16tilføjet af

Mange falske opkald til 112

Opkaldene, der meldte om skyderier i Tingbjerg, kom fra unge drenge med udenlandsk accent og fra mobiltelefon­er uden SIM-kort.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-15864430.html
Klokkeklart bevis på, at de ikke kan og vil integreres.
tilføjet af

Mogens says

Mogens says:
Du er ligeså yderligtgående i dine synspunkter, som dem du fordømmer.
Om lidt lære du at tænke selv, vær ej bange. 🙂
tilføjet af

aing?

Du er da ikke den skarpeste kniv i skuffen?
Nogle drenge gør noget forkert og ulovligt (som drenge nu engang tit gør), og dermed konkluderer du at de, fordi de var indvandrere er et symbol på at HELE deres befolkningsgruppe hårdnakket nægter at integrere sig...?
hmm... hvis vi kører den logik;
Jeg er engang blevet slået af en lyshåret med blå øjne.
Ergo: ALLE lyshårede med blå øjne er nogle voldelige sataner, og bør bare smides UD af vores ganske danske land! så kan de smutte tilbage til Sverige vor den slags opførsel åbenbart er tilladt! UD MED DEM!
kan du se pointen?
Gør nationen en tjeneste og kom aldrig i nærheden af en stemmeurne!
tilføjet af

Utroligt som nogle bare

fornægter de realiteter som er synlige foran dem: nemlig at disse ballademagere er til stede; at de ønsker os alt muligt ondt og at de mener at de står over enhver lov...
Og stadig er der folk der ikke kan se det.....😕😕😕
tilføjet af

utroligt som andre...

kan ligge hele befolkningsgrupper for had på et så tyndt grundlag. At nogle vil behandle symptomerne i samfundet i stedet for roden til problemet. At nogle tror de kan afhjælpe et problem ved at skabe mere had og splid.
Alle danske statsborgere er danskere. Dem med mørkere hud eller en anden religion du ikke kan lide er her for at blive. Og de har ligeså stor rettighed til landet som dig. Kom med konstruktive forslag i stedet for at så splid og mistro.
tilføjet af

Ja men de er gode stemmer til SF

så er det OK
tilføjet af

Uden SIM-kort? Lad os få 10 af dem.

- Hallo!!!! 😃😃
tilføjet af

Jeg ved at du er radikal

altså, de eneste skyldige er danskerne.
De små indvandrebrødre begynder nu med falske anmeldelser, medens storebrødre på 16 - 20 år er ude med pistoler i Københavns gadeliv.
I morgen er du stadig radikal, og vil lægge ansvaret overpå os danskere.
Den går altså ikke længere - folk er ved at vågne.
Du bliver tilbage med dit søvngangeri.
DF vil bugne af tilslutning indenfor kort tid.
Vi er nogle ægte danskere, som vil bevare vores værdier, og ikke tækkes af fremmed Islam.
tilføjet af

Kan man stole på dem?

tilføjet af

ægte radikal holdning

Der er da ikke noget at sige til at dette lille ubetydelige halalglade svingdørsparti er ved at nedlægge sig selv. De er så ligeglade med den danske befolkning, bare de kan lege bistandskontor for den islamiske verdens fødselsoverskud. Ved næste valg går det forhåbentlig med De Radikale som det gik med CD ud af folketinget for forhåbentlig aldrig mere at vende tilbage, det kan de danske skatteydere være best tjent med
tilføjet af

ikke hallo du

kan faktisk ringe til 112 uden simkort, uden kort kan telefonen kun ringe nødopkald, så god morgen DULKIS😃
tilføjet af

Hvilke værdier?

hvilke danske værdier er det du for alt i verden vil bevare? for alle de menneskelige værdier vi bør have her i landet er på vej ud i rendestenen. Og nej, et kolonihavehus er ikke en værdi!
Det egentlige spørgsmål; HVORFOR storebrødrene er ude i byen med pistoler, er der ikke længere nogen der spørger! Det er ikke deres religion, kan jeg garantere dig.
Da jeg selv bor i en ghetto ved jeg at der ikke er en skid at tage sig til (hvorfor tror i jeg er herinde?). Jeg kan godt forstå hvorfor folk der vokser op her, uanset om man er indvandrer eller dansker, kan blive kriminel.
Kampen mod kriminalitet og social elendighed er to sider af samme sag.
Jeg ved godt det letteste er bare at hade alt syd for Ribe, men det er simpelthen forkert. Desuden er det jo ikke kun indvandrerne der render bevæbnet rundt derude. Dem de er oppe at slås med AK-81, er jo heller ikke ligefrem guds bedste børn...
tilføjet af

nej?

En typisk DF argumentation... DER ER INGEN ARGUMENTER!?! bare nogle underlige påstande og metaforer...
Jeg kan tilgengæld fortælle dig at vi ikke er ligeglade med den danske befolkning. Faktisk er vi nok det parti der bekymrer os mest om befolkningen. Vi bekymrer os om HELE befolkningen. DF bekymrer sig kun om de gamle, og ufaglærte kolonihavehus-fascister.
tilføjet af

se meningsmålingerne

de taler deres tydelige sprog. Disse snæversynede halalglade radikale politikkere inde på borgen skal snart ud på det private arbejdsmarked
tilføjet af

Stadig ingen argumenter?

Det at partiet er lille gør ikke vores argumenter mindre sande. Det betyder bare at det er svært at nu ud til befolkningen.
De radikales argumenter er komplekse og kan ikke proppes ned i et 30 min. tv spot i nyhedderne. DF derimod har sådan en simpel tankegang (hvis man da kan kalde det for tankegang), at det sagtens kan klares for dem.
Det at mange mener noget betyder ikke at det pludselig er guddommelig sandhed
tilføjet af

ER du nu helt sikker på det?

Har du prøvet det i praksis? Min datter forsøgte fra en telefon, hvor taletiden var opbrugt, det lykkedes altså ikke. Men simkortet skal måske fjernes?
tilføjet af

hvem siger

AT jeg stemmer på DF eller er medlem af partiet. Jeg behøver IKKE ligesom visse andre at lade mig indoktrinere af et bestemt parti for at have min egen mening om tingene. Dine holdninger passer godt med den radikale politik en masse ord uden indhold. De radikale har da ikke svært ved at nå ud til befolkningen det er da noget sludder, folk kan sgu da tænke selv og har endelig indset at en stemme på svingdørspartiet de radikale er en stemme på øgede skatter og afgifter samt en kraftig forøgelse af godhedsindustrien. Dette lille halalglade parti er bitre over at blive sat uden for indflydelse. Husk på der er et gammelt ord der siger: Hovmod står for fald og disse ord passer lige på svingdørspartiet de RADIGALE
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.