140tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

http://kristeligt-dagblad.dk/artikel/497236
Lars Hedegaard, som er en ivrig forkæmper for ytringsfriheden, er forsøgt dræbt.
Er debatten blevet SÅ kontant i Danmark ?
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

Huuha jeg er rystet
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

Jeg havde nok været mere rystet, hvis det havde været et mere professionelt forsøg.
Der er tale om et afgørende skridt i kampen mod ytringsfriheden og det frie demokrati.
Måske som forventet.
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Kun had og ekstremisme.
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Er du ikke rystet?
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Kun had og ekstremisme.

Hvornår er sandheden blevet til had og ekstremisme?? Er al det i røde fjolser ikke forstår så ekstremisme??
tilføjet af

Pia K er chokeret

Pia K - Chokeret, men ikke rystet
Lars Hedegaard har gjort det til sin metier, at leve på had og ekstremisme. Så risikerer man den slags. Dyrker man tornspring, risikerer man også invaliditet 😃
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Er du ikke rystet?

Nej de røde havde håbet de havde lykkes med terror angrebet, så kunne de nemmere holde sandhenden skjult
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Sandhed - hvilken og iøvrigt er jeg ikke "rød" 🙂
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Kun had og ekstremisme.

En forventet kommentar fra en rød halalhippie.
tilføjet af

Politiet efterlyser

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/05/151347.htm
Gerningsmanden signaliseres som:
Mand, ca. 25 år. 175-180 cm høj, og udlænding.
Han havde kraftige skægstubbe omkring hagepartiet.
Han var iført en rød postjakke med postlogo samt lyse kondisko.

I Radioavisen tales der om en bombe som politiet har opdaget ved Lars Hedegaards hjem på Frederiksberg.
tilføjet af

Lars Hedegaard har ikke bidraget med debat

Sandhed - hvilken og iøvrigt er jeg ikke "rød" 🙂

Den sandhed du forsøger at skjule.. Og selvfølgelig er du rød.. Du må være ked af han ikke døde
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, så der er mange, som man lettere får ondt af.

Tænk at synke så dybt at bifalde mordforsøg på politiske modstandere. Du er ynkelig.. Har næsten ondt af dig
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.

FY FOR SATAN, DU KAN IKKE VÆRE DANSKER [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X]
tilføjet af

Er du fået frost

Sidder du her og skriver at hvis man bliver fysisk angrebet fordi man har en mening, så er det noget man selv er ude om ?
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

[quote="anklageren" post=2672345]Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.[/quote]
FY FOR SATAN, DU KAN IKKE VÆRE DANSKER [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X]

Han er dansker... Bare et ynkeligt skvat af en dansker.. det er ikke første gang denne ulækre mand har glædet sig over andre folks ulykke...
tilføjet af

Kan du ikke forklar hvilken sandhed du taler om?

*LOL*
Og nej jeg er ikke "rød".
Er du DF'er?
tilføjet af

Kunne Hedegaard været optaget i DF?

Eller er han for ekstrem? 😮
tilføjet af

Næh - det skriver jeg ikke

Derimod behøver man ikke være professor for at regne ud, at der er en risiko forbundet ved at komme med racistiske ytringer.
tilføjet af

Kan du ikke forklar hvilken sandhed du taler om?

*LOL*
Og nej jeg er ikke "rød".
Er du DF'er?

Du lyder som en retarderet radikal
tilføjet af

Typisk

Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.

Når man læser dit indlæg går det mere på Lars Hedesgård selv er ude om det.
Min umiddelbare holdning er at føle mig dybt beskæmmet over det der nu mere er reglen end undtagelsen, at kritikere af muhammedanismen og jer røde hallal-hippier er i skudlinien, rent bogstaveligt. Borgerkrige er startet på mindre end det.
Skal vi nu iføre os skudsikker vest hvis vi skal hen til bageren for at hente franskbrød.
Den rigtige holdning er at disse ekstreme muhammedanere SKAL UD AF LANDET OMGÅENDE.
Det sukkersøde vamle kulturberiger propaganda der altid følger i kølvandet på den slags landsskadelige burde snarere underlægges §266b. Men det mener du nok ikke.
I de senere år er intensiviteten af hadangreb steget og det styrer direkte mod krigslignende tilstande.
Tumben fra de røde, Villy Søvndal udtalte man "ikke ville finde os i det"
Det samme sagde Poul Uld i Mund for en del år tilbage. Vi vil ikke finde os i deeeeeeet.
De røde pisser på folket, og de trækker kun på skulderen af det her, og gør intet i praksis.
Det er realiteten. En holdning som du er eksponent for.
Gad vist hvad der ville ske hvis statsministeren blev forsøgt skudt. Ville du så mene "hun selv var skyld i det" og ikke skulle have sikkerhedsvagter (hvad hun allerede har)
tilføjet af

