8tilføjet af

Nokia 6300 lukker selv ned ?

Min ret nye Nokia 6300 gør flg: slukker selv, den er ladet 100% op, besked-ikonet er fremme hele tiden sammen med det roterende mms-ikon, og så slukker den lige pludselig. Flytter jeg sim-kortet over i en anden telefon kører den ok uden (med det den så kan, altså minus al trafik)
Sim-kortet kører også ok i en anden telefon. Har du et bud på, hvad der er galt ?
tilføjet af

Det er fordi

at Nokia er noget billigt bras der kun hører hjemme i fætter br.
Køb dog noget der virker i stedet for at betale i dyre domme for sådan noget skrammel.
tilføjet af

Nu spurgte jeg jo ikke

hvor dorsk du er.
tilføjet af

Nej du spurgte efter

et bud på hvad der kunne være galt, og det har du fået, at du så er utilfreds med svaret er dit problem.
Se det i øjnene, Nokia er og bliver noget dyrt betalt billigt pis. Evig og altid har folk problemer med det skrammel, smid dog pisset ud og anskaf noget andet.
tilføjet af

Hør nu her kloge Åge

Har haft Nokia siden 1995, og har aldrig, gentager aldrig, haft det mindste problem. Det er sgu derfor jeg efterlyser et fornuftigt bud, og ikke alt dit bræk. Kan du komme med et bud eller ej ?
tilføjet af

Kan du ikke læse

Du har fået et bud.
At du er så snævertsynet at du kun kan se Nokia = dit problem.
At du ikke kan se Nokia er billig fejlfyldt legetøjs skrammel = dit problem.
At du ikke vil have en telefon du kan stole på altid = dit problem.
Så bare lad være med dit piveri.
tilføjet af

Lige over

Jeg skriver jo netop, at jeg aldrig har haft problemer, og efterlyser derfor en løsning.
Kan du læse❓Supertumling !
Håber du har andet at lave end genere mig og min forespørgsel.
Luft mellem ørerne = dit problem. Få dig en hobby , idiot
tilføjet af

Tja bare navnet

som du bruger siger jo alt. En nørd er og bliver dummere end en ny lavet hundelort, og lort er lige hvad en Nokianørd af en klaphat og et mega fjols som dig har i hovedet.
Bliv du bare ved med din åndsvage såkaldte telefon, for sund fornuft er du ikke i besiddelse af, det er jo sikkert fordi Nokia har så stor en udstråling af radiobølger som har brændt de få og små grå af du måske har haft.
PIV - PIV - PIV Nokianørden er blevet fornærmet over at få sandheden om det skrammel som nørden samler på.

Alt håb er ude, der er intet at gøre for sådan en Nokia idiot.
tilføjet af

Gud fri mig vel

Sikke du kan.
Med dine formuleringsevner og orddelingsteknikker, bør du ikke kalde nogen idioter, men måske passe skolen lidt bedre, efter ferien.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.