2tilføjet af

Søger moden kvinde! 28m, 188høj, velsoigneret og jordnær med hang til romantik

Jeg er en lidt genert, men underholdende fyr på 28 der efter et par kiksede forhold med for unge kvinder der ikke havde set verdenen endnu må sande, at det er på tide, at prøve noget andet. Det har altid været en fantasi for mig, at være sammen med en ældre kvinde. Er ikke uerfaren, men heller ikke ekspert. Elsker det naturlige, med kurver og fyld på en kvinde og er skudt i tanken om, at slikke en ældre kvinde og være sammen med hende. Det er naturligvis med et respekteret og gensidigt smil på læben såfremt vi ved et møde ikke føler forventningerne er indfriet, men jeg har i den grad et ønske om, at opleve og give en blid oplevelse til en moden kvinde. Der skal være tid og ingen stres, kun os to uden binding. Alder spiller ingen rolle, og diskretion er gensidigt. Kun seriøse henvendelser.
tilføjet af

kontakt mig

hej jeg vil gerne mødes med dig jeg er 50 år og vil gerne give dig noget at tryghed og kærlighed
jeg vil vise dig elskov m.v
skriv til mis99@ofir.dk
tilføjet af

Prøver jo :)

Hej mis99, har prøvet og skrive, men uden held. Har intet hørt fra dig. Er du stadig interesseret?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.