Hvis alle var ligesom dig

[quote="anklageren" post=2672345]Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.[/quote]
FY FOR SATAN, DU KAN IKKE VÆRE DANSKER [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X]

Hvis alle danskere var ligesom dig, så ville jeg meget nødig være det.
tilføjet af

Du er jo en idiot

Helt ærligt "Anklager".
Du er jo så skæv i skallen, at du ikke engang fatter, din ret til frit at ytre dig, f.eks. her på Sol, er blevet angrebet !
Jeg syntes du skulle holde dig langt væk fra Sol i fremtiden.
tilføjet af

Typisk

[quote="anklageren" post=2672345]Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.[/quote]
Når man læser dit indlæg går det mere på Lars Hedesgård selv er ude om det.

Det har jeg altså ikke skrevet noget om - og det mener jeg ikke.
Jeg mener, det jeg skriver, men alle indtil nu omskriver det, så det passer bedre ind i deres egen sære virkelighed - ikke så meget dig - men alligevel.
Jeg mener, at der selvfølgelig er en risiko forbundet ved offentligt at beskylde omkring 100.000 for at voldtage deres niecer og døtre.
tilføjet af

Gosh

Truer du nu *anklageren* jeg er rystet
tilføjet af

*LOL*

Så rakte argumenterne ikke længere.
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Og du er et ekstremt rødt svin, der bør sendes ud af landet! måske skulle du sendes ned til dine elskede Islamist venner!
Så slap vi andre også med at betale for at opretholde din eksistens, og betalingen af samme.
tilføjet af

Helt ærligt thomas

Helt ærligt "Anklager".
Du er jo så skæv i skallen, at du ikke engang fatter, din ret til frit at ytre dig, f.eks. her på Sol, er blevet angrebet !
Jeg syntes du skulle holde dig langt væk fra Sol i fremtiden.

Jeg er adskillige gange blevet truet med at blive slået ihjel her på solen, så det undrer mig ikke, at du også truer.
Føj for satan!
Du undrer dig på den anden side også over, at nogen bliver sure, når Lars Hedegaard offentligt beskyder hundredetusind for at voldtage deres egen børn.
Det er jo sært, når du selv bliver ophidset over meget mindre.
tilføjet af

Du lyver

Er det bedre du forsvarer Safisme, og terror?............ du skulle skamme dig.
Desuden findes de værste racister i verden vel også blandt Islams tilhængere!
tilføjet af

Du er ikke proffessor

Derimod behøver man ikke være professor for at regne ud, at der er en risiko forbundet ved at komme med racistiske ytringer.

Så fik vi lige din indstilling sat på plads [!]
Vi må ikke ytre os om de terrorister, og voldelige muslimer, vi må i det hele taget ikke ytre os om noget som helst, der går din mening imod, og slet ikke mod muslimer.
Sidder du godt, og nyder din pro islamisme ❓
Du er i bund og grund en ynkelig person.
Hvad du mener om mig, rager mig et grøndlands tilskud.
tilføjet af

Du lyver

Vil forresten gerne se beviser på din påståede domfældelse for racisme i højesteret!
tilføjet af

Helt ærligt thomas

Kom nu med de beviser på Lars Hedegård er dømt for racisme i højesteret!
Eller erkend han blev frifundet.
tilføjet af

Ikke dansk

[quote="georgjan" post=2672350][quote="anklageren" post=2672345]Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.[/quote]
FY FOR SATAN, DU KAN IKKE VÆRE DANSKER [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X][/quote]
Hvis alle danskere var ligesom dig, så ville jeg meget nødig være det.

