12tilføjet af

Nørrebro Runddel kl. 15:30

Vi opfordre alle sangere og musikere til at møde op ved Nørrebro Runddel kl. 15:30 - hvor vi vil synge nogle sange - tjek f.eks teksten og akorderne ud til "Vi kan ikke slås ihjel" og "Bliv væk fra vores kvarter" "Der er noget galt i Danmark" - kom selv med nogle ideer og del tekst og klodser ud.
Vi opfordre alle til at opføre sig ordentlig, men træerne vokser ikke ind i himlen.
tilføjet af

der er noget galt i Danmark

Det eneste rigtige i din mail er at der er noget galt i Danmark, når man kan have undtagelses tilstande pga unge mennesker der ikke ved hvordan man begår sig. Helt ærligt, det show har kostet millioner. Hvad med at tænke på hvor meget man kunne have hjulpet med så mange penge...Så synge endelig den mange gange, men for den rette sag.
tilføjet af

Tjaaa.

Den syge hjerne har du da tilfælles med din syge moster !.
tilføjet af

Jeg vil håbe det pisseregner!

Jeg vil håbe det pisseregner,når alle I patetiske narrøve skal stå og klimpre på de medbragte instrumenter, få jer et arbejde - få et liv - stop klynkeriet !!
tilføjet af

....

tilføjet af

Hvad med os andre på Nørrebro??

Kan vi få lov at sige vores mening?
Jeg er skidetræt af møgirriterende unger der ikke ved hvordan man opfører sig, nu har jeg selvfølgelig også haft plads på førsterække, da en del af sammenstødene mellem de unge og politiet er foregået lige uden for mit vindue.
Og det er da også synd at de skal betale til vores samfund med alt det de ødelægger, det skal vi andre da bare betale, vi kan da ikke forlange at man skal opfører sig ordentlig og ikke ødelægge andres ting og vise respekt for andre mennesker, vi er vel egoister og alt skal handle om de unge på de unges præmisser...
Dong..... De skulle have så stor en røvfuld med de politistave at de ikke kunne sidde på en stol i 3 uger og så ellers lade mit elsket kvarter være i fred og respektere os, som faktisk til at starte med støttede de unge, men deres fuldkommen ligegyldige opførsel overfor alle andre end dem selv, har da godt nok ændret min mening!!!
En folk små f****** egoister.
tilføjet af

ja lir

tilføjet af

Hørt hørt....

..... du har fuldstændig ret..
tilføjet af

Pas nu dit

tilføjet af

jeg har lige hørt

at Abu laban(ja,han var kun skindød) kommer og synger for. Frank Aaen har meldt sin ankomst sammen med Villy Søvndak & Kim Larsen
tilføjet af

Det er vist lidt for sent...

at prøve på, at opnå sympati. Personligt ville jeg gerne have bakket sådan en "Støtte-aktion" op, hvis den havde fundet sted på et tidligere tidspunkt.
tilføjet af

Opfordring!

Hermed en opfordring til alle andre ansvarlige borgeree i dette land, om ikke at klynge den første den bedste uansvarli9ge bølle der møder op på runddelen, op i den nærmeste lygtepæl!
Men træerne vokser jo ikke op i himlen :-)
Med ansvarlig Hilsen
Ansvarlig Borger Mod Bøllevold.
tilføjet af

Mit ?.

Fordi du skriver i mit navn !........ er det ikke ensbetydende med at jeg har noget med indlæget at gøre !...... men ok !... du er vel for dum til at argumentere dig gennem den modstand du får, og derfor ser dig nødsaget til at nedkæmpe modstanden på denne latterlige måde med at skrive indlæg i andet navn for tilsviningens skyld !..... men det beviser jo bare din mangel på hjerneceller "Lille Røde latterlige lort" !.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.