7tilføjet af

Snydt for 5000

Godaften til alle.
Jeg skulle ha lavet en hjemmeside men efter 1 måned kunne jeg se det ikke flyttede sig og levede ikke op til forventningerne. Så jeg sprang ud af aftalen. Jeg har lavet kontrakt på det, men desværre har jeg betalt 5000kr. Hvad mulighed har jeg for at få dem igen? Hun har givet udtryk for at hun ikke kan betale
tilføjet af

Hvordan er du blevet snydt

Du har fået arbejde for 5.000 kr, hvilket er
billigt. Fordi et professionelt website af den
type nemt kan koste 35.000 kr.
Hvis du vil undgå discount websites, så hold
dig væk fra firmaer med lave priser.
Der er simpelthen for meget bøvl med det, så
du får intet ud af at kæmpe for det lille beløb.
Hvis du ikke havde løst en opgave tilfredsstillende
for din arbejdsgiver, ville du så betale din løn tilbage? 😮
tilføjet af

Betale for varen før du får den ???????? :-)

Du burde have set alle advarselslysene blinke!
Nej, dine penge er tabt! T - A - B - T.

M47
tilføjet af

du vil tabe en retssag

og skulle betale udgifterne til advokat og retsgebyrer.
send hende en mail, og fortæl hende at du har sendt sagen videre til rockernes incasso, så skal hun nok finde pengene.
tilføjet af

hmmm

Men hvordan kan pengene være tabt? kan jeg ikke tage hende i retten og de så tvinger hende til at betale? hun har jo godkendt en kontrakt hvor jeg har skrevet at jeg kan springe fra?
tilføjet af

Lave arbejdet før man er garanteret pengene?

Man burde se alle advarselslysende blinke..
Arbejdet er spildt! S-P-I-L-D-T.
Det er i øvrigt ikke unormalt at man kan lave aftaler om at betale fx halvdelen indtil arbejdet er afsluttet, og så giver man dem resten. Man skal være sikker på begge er interesserede, ellers ender det ofte med at det ikke bliver til noget.
tilføjet af

Jeg klasker mig på lårene af grin! :-)

Enhver seriøs forretning tiltrækker seriøse kunder - som betaler!
Enhver useriøs forretning, som kræver forudbetaling fordi de ved ydelsen ikke holder, tiltrækker kunder som ikke betaler!
Hvad er det dog for amatører???

M47
tilføjet af

en retssag er dyrt både for dig og samfundet

medmindre du fks, har en forsikring med gratis advokatbistand.
jeg fik en varmeregning på 168.000 kr. for ca 16 år, 16 år hvor jeg overhovedet ikke havde boet i min lejlighed, ejerlejlighed.
der var ikke brugt vand, el, telefon, tv, varme, eller noget som helst andet, men røv firmaet clorius havde ikke aflæst målerne med bistand fra viceværten, så derfor fik jeg pludselig en kæmpe regning.
jeg var hos 5 advokater før jeg fandt en der ville tage sagen, for de fleste advokatfirmaer samarbejder, så derfor vil de ikke anlægge sag mod en medspiller.
ejerforeningens advokat turde ikke gå i retten med sagen, da jeg i sin tid havde sendt dem en telefax om at jeg var i udlandet.
kontoret var kun åben mellem 9 og 10 om onsdagen, hvilket betød at jeg skulle stå op midt om natten for at ringe, og så snart telefondamen hørte mit navn, og hvor jeg ringede fra, smed hun røret på.
min fax var brændt på tyndt papir, så de havde meget besvær med at afskrive den til min advokat.
fordi de ikke turde gå i retten vandt jeg sagen, og fik udbetalt 22.000 kr. og min advokat fik 36.000 fra min forsikring i honorar.
clorius var naturligvis de skyldige, så enden på det blev at de blev smidt ud af foreningen som måleraflæsere og varmeregnskabsførere.
nu har vi vand og varme målere der kan fjern aflæses, så nu er vi fri for det svindelfirma.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.