10tilføjet af

Sprogrejse 2012

Sprogrejse eller ej?
Ja overskiften siger jo sig selv. Jeg er en 19-årig pige, som overvejer at tage på sprogrejse her i sommerferien 2012, men jeg er meget i tvivl, da jeg har hørt blandede oplevelser og erfaringer med sprogrejser. Jeg har især overvejet at tage til Miami Beach med EF's sprogrejser, og jeg ville derfor høre om der er nogen der har erfaringer med EF's sprogrejser til Miami Beach, eller om der er andre som overvejer det samme?
Jeg håber, at der er nogen som kan hjælpe mig.
mvh. Camilla
tilføjet af

Sprogrejse 2012

Hej Camilla,
Sjovt at det lige er Miami du har overvejet - jeg var der sidste år med EF og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv!! Jeg lærte så sindssyg meget engelsk og jeg har fået venner i hele verden :D
Det er svært at forklare hvor godt det egentlig er, men jeg kan fortælle dig at jeg læser en uddannelse på CBS nu, som kun foregår på engelsk, og jeg har ikke haft behov for at åbne en ordbog!
Derudover gør skolen rigtig meget for at samle eleverne om sociale ting, så du lærer folk at kende på kryds og tværs.
Jeg kan kun anbefale dig at gøre det!! :D
Hilsen Sandra
tilføjet af

Sprogrejse 2012

Hej Sandra :)
Hvor er det dejligt at få sådan en tilbagemelding fra dig! Jeg er meget mere overbevidst om, at jeg skal tage afsted nu, det lyder jo helt fantastisk. Jeg har også lige snakket med EF, og de har netop sendt mig et tilbud på Miami i sommerferien.
Må jeg spørge dig om hvor lang tid du var afsted? og hvilket kursus du valgte?
mvh. Camilla
tilføjet af

Sprogrejse 2012

Hej Camilla,
Tro mig , det er det fedeste du nogensinde kommer til at opleve!! Jeg var helt grædefærdig da jeg skulle hjem ;)
Jeg var der i 4 uger og havde et alment kursus. Jeg ville ønske jeg kunne være blevet længere, men det var hvad jeg lige havde tid til desværre.
Fedt at du har taget kontakt til dem🙂neeej, hvor ville jeg gerne tilbage!
Jeg håber for dig at du kommer afsted! :D
Hilsen
Sandra
tilføjet af

Sprogrejse 2012

Hej Igen
Okay det lyder godt nok som om, at det har været en kæmpe oplevelse! Jeg har desværre kun mulighed for at være væk i 3 uger, da det skal passe med mit arbejde, men mon ikke jeg kan få en fantastisk tur alligevel.
Jeg håber også, at jeg kommer afsted, det er noget som jeg gerne har ville i flere år, men jeg har aldrig fået mig taget sammen til at gøre det, så det må være i år, at jeg gør det! :-)
Mange tak fordi du gad dele dine oplevelser med mig, jeg skal nok skrive tilbage, når jeg har fået bestilt mit ophold.
Mvh. Camilla
tilføjet af

Sprogrejse 2012

Hejsa :)
Jeg er sikker på at du vil få det helt fantastisk selvom det "kun" er 3 uger - jeg tror blot du vil synes det er surt at skulle hjem, men sådan er det jo altid når man har haft en god oplevelse :)
Jeg glæder mig til at høre mere - jeg ville virkelig ønske det var mig!! ;)
Hilsen Sandra
tilføjet af

Sprogrejse 2012

Hej Sandra :-)
Jeg ville bare lige fortælle dig, at jeg har bestilt sprogskole ophold i Miami og er blevet optaget. Jeg tager afsted i sommerferien og glæder mig allerede super meget. Jeg er sikker på, at det bliver en helt fantastisk oplevelse!
Venlig hilsen Camilla
tilføjet af

Bedre at tage til et kulturberigende land

I USA bliver man seksuelt udnyttet.
tilføjet af

Bedre at tage til et kulturberigende land

Hvis Rad fra DF siger det er det sandt!

Mega
tilføjet af

Ja og hvis DF fra Radikale siger det er det usandt

Du er god.
tilføjet af

Ja og hvis DF fra Radikale siger det er det usandt

Tak ILM Rad/DF 😉
Megaprofilos
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.