16tilføjet af

SF: Danmark skal være røgfrit i 2035

Sådan er udmeldingen fra deres sundhedspolitiske ordfører Karl Bornhøft.
Men er deenne ambition ikke for højt sat og hvordan skal staten kunne undvære de manbge milliarder fra tobaksafgifterne?
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1532077.ece
tilføjet af

2015 skal der være forbud at tisse stående

alle drenge og mænd sidde ned da de tisser
tilføjet af

I 2020 skal alle piger være villige

og sprede, når vi ønsker jer!
(Det er jo lige så latterligt som det, du siger!)
tilføjet af

Det er jo en fornuftig mand, der har udtalt sig,

for vi gider sgu ikke det røg!
tilføjet af

Kan jo godt ske, at Danmark

bliver SF frit før end år 2035.😃
tilføjet af

Eller

Pitbulltroldmand frit, måske- 😮😉😃
tilføjet af

Så længe kan vi da ikke vente.

Den evige løgn om at staten ikke kan undvære afgiften, må hellere aflives én gang for alle. Undersøgelser viser at en pakke tobak, skulle koste 200 kr, hivs regnskabet skal gå op. Rygerne fylder jo godt op på de danske sygehuse. Faktisk koster rygerne samfundet 11,2 mia. årligt( afgifter og kortere levetid er fratrukket.)
Hvem skal egentligt rydde op, efter alle skodderne og de tomme cigaretpakker som ligger og flyder alle steder. Det er jo ikke kun luften, de sviner til, selvom det er slemt nok i sig selv. Faktisk er det sundere at stå lige bag udstødningen fra en bus, end at gå 100 m bag en ryger. Så langt kan I faktisk lugtes væk, men det ved I ikke selv, for jeres næsebor er helt ødelagte af røg. Røg er også skadeligt selvom man ikke kan lugte det, cigaretrøg sidder i gardiner og gulvtæpper i op til 3 mdr, efter cigaretten er røget.
Jeg kan kun sige: godt, at der endelig er nogle, som tør røre ved emnet. Rygerne går og finder på alle mulige undskyldninger, i et forsøg på at retfærdigøre noget de inderst inde godt ved er forkert. MEN SANDHEDEN ER: RYGNING PÅFØRER OGSÅ ANDRE MENNESKER SUNDHEDSSKADE. Hvor længe kan vi blive ved, uden at gøre noget - når vi hele tiden får nye indformationer om, hvor skadeligt røg er??? Vi ved jo godt allesammen, det er skadeligt, også selvom de afhængige ikke vil indrømme det.
tilføjet af

Lad endlig Villy prædike

Idioten rammer sine egne vælgere, med lidt held skyder de, manden der ikke engang kunne bruges som skolelærer i sænk.
😃
tilføjet af

Det er okay - træt af cigaretskodder

Bare se nu hvor det er blevet forår, og sneen er væk. Skodder over alt!
tilføjet af

Hvornår

bliver Danmark muslim-frit?
tilføjet af

Tvang og ufrihed er rød kernepolitik

individet er bare et nummer der skal bearbejdes for samfundets skyld. Det socialdemokratiske er det højeste opnåelige og så må individets frihed om nødvendigt ofres.
Frihed er i det hele taget ikke noget SSF tænder ret meget på. Individets frihed og folkets mening er besværlige knaster der skal høvles ned set med røde briller.
tilføjet af

Det er urimeligt at mænd ska kunne stille

krav til kvinder. Det ska kun være lov at kvinder stiller mænd krav, også hvor kvinder har mere magt og penge end mænd.
tilføjet af

Tvang og ufrihed.

Er åbenbart ikke kun de røde narrerøves kernepolitik!........................ det er også de blå narrerøves kernepolitik!............. vorherre til hest for en samling politiske røvhuller. 🙁
tilføjet af

Jeg ville ønske mig

at Danmark blev muslimfrit (problemfrit?) før 2035.
Men det er vel ønsketænkning?
tilføjet af

Det er det skam allerede, og

det vil det blive ved med.😉
tilføjet af

Til den tid kan landet

vaere gået op i røg, sammen med resten af verden.😉
tilføjet af

Nemt nok!!

Indtægter: 15 milliarder Udgifter : 14 milliarder.
Jeg er ryger, og et forbud er den eneste vej for mig!
Den sidste milliard kan de give i bøder til tobaksindustrien for at ødelægge vores borgere!
Og så er den vist ikke længere!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.