7tilføjet af

PIS !! Mindst 5000 kroner :-)

Har lige brugt mindst 5000 kr. på ca. 2 sekunder.
En hård halspastil knækkede 3/4 af en tand.
Jeg har sku ikke råd til det.
Hvorfor skal det være så dyrt at gå til tandlæge?
Jeg kan ikke se noget andet alternativ end at få den trukket ud.
Lige som den der flækkede for to år siden, jeg ender som en tandløs kælling inden jeg er fyldt 50.
Jeg er sku ked af at skulle miste en til, men kan simpelthen ikke finde pengene til at få den repareret.
Øv hvor er det surt!!
Deprimerende hilsner fra den tandløse.
tilføjet af

Rettelse

:-((
tilføjet af

Lidt trøst???

Fy føj da-kender det alt for godt :o(
Prøv og tjekke www.avmintand.dk
Det er ikke umuligt, der er lidt inspiration at hente.
Held og lykke :o)
Ace
tilføjet af

Tak

Det er vist værd at kigge nærmere på - tak for tippet
tilføjet af

Selv tak :o)

Jeg håber, det måske kan hjælpe dig lidt.
Dejligt, når manb kan sprede lidt glæde.
God week-end, venlig hilsen Ace
tilføjet af

Sygesikring

Hej Tandløse
Ja, det er surt, men du kan jo melde dig ind i Sygeforsikringen Danmark og få dækket en stor del af dine tandlægeudgifter. Selvfølgelig kan du ikke få den pågældende tand dækket, men jeg glæder mig hver gang jeg skal til tandlæge over at den reelle regning jeg betaler ikke er på mere end ca. 40 kr. Så kan det godt være at præmien for forsikringen har betalt det 100 gange, men jeg mærker det ikke, fordi jeg betaler et lille beløb hvert kvartal - og når det går galt får jeg dækket mine udgifter....Desuden er det muligt at skifte mellem forsikringsgrupperne, så man får dækket sine behov inden for de skavanker man har.
tilføjet af

ja....av´min tand :-)

Jeg har haft meget glæde at mit "Danmark" medlemskab...som jeg tilsluttede mig for 20 år siden..skulle have en bro som kostede 25.000 kr..
Jeg var for sent ude til at få hjælp til den..men har gældet mig over, at få refunderet en stor del af mine tandlægeregninger...
Husk at meld jer ind, INDEN I FEJLER NOGET KRONISK, jeg skriver under på at man er RASK...så det er noget man skal tage stilling til inden alle skavankerne begynder at æde sig ind på krop..og sind !
Vh..Piat
tilføjet af

Fik lige en tanke !

Jeg ved ike hvor i landet du bor....men mange tager til Sverige eller Polen for at få repafreret sine tænder...det er MEGET billigre, også selvom man skal lægge transporten til.
*SS*
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.