15tilføjet af

Paradise hotel 2011

Hej nogle der har nogle links til gratis paradise?
Jeg ved at man kan bruge megavideo, men deres søgefelt virker ikke ordenligt så kan ikke finde det derinde, men så engang en på facebook der sendte nogle links til en anden, og det var megavideo. De virkede også.
Så nogen der ved hvordan jeg finder paradise inde på megavideo.com?🙂
tilføjet af

Jeg vil også gerne vide det

men mere fordi, jeg gerne vil prøve at mænge mig med folk med en IQ under 100 😃
tilføjet af

er der virkelig

nogen der gider at bruge mere tid på det❓ -
tilføjet af

...

Det må der jo være siden jeg pørger efter det?.
tilføjet af

Tag et rengøringsjob

på hotellet, så går Du ikke glip af meget 😃😃
tilføjet af

uhh jeg er også...

... fast seer hver aften kl.22 når der er paradise.
Jeg ved at man tidligere kunne se det på tv3 hjemmeside, men det vises jo også i genudseldelse dagen efter kl. ca. 16..
tilføjet af

Daaa

Det er jo ligesom lidt for sent, når optagelserne er slut ikke... griner...
Ej ved hvad du mener.... Men enten ser man det eller også gør man ikke...
Jeg personligt elsker at sidde hver aften og se deres skænderier og al balladen mellem deltagerne....
Og så er der jo også nogle flotte mandekroppe at kigge på....
tilføjet af

Jeg gør det....

Men min kone gider ikke se det...
Hvis man ikke tager det for mere end det er så er det da ok....og så er der jo en del kønne piger at kigge lidt på!!! Trods en intelligenskvotient på ca 140 :-)...
tilføjet af

ingenGratisPAradise

viasat er ude med snøren, både ved de idioter der linker på facebook, her og andre steder, hvis man vil se det gratis skal man ikke efterspørge det og evt selv rippe det hvis man har lidt brains.
ellers må man betale som alle andre, du går jo heller ikke ind til bageren og stjæler brød vel ?
tilføjet af

DET ER LIGEGYDIG TV

Det er ligegyldige wannabees, der taler ligegyldig snak om andre ligegyldige wannabees.
Laver ligegyldige ting i en ligegyldig udsendelse.
Hold kæft det er fedt at se andre svine hinanden til og gå bag ryggen, og tude når andre gør det samme. Hvordan kan folk savle over eller se op til personer der udviser menneskets værste sider.
Nogle der undrer sig over at en stor del af teens er svin over for hinanden og ike har nogle rigtige venner?
tilføjet af

hvad med jegerentaber.dk

For det er dem i programmet
tilføjet af

Hmm du kan vist ikke læse

.. Enten er du snot dum, eller også undgår du bare at læseretningslinjerne på sol
tilføjet af

Slap af!

helt ærligt mennesker! Hvis i syntes paradise er lort, så lad vær' med at kommentere emnet, når det handler om det! Man behøver ikke sidder og skrive at det er lort og spild af tid, man kan bare gøre det at man ikke kommentere det! Vildt ikke?
- Jeg vil også gerne se Paradise og er der ikke en der vil sende et link til mig fra afsnit 12 og videre? min mail er: Poweerworld@hotmail.com :D🙂
Tak på forhånd
tilføjet af

paradise

man skriver jo ikk offentlig hvor man kan se det gratis PH... tv3 lukker det jo på stedet:-) bedst og kende nogen der kender nogen hehe😉
tilføjet af

Gratis paradise hotel 2011 afsnit

Gør hvad der står på videoen og se gratis paradise hotel afsnit: http://www.youtube.com/watch?v=BaCmQdwzbBc
tilføjet af

Læs annotation i videoen

Du er idioten der har linket det.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.