4tilføjet af

SonyEricsson S700i

Er der nogen der har erfaring med SonyEricsson's nyeste skud på stammen: S700i
Jeg overvejer at købe en, da jeg altid har haft SonyEricsson og altid har været utrolig glad for dem.
Men er den pengene værd???
Har p.t. en Samsung E330... Det er da det værste bras!
tilføjet af

Køb

en S700i hvis du VIRKELIG har behov for at have et kamera indbygget i din mobil.
SE s700i er næsten mere et digital kamera end en mobil telefon. Så gør op med dig selv hvor stort dit behov for digi cam. i mobilen er, og ud fra det finder du ud af om du vil købe den.
Ellers skriv igen hvis du er i tvivl eller mail mig.
tilføjet af

Tak...

for dit svar :o)
Hvis jeg skal tage efter dét, at have kamera i telefonen, skulle jeg købe en gammel telefon UDEN kamera. For jeg har et rigtig godt digital kamera allerede.
Alligevel har den tilsyneladende nogle ret fede features - og en hamrende god skærmopløsning på 256K, mod 65K på de fleste andre telefoner... Jeg kan godt lide den store skærm på telefonen, og dét at der er FM radio i den...
Har dog lige set at der også er en S710i på markedet (ved dog ikke om den er i DK endnu). Forskellen på S700i og S710i er tilsyneladende kun farven og at der i 10'eren er EDGE, altså væsentlig højere datahastighed, men så er der ingen radio...
Nu har jeg imidlertid også fået øjnene op for K700i, som jo også opfylder mange af tingene... Og så er den trods alt NOGET billigere! Måske man skulle "nøjes" med dén?
Ét er ihverfald sikkert: Jeg vil af med min Samsung E330 og have en SonyEricsson igen!
Ved du iøvrigt noget om, om man kan sælge en telefon der endnu ikke har overstået de traditionelle 6 måneders binding?? Eller er jeg bare bundet totalt indtil tiden er udløbet?
MVH Kate
tilføjet af

Binding

Du kan sagtens sælge den inden de 6 måneder er gået, for selvom den evt. er låst, kan det jo ophæves. Dog koster det så en lille sjat penge.
Hvis K700i opfylder dine krav kan du sagtens "nøjes" med den.
Jeg vil dog ikke helt sige at det er at "nøjes" at købe K700i, da den er stort set identisk med S700.
tilføjet af

joooo

jeg er virkelig, virkelig glad for min S700i - den er helt fantastisk!
Men med mht den store skærm, så går den faktisk nogle gange hen og bliver et problem, da det bevirker at telefonen ikke altid er lige nem at fragte med sig - man har nemlig ikke lyst til at smide den ned i tasken eller gå med den i lommen sammen med nøglerne da man er konstant på vagt overfor ridser... eller også er det bare mig!? ;)
men jeg kan klart anbefale dig at købe den... :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.