8tilføjet af

Rengøring: 350kvm i timen

Det er hverdagen på Center for Sundhed og Samfund under Kbh. Universitet efter der (igen) skal spares.
Det går ufattelig godt, og der er slet ikke noget at komme efter.
tilføjet af

hvad er din pointe??

...???
tilføjet af

det er jo

foghs favorit udtryk: Der er ikke noget at komme efter. Jeg elsker det udsagn!
tilføjet af

pointe:

man får hvad man betaler for, og rengøring er åbenbart afskaffet.
tilføjet af

rengøring, omsorg, vikarer.

ja, man får den rengøring man betaler for, men 800 kvm i 2 etager, kan ikke gøres rent uden mindst 6 daglige timer, hvis alt skal være i orden.
dagens problem er det ugidelige personale, som slet ikke har selvrespekt, eller uddandelse, inden for omsorg af ældre.
de får et kursusbevis på, at de kan vaske moster olga i røven, men uha nej, det er jeg alt for fin til, jeg vil kun have lange pauser, og en vis status, vikarerne kan tage det grove.
man klager over alt det papirarbejde, ja naturligvis, men om natten har de ældre jo fået så meget medicin, at de pisser i bleen, så hvorfor flytter man ikke papirarbejdet til natholdet, de får jo løn alligevel.
man hører altid at hospital og plejepersonale løber stærkt, pladder, det er en del af kulturen, de er opdraget med at det skal se ud som om de har travlt.
læger bestemmer selv hvad de vil lave, og ingen ved om de laver noget, hver afdeling passer sit, istedet for at samarbejde, ingen fabrik kan overleve på den måde.
vi har jo lige set i TV, at en læge kan få holdet igang med knæoperationer, men så bliver han straks hængt ud som en dårlig læge af kollegaerne, på de fine hospitaler med bollerum, rygerum, og lækker mad, som patienterne aldrig får.
skrot vikarerne, og få et personale der vil noget, og kræv at de laver en time seddel med forklaring på, hvad de har lavet hele dagen, mange har højst 4 timers arbejde, men bliver betalt for 8 timer.
de samme læger arbejder på privathospitalerne, stop det, det er en hån mod patienterne.
tilføjet af

Du har jo hjerne og forstand

som en 7årig.
tilføjet af

Sjovt.

Det er ellers dig, der argumenterer som en 7-årig.
tilføjet af

a´ 1 kr. pr. m2

Det giver 350 kr. i timen. Ret god timeløn!
tilføjet af

Da det ikke rigtigt

er et argument, kan jeg godt se det sjove.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.