Igen bekræfter du, anklager, at du ikke er dansk.
Tror du ikke vi har fattet det?
Hvilket offentlig kontor, betaler for din pc og dit forbrug?
Er det en eller anden muslimsk organisation?
Grønland?
Nix, de bruger ikke ip adresser som den du sender fra.
Du er bare så ynkelig.
tilføjet af

Hvis alle var ligesom dig

[quote="georgjan" post=2672350][quote="anklageren" post=2672345]Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.[/quote]
FY FOR SATAN, DU KAN IKKE VÆRE DANSKER [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X][/quote]
Hvis alle danskere var ligesom dig, så ville jeg meget nødig være det.

Altså hvis alle danskere tog afstand fra mord, så ville du ikke være dansker....
tilføjet af

Næh - det skriver jeg ikke

Derimod behøver man ikke være professor for at regne ud, at der er en risiko forbundet ved at komme med racistiske ytringer.

Det er også forbundet med risiko at stå med anti israelske flag, alligevel fordømmer jeg terror angrebet på utøy.
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

Ja et på en hver måde forudsigeligt attentat, ikke nok med at finansieringen af 300,000 muslimmer er ved at slå bunden ud af statskassen, så skal ytringsfriheden også, undskyld udtrykket, have et skud for boven, ja man kan jo se på indvandringen på mange måder, men at det kun kan ende på en måde, er vist ved at gå op for de fleste, der er dog nogen der skal se for selv først, de kan jo passene tage ned til ruinerne i det tidliger Jugoslavien, og ellers tage en rundrejse i de muslimske lande, der skulle også kun et attentat til i Saravevo, for at udløse 1 WW og der med i virkligheden også 2 WW, det er fortvivlene at vi højst sandsynligt er ved at gentage tragedien.
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt debattør!

Du, din lille svine-and, er simpelthen så plumrådden, så Dolf inderligt håber, at en (eller flere?) af de dødstrusler, du har modtaget - IKKE FRA DOLF / DOLPH - vil blive ført ud i livet snarest, med din glædelige bortgang til følge! YES, SIR! FAKTUM!
[:X] [:X] [:X] [->] [->] [->]
Tænk at bruge et mislykket mord-attentat til at svine en politisk modstander! Endnu et nyt lavpunkt i dit underlødige svineri her på [sol]-debatten...
Og dine klakører elsker det sikkert - føj for SATAN - din personlige VEN!
😖 😖 😖 😖 😖 😖 😖 😖 😖 😖 😖 😖
0
PS
http://www.youtube.com/watch?v=ZLUGsn-NOis
http://www.youtube.com/watch?v=fkb2naIUvBs
http://www.youtube.com/watch?v=S1rLCa-VJXA&feature=bf_prev&list=PLHeODd_rzL5POOQnFmZsY5eEPaPR6Wp9R
PPS (ej ande-fukk!)
Kulturberigelsen:
http://www.180grader.dk/Islam-og-indvandring/da-mangfoldigheden-gjorde-indtog-i-parcelhusidyllen
[l] [sol] ❓ [->] [!]
tilføjet af

Helt ærligt thomas

Kom nu med de beviser på Lars Hedegård er dømt for racisme i højesteret!
Eller erkend han blev frifundet.

Det kan han ikke
Lars Hedegaard frifundet for racisme
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/04/20/0420122635.htm
tilføjet af

Typisk

Det var dog utroligt du nu bliver udsat for perfide angreb, for at sige hvad DU mener.
Jeg er naturligvis rygende uenig med dig, og du tog ikke klart afstand fra mordforsøget.
Det er naturligvis på sin plads at angribe dine holdninger, men det er IKKE I ORDEN at ville
udsætte dig for fysiske overgreb, så er man ikke et klap bedre end ham der skød på Hedesgård.
Vi skal netop forhindre muhammedansk 5. kolonne virksomhed i at starte borgerkrig i Danmark.
Vi skal også tage afstand fra nogen, bare så meget som kunne tænke, at forsvare Breivikske metode på egne landsmænd p.g.a af muhammedanere.
For at undgå den slags er min klare holdning, og se til om ikke jeg har ret, at muhammedanere der ikke vil dansk kultur pr. omgående skal smides ud.
Ikke alt det sukkersøde pladderhumanisme.
tilføjet af

