11tilføjet af

Rygeforbud 1. april 2007 - DARY

I DAnmark's RYgerforening er vi meget skuffede over det lovforslag der nu er på banen. Kære rygere - meld jer ind og lad os være mange om at kæmpe.
http://dary.dk
Send gerne vores web-adresse videre i andre debatforum og andre rygere du kender.
I Irland er der lukket over 200 Pub'er efter rygeforbudet. Hvor skal der lukkes i Danmark.
tilføjet af

I spræller i nettet

jeres terrorisme er der heldigvis ved at blive gjort noget ved, desværre ikke nok endnu, men dette er forhåbentlig kun begyndelsen.
Hvordan har du det i øvrigt med at være fortaler for en forening hvis formål er at myrde uskyldige.
tilføjet af

rygning

Tudefjæs!!
tilføjet af

Åh, vil du da slappe af...

Myrde uskyldige..
Jeg er selv ryger og jeg synes det er fint nok med dette lovforslag.. det kan også være, at ikke-rygerne så vil brokke sig mindre.. (uh, det kunne være dejligt..)
Så længe det ikke bliver mig forbudt at ryge i mit eget hjem, er jeg fuldstændig ligeglad..
tilføjet af

Hvorfor er I skuffede

I andre lande kan rygerne altså godt overskue et rygeforbud. Det er jo ikke ligefrem fordi I overordnet fuldstændig får frataget retten til at ryge. Hvorfor er det at dem der ikke ryger og ikke har anlagt sig den vane skal nedprioriteres? Det får I altså ikke held med at få trumfet igennem, er ked af at sige det. Måske bliver rygeforbuddet udsat men det skal nok komme for det er et helt basalt spørgsmål om sundhed der kan bekæmpes "nu og her" i realiteten.
Vi bliver ikke enige i denne debat kan ejg allerede mærke for jeg forstår ikke at I ikke kan se fornuften i et rygeforbud indendørs på offentlige stedet.
Argumentet med bilos og parfume har jeg allerede svaret på i en anden debat. Den der er hovedemnet. Jeg står som én af de nederste :-)
tilføjet af

Hvordan har du det med at være bøvet ?

ww.antibrains.com læs og lær pattebarn
Du lyder som Goebbels. Var han din onkel ??
:-)
tilføjet af

synes også det er fint med

lovforslag og forstår ikke at nogen skal køre hetz mod nogen men synes faktisk mest at jeg ser hetz fra rygernes side hvis jeg må være ærlig.
Om folk ryger derhjemme eller andre steder er da også helt fint med mig.
tilføjet af

gider du stille og roligt

at trække vejret heelt ned i maven -
I Guder du har sgu er problem, når du kalder det at myrde -
Hvorfor ser vi dig ikke på barrikaderne overfor almen forurening og industri svinerier -
Kom igen du, og ret skytset mod dem, der virkelig truer helbredet for alle på jorden, men selvfølgelig kan alle de, som ikke gider eller tør gå mod de store kanoner jo rette skytset mod enkelt individer -
I Guder, hvor naivt
guller
tilføjet af

Ved du hvad jeg synes er torskedumt?

Det er at man kører en mega lang debat, og samler en masse debattører, som deltager med iver og entusiasme, for lige bagefterat starte en næsten identisk debat...
Det forekommer mig, at du sådan set er komplet ligeglad med det debattørerne siger til dig...dit fokus er alene at komme igennem med dit eget budskab.
Jeg er sgu da HELT ligeglad med jeres frustrationer over rygeforbud.. Jeg er ikke bundet af noget...alle får lov at ryge hjemme ved mig...der er ingen forbud...der er nemlig frhed og respekt..og derfor RYGER folk sgu næsten ikke, når de er her.
I ved det, og vi ved det...at det er ikke OS, men JER, der er frivillige slaver, og det er JER, der ofrer jeres liv til Skandinavisk Tobakskompagni mens I hoster, harker, spytter og stønner...FRIHED! FRIHED! HYSTERISKE IKKE-RYGERE FRATAGER OS VORES FRIHED!
Kom over det! Prøv at se, hvad og hvem det er der fratager jer frihed...
tilføjet af

Præcis

Men de vil sgu ikke indrømme det og så er det nemmere at give skylden til dem der IKKE har den uvane. Hvor absurd det end er
tilføjet af

Det burde være sket for mange år siden, iendelig ren luft til lungerne

Endelig kommer der retfærdighed og ligestilling for rygere og ikke rygere(passiv rygere) rygere har alt for længe haft fri lejlighed til at ryge offentligt, men nu er det slut, men hvor mange pubér der skal lukkes i Danmark, ja det bestemmer i der ryger jo.......tænk over det.......
tilføjet af

Bah

Du har ikke en skid i dit argument med hvor mange pub'er der skal lukkes pga. rygere. Der er 695 værtshuse, barer, cafeer og pub'er som protesterer imod rygeforbudet. Ikke fordi de kunne miste deres forretning tværtimod, men fordi det er en krænkelse af den enkeltes personlige frihed.
Hvad med at du tænke lidt over at vi rent faktisk lever i et frit danmark, og det er meningen at skulle være et demokrati.. hvor fanden kom min stemme ind henne da de ville lave loven?! Det svarer til at vi bare skiftede til euro'en, fordi staten bestemte det!
Hvad med at du tænke lidt mere med hovedet, i stedet for dig selv og med røven!?!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.