3tilføjet af

rygestoppille ,3 døde ,214 alvorligt skadet

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-47338021:får-erstatning-efter-pilledød.html
Her er et godt eks. på at lægemiddestyrelsen er i lommen på producenter, for det første giver man lægen skylden som har udskrevet disse piller 3 gange til en kvinde som døde af dem , men man mener ikke pillen er skyld i det men at lægen har sløset , uanset hvad så døde hun af pillen.
3 andre er døde og 214 har svært alvorlige bivirkninger og efterveer af rygestoppilen Champix og over hele verden er der tusinder af dødsfald på grund af dette produkt.
Her hjemme bliver bliver det stadig kun ved mistanken for man vil ikke helst ikke stoppe et lægemiddelprodukt om så det skal koste liv og det danske samfund millioner af kroner i tabt menneskeliv og arbejdskraft .
Her må politikkerne fanme skride ind og det nu.
Indtil da ,tager du nogen former for medicin fra firmaet Pfizer så bed om et produkt fra andre firmaer.
tilføjet af

rygestoppille ,3 døde ,214 alvorligt skadet

Hejsa jeg brugte denne pille i 2009 i de forskrevne 3 mdr,og jeg er 100% røgfri den dag i dag,har ingen bivirkninger eller noget,heller ikke da jeg tog dem.
Så personligt er jeg fuldt tilfreds med at mit mål er opnået..
tilføjet af

Ethvert middel sine virkninger

Jeg tager pt selv et middel nu hvor der nævnes "uforklarlige" enkelte dødsfald i indlægssedlen, men kun kraftige bivirkninger ved overdosis samt i kombination med andre midler.
Det med dødsfald rystede mig lidt, men det er kun få, mennesker er forskellige, desuden vil jeg gerne slippe af med min sygdom eller dæmpe den.
tilføjet af

Ethvert middel sine virkninger

ja fruppe men nu var det specielt rygestopspillen der er større problemmer med, meget større end normalt % ved bivirkninger
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.