemmet Grøngrøft

Hej igen - jeg er lige blevet medlem af gruppen Grøngrøft inde på facebook - så kig derind og meld jer ind i gruppen - så kan vi jo se på billederne af hinanden, om der er nogle vi genkender.[f]
tilføjet af

klassefest

Hei tina
du er velkommen til at maile til mig på kimandersen58@sol.dk hvis du har lyst til at deltage i klassefest for gl elever 1970-74 den 12/9 2009 hilsen kim andersen
tilføjet af

Engdalskolen(ca.89-91)

Jeg har også boet der i et par år. Fede år var det. Jeg husker Mikkel, Allan, Jan, Gitte, Maria, Anja o.s.sv.
Har set det er blevet totalt renoveret og sat til salg. Der har både været flygtninge og misbrugere der efter branden i ca.94 tror jweg det var.
tilføjet af

Hej Kristian.

Kan godt huske dig. Du boede ved en af pædagogerne, Niels, på et tidspunkt. har prøvet fb, men uden held.
tilføjet af

engdal skolen

jeg gik på engdalsskolen fra 1981 1983 jeg mindes ikke en der skulle hede bo
tilføjet af

eds grøngrøft

hej har du gået skole hjemmet E D S er her en msn du kan kontakte mig på som lyder bub.bi@hotmail.com 🙂 lad mig hør fra jer hilsen jacob andersen tidliger elev på grøngrøft den gang hed jeg fischer
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.