6tilføjet af

R skifter 180 grader i udlændingepolitiken

"»Vejen til regeringsdannelse er viljen til at finde nye, gode løsninger. Gamle regler står ikke i vejen for regeringsdannelse, heller ikke 24-års reglen og tilknytningskravet«, fastslår Margrethe Vestager"
http://politiken.dk/politik/article406990.ece
Sikken en kovending på et par dage. Der er nok nogen der er desperate :-]
tilføjet af

hej christianllarsen

Tror du at vi kan stole på de radikale. Jeg personligt stoler mere på en klapperslange, end jeg gör på dette vendekåbe parti. For övrigt hvis liste A kommer til magten så bliver der strammet op på rygeloven. Så det eneste sted jeg må ryge er ude i vores krematorium. Det er igen denne skröne med passiv rygning der er på spil. vi@gra
tilføjet af

De radigales skift er ligeså

troværdigt som deres holdning
tilføjet af

Lad dem ævle det de vil

Mit kryds det er Villys. Længere er den ikke.
tilføjet af

De radikale er utroværdige

Det er naturligvis ikke deres politik, men nu opgiver de den mærkesag for at et SR samarbejde efter valget ikke skal se helt absurd ud. Vælgerne burde være kloge nok til at se at det er ren taktik og uden hold i virkeligheden.
tilføjet af

Jamen velkommen i klubben

- måske ikke lige Villy, men det er et spørgsmål om geografi.
tilføjet af

Villys?

Villy Søvndahl?
Han er da ikke bedre!
Da han kunne regne ud at valget kom nu, så skildte han sig af med en af DK's værste benzinbrændere et par uger før!
Efter eget udsagn, ikke fordi at han ikke var meget glad for bilen, men fordi at den ikke passede helt, mildest talt, til partiets grønne image!

Så han har pludret løs om det grønne i mange år og først et par uger før valget skilder han sig af med sit benzinforbrug i størrelsesordenen af en rumrakat!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.