4tilføjet af

Nethandel med xave, Silkeborg

Såfremt du ønsker at handle med xave, vil jeg blot oplyse følgende:
Ved køb af 1 stk Samsung 26" LCD har vi fået og betalt det bestilte og det var ok.
Derimod er det umuligt at få kontakt med xave via mail og telefon.
Jeg har nu forsøgt i 2 uger og på telefonen er samme svar uanset tidspunkt mellem 10 og 15. Jeg er sikker på at her skal IKKE handle igen.
---> se uddrag af mails:
Hej igen,
Er det almindeligt, at I ikke svarer på henvendelser?
Når man ringer på 70233566 mellem 10 - 15, får man følgende meddelser:
tast 1: kontoret har lukket
tast 2: normal åbningstid 10-15 - jeg har idag ringet kl. 14:32
tast 3: kontoret har lukket
hilsen
kurt bømler
boemler@privat.dk wrote:
> Hej i xave,
>
> Det var en svær ´kattepine´ jeg blev sat i fredag aften.
> Min bestilling galt fakturaadresse hos mig i Rødovre og
> levering i Kastrup, hvilket fremgår af alle dokumenter.
> Da det skulle være en overraskelse - på dagen - og den ikke
> var leveret kl. 17 måtte jeg formode at det var vejret, der
> var skyld i forsinkelsen.
> Næh kl. 19:00 blev der ringet på min dør og posten leverede
> 1 stk pakke fra xave.
> Den udfyldte adresselabel indeholdt min adresse!!
>
> Jeg måtte så låne en bil og selv bringe ´overaskelsen´ frem
> til Kastrup.
> Det var IKKE det jeg betalte 150,00kr for!
> Derudover blev jeg skuffet over at der pakken ikke indeholdt
> en dansk manual!
>
> Med venlig hilsen
> Kurt Bømler
tilføjet af

Manual

Hej.
Vil da lige huske at man ikke skal bruge pågældende firma.
Men vil dog alligevel lige forsvare dem.
Arbejder selv i en radio/tv forretning og ved derfor at dansk lovgivning rent faktisk ikke foreskriver at manualen skal være på dansk. Nej i dag er det nok at den er på et nordisk sprog, hvorfor den efterhånden er på norsk eller svensk i de fleste tilfælde.
Men derudover er det da meget dårlig service at de ikke kan finde ud af at levere det rigtige sted og til tiden
tilføjet af

Øhhhh

Nu ved jeg ikke om det er ændret for nylig - blot kan jeg konstatere de på deres hjemmeside skriver:
"Telefon: 70233566 (Alle hverdage mellem 12 og 14)"
tilføjet af

Mangler at få min penge tilbage fra dem

Hej Kurt,
jeg har også oplevet at man ikke kan få fat i dem,
jeg har sendt et tv retur til dem eftersom jeg havde afbestilt den i forvejen eftersom de ikke kunne overholde levering dato, hvor jeg lavede aftalen med Luis Birksø fra Xave.
om at sende den retur.
jeg kan se at de har fået varen retur, men stadig ingen penge,
jeg ringet til dem 2 gange nu og skrevet nok 6 mails til dem, men uden held.
tilføjet af

XAVE er ualmindeligt langsomme og deres åbningstider er meget dynamiske

Jeg reklamerede over en defekt DVB-boks 15/2. XAVE reagerede 6/3 ved at oplyse, at de ville sende mig en pakkelabel. Det godkendte jeg samme dag. Har på trods af 2 rykkere endnu ikke modtaget den.
Ang. åbningstider: I februar var åbningstiden 12-14. Forleden var den 14-16. I dag er den 13-15. Hyppigste telefonbesked: "XAVE har lukket".
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.