Tøger Seidenfaden udtalte

Lars Hedegaard kunne for et par år siden ikke blive medlem af PEN, fordi medlemmer af den forening betragtede mange af hans udsagn som hate speech. Og nu står han og hans hyperaggressive Trykkefrihedsselskab, der i realiteten er et sammenrand af intolerante muslimhadere, som arrangør af et fint møde her i Forfatterforeningen. Ak ja, sådan kan skidt komme til ære.
Han er en lige så stor racist som præsterne der for længst har glemt de 10 bud Søren Krarup og Jesper Langballe.
Man kan sagtens udtrykke sig uden at være så direkte som han har været og stadig er, han er jo værre end de værste DF'ere.
På den måde han har ytret sig på ligger han jo ganske som han selv har redt.
tilføjet af

Helt ærligt thomas

Jeg tror Anklageren er krøbet i skjul!........... som alt andet kryb gemmer han sig under en sten!
tilføjet af

Tøger Seidenfaden udtalte

Du merer! "alle der kritiserer Islam er selv ude om det hvis fanatikerne slår dem ihjel!.................... mener du også det samme gjaldt dem der blev slået ihjel på Utøia?........... nej vel........ bekæmp dog for helvede fanatismem, i stedet for at lukke sådan en gang lort ud.
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

http://kristeligt-dagblad.dk/artikel/497236
Lars Hedegaard, som er en ivrig forkæmper for ytringsfriheden, er forsøgt dræbt.
Er debatten blevet SÅ kontant i Danmark ?


Ja, det er den desværre, 😖 men Lars Hedegaard HAR jo sommetider stukket snuden for langt frem,
Så mon ikke den episode har dæmpet ham lidt ned den gamle knarvorne mand, [(:]


SÅ må han jo have vagter på ligesom kujonen Kurt vestergård, der alligevel spurtede skrækslagen ind i Piapanikrummet fra barnebarn og det hele, [:X]
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

Du så altså helst han var blevet slået ihjel?.......... hvorfor rejser du ikke hjem til den losseplads du kom fra din rotte?
tilføjet af

Som så ofte før tager du fejl!

Lars Hedegaard blev frifundet i Højesteret.
Tanken om ytringsfrihed uden krænkede følelser er og forbliver en idealistisk selvmodsigelse og vildfarelse.
tilføjet af

Ord, der dræber? Eller muslimer?

Din udtalelse her kunne af nogen - dog ikke Dolf / Dolph - opfattes som et selvmordsforsøg / et ønske om at provokere for at blive dræbt efterfølgende, ikke? Altså hvis formlen her følges:
1. Udsagn
2. Fornærmelse (eller følelsen af samme!)
3. Drab!
Er du overhovedet rigtig klog, kælling? Du har sgu et forklaringsproblem, BITCH!
0
PS
Din hjerne er lille, men din røv er stor!
http://www.youtube.com/watch?v=Vc302WujLk8
[l] [sun]
tilføjet af

Lars Hedegaard også forsøgt myrdet!

Interessant udsagn fra den blanke hårfagre! Kujonen var altså ikke det svin, der bevæbnet til tænderne brød ind for at myrde den ubevæbnede KW, men den gamle mand, der naturligvis flygtede? 😕 😖 😃 [->] [->] [->] [->] [->]
ER du også en imødekommende underdel af en "perker-sandwich"? Med halal og det hele? 😕 [:X] [:X]
0
PS
Hvis du ikke var en rødgrøn so, ville du måske ku' modtage denne:
http://www.youtube.com/watch?v=RofrFgdXggc
[l] [sol] [!] ❓ [->]
tilføjet af

Hårt og kontant!.

