12tilføjet af

Sommerens hit 2007? Din favorit?

Er det allestedsnærværende Rihanna med hendes Umbrella (godt promoveret af vejret og evindelig reklame på TV) eller hvad?
tilføjet af

Åhhhh - jeg kan ikke holde den ud!!!

- jeg har kastet mig over Runrig! Det virker noget bedre i min høresnegl.
tilføjet af

Synes også den er forfærdelig

I det hele taget synes jeg at hun er forfærdelig.
Plejer at have et fortrukent numme, men det har jeg ikke i år. Men måske kommer jeg på et hvis der er flere der svarer :-)
tilføjet af

Enig

Rihanna er ikke lige min kop the, men hun har da en pletter mht til vejret - og brug af paraply :o)
Jeg kan heller ikke selv komme på noget - måske fordi det ikke rigtig har været sommer endnu?
tilføjet af

Sol- og sommermusik er der ikke meget af

- selv Beach Boys er blevet forvist til skuffen. Til gengæld er de her røget på en Cd, de hænger mere på humøret end på årstiden.
http://www.ryan-simonsen.dk/musikstartside.htm#melodier
tilføjet af

S.O.M.M.E.R.

Det er naturligvis TV2 med deres kanon signel S.O.M.M.E.R.
tilføjet af

Nej.nej.nej!!!!!

Den er SÅ forfærdelig! Jeg hører den HELE tiden..........
Denne her er meget bedre :-))
http://www.youtube.com/watch?v=LKDzMyzlGxo
vichri
tilføjet af

lovely

efter en uges intens druk på rømø med rihannas umbrella hængende over hovedet på purepassion hver 10 minut er den sang blevet mit sommerhit nr. 1. eller så skulle det da lige være "i'm so lucky lucky" i en uendelighed.
tilføjet af

tanten rykker

Rihanna's musik er da mildest talt forfærdelig. Er der seriøst andre end 12-årige piger, som lytter til det?
Jeg er totalt på Jason Fox's "Aunt Jackie", som hitter i USA for tiden. Det minder mig om mine unge dage nede i ungdomsklubbens "diskotek" :)
Men ellers har jeg hørt The Fort Knox Five: "The spirit of 75" den sidste uge. Jeg er havnet på et eller andet old school trip denne sommer. Giv mig et honningmelon-friskt remix af Blondie's "Rapture", så er jeg lykkelig resten af 2007 WOOHOOOO!!!
tilføjet af

Trente

Trentemøller er perfekt sammen med the knife, i dette vejr :-)
Rihanna skal bare holde sin kæft og finde på noget andet at lave. Hun kunne blive model i stedet. Det har to plusser. Man har noget pænt at kigge på og det tier stille :-D
tilføjet af

Jeg ved nu ikke.....

- Syntes ikke rigtig at der er kommet sådan et rigtigt " Bang / Landeplage " af et sommerhit, som de tidliger år jeg mindes... - men et bud herfra...
- Jeg har fået denne her lidt ind i systemet pt. - dog med hjælp fra min hjemmeboende datter... - og den gør mig ligesom glad på en eller anden måde lige i skrivende...- måske fordi hun er taget på ferie nu og jeg så ikke skal den høre den.... - I en uendelighed...?? ;o)
- Nej okay så da..!! - nok mere fordi hun gør mig glad den unge og jeg ved hun har det kanon hvor hun er.... ;O))

http://www.youtube.com/watch?v=TdRudCZjWHY&mode=related&search=

- Sent aften mil til dig fra...
/Mummi
tilføjet af

........;o))

- der skal ingen tvivl herske.... det skulle jo være - Smil ;o)
/Mummi)
tilføjet af

Det er da helt sikkert Timbaland

med nummeret "The Way I are"! Super cool!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.