6tilføjet af

OL 2008

Faklen blev "angrebet" på sin tur gennem London, hvor den ellers var beskyttet af stort politiopbud.
Det ER da grotesk, at De olympiske LEGE skal gennemføres med vold og magt nærmest.
Jeg forstår udmærket de mennesker, der forsøger at slukke denne falskhedens flamme. Vågn da op og se, hvad der foregår!!
Nu er Brian Mikkelsen da heldigvis ved at vågne og truer med boykot af åbningsceremonien. Godt gået Brian - selv om vi ligger langt fra hinanden i øvrigt.
Skal OL 2008 gennemføres efter den seneste tids magtdemonstration fra Kina?
Skal vi deltage i det skuespil og holde gode miner til slet spil?
Jeg mener NEJ - vi kan ikke bare lade som ingenting og lege som vi plejer?
tilføjet af

Danmark siger god for...

Kinas undertrykkelse af befolkningen i tibet ved at deltage.
tilføjet af

Sandt

Så sandt som det er skrevet.
Engang jeg skulle krydse grænsen til Tibet, fik vi lige tjekket rygsækken som det normalt hør og bør. Problemet var bare at en tysk kvinde havde en bog med hvori der var et billede af Dalai Lama. Det blev resolut skåret ud. Tibet lider under et perverst diktatur styre (på mange måder i hvert fald).
tilføjet af

Hvem vil savne ham ?

Han vil da bare på skærmen. Alle har glemt ham , mens Espersen og Krarup næsten optræder dagligt, så ser vi faktisk aldrig ministrene.
Jeg mener, at Brian Mikkelsen bare igen danser efter DFs pibe.
Politik skal overhovedet ikke blandes med sport.
tilføjet af

Okay???

"Politik skal overhovedet ikke blandes med sport."
Jamen skal man så ikke nedlægge OL, da det er den største sammenblanding af politik og sport, der findes.
tilføjet af

Ja problemet er bare.

At storpolitik og sport slet ikke kan adskilles!
tilføjet af

For mig gerne

Tænk på, hvad sportsskader koster os andre i skattepenge. Hvis folk skal holde sig i form, kan de få en skovl og grave grøfter.
Iøvrigt kan jeg ikke fordrage Brian Mikkelsen , men det er et personligt anliggende. Og det ville glæde mig , at han blev fanget af sine egne ord.
Kina er da totalt ligeglad med, hvad den opblæste nar gør.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.