Så JA!.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Det gjorde han ikke

Jeg ved godt, det hed frifindelse i avisoverskrifterne, men det er så sandelig en sandhed med modifikationer.
Racistiske udtalelser er kun ulovlige, når de bliver fremsat offentligt. Og for at kunne dømme Lars Hedegaard, så skal det også kunne bevises, at han har vidst, at udtalelsen ville blive offentliggjort, lyder det i dommen.
Og det er der ikke bevis for mener Højesteret, der med dommen omstøder en dom fra Østre Landsret, hvor Lars Hedegaard blev idømt en bøde på 5000 kroner.
Landsretten fastslog i sin dom sidste år, at Lars Hedegaard burde have indset, at hans udtalelser ville blive offentligt udbredt til en videre kreds.
Det er Højesteret sådan set enig i, men det betyder kun, at Lars Hedegaard har handlet uagtsomt og ikke forsætligt. Det gør en stor forskel i juridisk sammenhæng.
Det vil altså sige. at højesteret fandt udtalelsen racistisk, men ikke mente det kunne bevises, at Lars Hedegaard vidste, at udtalelsen ville blive offentliggjort.
tilføjet af

Vi kender ikke noget om gerningsmanden

Vi kender ikke noget om gerningsmanden.
Bortset fra, at han er en meget dum og klodset. Dum - fordi intet kan opnås på denne måde. Klodset eller blind - fordi han blev konfronteret med Lars og ramte ikke? ❓
Jeg håber han bliver fanget, ellers er der plads til konspirationsteorier. Én ting er sikkert - Lars og hans synspunkter er vindere og populære efter dette.
tilføjet af

Det kræver en forklaring

Kom nu med de beviser på Lars Hedegård er dømt for racisme i højesteret!
Eller erkend han blev frifundet.

Lars Hedegaard blev frifundet efter §266b, det vil jeg ikke bestride.
Sådan en dom begrunder dommerne.
Hvis man går ind og kigger nærmere på dommen, så blev han ikke frifundet for at udtalelsen ikke var racistisk - men for at det ikke kan bevises, at han vidste, at den ville blive udbredt i en videre kreds.
Det mente landsretten at Lars Hedegård burde have vidst, men højesteret mente altså, at der var tvivl om det.
Andre domme, som f.eks. Karen Sunds versus Pia Kjærsgaard, er gået ind og kigge på selve indholdet af udtalelsen, men det var ikke tilfældet i højesteret i Lars Hedegårds tilfælde.
Derfor kan man sige, at Lars Hedegård er frikendt efter §266b, på grund af, at han ikke vidste, den ville nå ud til offentligheden - men højesteret mente alligevel, at udtalelsen var racistisk.
Det gør jo en forskel.
tilføjet af

Helt ærligt thomas

Jeg tror Anklageren er krøbet i skjul!........... som alt andet kryb gemmer han sig under en sten!

Jeg bliver faktisk nødt til at passe mit arbejde.
tilføjet af

Vi kan kun gisne om, hvem er gerningsmanden.

Vi kan kun gisne om, hvem er gerningsmanden.
Bortset fra, at han er en meget dum og klodset. Dum - fordi intet kan opnås på denne måde. Klodset eller blind - fordi han blev konfronteret med Lars og ramte ikke? ❓
Jeg håber han bliver fanget, ellers er plads til en konspirationsteori.
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

http://kristeligt-dagblad.dk/artikel/497236
Lars Hedegaard, som er en ivrig forkæmper for ytringsfriheden, er forsøgt dræbt.
Er debatten blevet SÅ kontant i Danmark ?

Har s.. da intet med debatten at gøre, men mere med et stigende mindretal af radikaliseret muhamsz, som desværre har fået lov til at bosætte sig her - yt med disse svin
tilføjet af

Hvor primitivt

Er det bedre du forsvarer Safisme, og terror?............ du skulle skamme dig.
Desuden findes de værste racister i verden vel også blandt Islams tilhængere!

