4tilføjet af

Logitech V450 Laser Cordless

Er der nogen der også har købt den her mus og som har problemer med den?
Er ved at være godt og grundig træt af det lort, den er ustabil af helvede til.
Problemet er at den i tide og utide ikke reagerer på både bevægelse og klik.
Har forsøgt med at genetablere forbindelsen igen via den Logitech software der følger med, men 2 min. efter opstår problemet igen.
Er der nogen der også har problemer med denne mus eller måske ligefrem har løsningen på problemet..?
mvh.
tilføjet af

Mus

Jeg vil lige gøre opmærksom på at de fleste alm. mussemåtter fungerer ret skidt til lasermus. Jeg har selv optisk mus og har en glas "mussemåtte" af mærket Icemat. Den er ganske god. Jeg ved ikke hvor god den er til læsermus da jeg kun har brugt lasermus på arbejdet. Her bander og svovler vi også over at firmaet bruge penge på gode mus men ikke køber måtter som passer til!
tilføjet af

klik

Ah. Når det også er klik, er det nok ikke mussemåtten! :)
Måske dårlige batterier?
tilføjet af

Helt nye batterier..!

Jeg går ud fra at de to batterier som fulgte med er nye he he, så det er nok ikke batterierne. Men hvad angår musemåtte, så var jeg ude og købe en sort måtte i håb om at det ville hjælpe men nej. Tror jeg vil søge lidt efter musemåtter til lasermus...
Tak for besvarelsen :)
tilføjet af

Batterier

Ok.
Jeg skal dog lige lævne at de batterier jeg fik med til mit trådløse tastatur fra HP var flade. Men jeg har altid batterier i skuffen. Det er jo ikke sjovt at spille CSS med en mus som trænger til at få skiftet batterier! ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.