11tilføjet af

Mobilspam fra 27226000

Er der andre der i disse dage modtager flere spam-sms'er dagligt fra nummeret 45 27226000 ?
Fx et fantastisk men også indlysende urealistisk tilbud - med garanti endda... - om at tjene en halv mio kr på et halvt års fritidshjemmearbejde.
Har som vanlig bare anmelddt det ved videresendelse til forbrugeren, og så slettet skidtet, men er nysgerrig på om det nummer er særligt aktivt for tiden, da jeg ellers gudskelov sjældent ffår mobilspam.
tilføjet af

Spam

Jeps - der kommer mange sms'er fra dette nr. i dag - rigtig træls!
tilføjet af

27226000 lortenummer

ja min kæreste har lige fået 3 sms´er i dag. Hvordan melder man det? det kan jo på ingen måde være lovligt at tilbyde folk jobs på den måde og så slet ikke spamme med sms´er som der bliver gjort her
tilføjet af

Meld det til forbrugerombudsmanden

Send en mail til dansk@spamklage.dk hvor du kort angiver hvilket nummer der spammer dig, hvornår det er sket, og om hvilket emne sms'erne drejer sig. Man skal ikke regne med svar eller individuel behandling af sagen, men så har man da givet sit vidnebidrag til et yderst irriterende problem.
For selvom det godt nok ikke er jordens undergang at modtage spam, så syns jeg det er vigtigt at anmelde det, om ikke andet så for at få et klart billede af omfanget. For sms-spam er i ekstrem fremvækst.
Se mere her: http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/raad017/
tilføjet af

Det er aktivt

Nummeret 27226000 er skam meget aktivt - har her til aften fået et meget lukrativt tilbud om fritidsjob.
tilføjet af

Aktivt

Har igår/nat fået 2 tilbud om fri/fultidjob
tilføjet af

ja det er underligt

ja, jeg fik lige en i morges med et jobtilbud på 200 kr. i timeløn.
men slettede selvfølgeligt også bare skidtet, men synes da også at det er underligt s:
tilføjet af

Jobindex måske?

Jeg har en fornemmelse af at det er Jobindex der sender smsér ud til folk, at dette er en "service" fra en hjemmeside server. Men at den måske ikke er programeret helt efter hensigten. Kan folk be/afkræfte om de har været tilmeldt jobindex eller andre jobsøgnings maskiner på nettet.?
tilføjet af

Mobilspam??

Jeg har netop i dag fået en sms fra 27226000, som har et jobtilbud, hvor jeg via nettet hjemme kan tjene 375 kr. + bonus (går ud fra det er i timen). Jeg skal blot sende min emailadresse, som jeg selvfølgelig ikke har gjort.
tilføjet af

også mig - dog til 500 kr. i timen

hej - jeg har også fået et tilbud om arbejde fra dette nummer her til morgen, dog til 500 kr. i timen. Og ja - jeg er tilmeldt jobindex!
tilføjet af

Ingen jobprofil

Jeg har aldrig været tilmeldt en sådan jobhjemmeside, men har også modtaget et "godt tilbud" fra det omtalte nummer.
tilføjet af

Meld det til din teleudbyder

Meld det til din teleudbyder så skal de nok sørge for at lukke nummeret ned.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.