Jeg kan hverken lide islam eller den idiot, som har skudt after Lars Hedegård - hvis det altså er sandt, for der er vist ingen, som har set det.
Derimod tillader jeg mig at mene, at man er meget dum, hvis man ikke kan indse, at der er en vis risiko forbundet med at beskylde omkring 100.000 for at voldtage deres egne børn.
tilføjet af

Gerningsmanden/mændene --

er muligvis flygtet ind i Zoo - forhåbentligt her: den arktiske ring..
tilføjet af

Jeg er heldigvis mere kultiveret

Det er ikke alene dig, der viser sig ukultiveret - men en hel del her, og det kan næppe overraske mange, i hvilken lejr man finder den slags danskere 😉
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Sikke da et skuffende indlæg - jeg troede ej, man måtte dræbe folk, bare fordi de har anden overbevisning end én selv. Men det må man åbenbart godt, om de ej er enige med de lallende røde hallal-hippier..
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Her er jeg meget enig.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Du lyver

Du skulle simpelthen skamme dig, sådan at tale varmt for mordforsøg.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Du lyver

Bravo Bravissimo!
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Hvor primitivt

Tænk at synke så lavt at man bifalder drab...tsk tsk.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Du lyver

Jamen, hvor er det dog rigtigt set.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Hvad stiller man op med dumhed?

Det kunne meget vel være de røde selv, der stod bag den bombe for egen vindings skyld.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Lars Hedegaard er dømt for racisme, og han blev ikke frikendt i højesteret, som det fejlagtigt fremgår i flere medier.
Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer, og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt.

Når man ser det du skriver, så skammer man sig over at du er landsmand med en, hvis du altså ikke er halv eskimo lavet under et fremmed flådebesøg på Grønland, for helt normal er du absolut ikke. 😖
tilføjet af

Gerningsmanden / mændene...

Dolf letter på hatten - også fordi vidner ifølge Berlingske så to "mulige gerningsmænd" flygte ind i Zoo til: flodhestene!
(Men Dolf kan desværre ikke lige finde et link til den aktuelle tekst 😖 )
Men de har, altså gerningsmændene, forhåbentligt fået en "varm" velkomst! YES, SIR! FAKTUM!
[l] [sol]
vh
PS
Mens vi venter på nyt fra Zoo: [(:]
Tom Waits - New Coat of Paint:
http://www.youtube.com/watch?v=107dADrIVBk&list=AL94UKMTqg-9BDxNZOybRbK_np1W_t39Ml
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

[quote="thomas-f-hansen" post=2672327]http://kristeligt-dagblad.dk/artikel/497236
Lars Hedegaard, som er en ivrig forkæmper for ytringsfriheden, er forsøgt dræbt.
Er debatten blevet SÅ kontant i Danmark ?[/quote]

Ja, det er den desværre, 😖 men Lars Hedegaard HAR jo sommetider stukket snuden for langt frem,
Så mon ikke den episode har dæmpet ham lidt ned den gamle knarvorne mand, [(:]


SÅ må han jo have vagter på ligesom kujonen Kurt vestergård, der alligevel spurtede skrækslagen ind i Piapanikrummet fra barnebarn og det hele, [:X]

Indavlede uduelige perkere, har nu to gange prøvet at slå to gamle mandfolk ihjel, i Danmark, og begge gange er det mislykkedes, hvilket vel bare beviser at de indavlede uduelige perkere ikke kan bruges til noget som helst, da de jo ikke engang er i stand til at forsvare islam. 😃
tilføjet af

Gerningsmanden / mændene...

Det ku jo også tænkes, at han er hoppet ind til onkel Joachim
Tak for at lette på hatten:
måner
tilføjet af

Jeg er heldigvis ikke mere kultiveret!

Dolfs næse for latterlige ytringer har, foranlediget af den and's anvendelse af ordet kultiveret, fremtvunget følgende "bekendelse": ja, jeg Dolf / Dolph er også ukultiveret - det har jeg en vis and / "anklagers" ord for! YES, SIR! FAKTUM! 😖 😖 😖
[:X] [:X] [:X]
Og tak for det - for hvis det at være "kultiveret" betyder at man fordrejer og lyver, samt er på det forkerte hold, også i udlændingedebatten, så vil Dolf da langt hellere være ukultiveret! YES, SIR! 😃 😃 😃
Sådan!
[l] [sol]
Og til dit svinske indlæg:
"Man må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer," - dette er eklatant og ligegyldigt...
"og skatteyderne bør derfor ikke betale for en dyr overvågning, fordi risikoen er selvforskyldt." - AKUT SVINERI! [:X] [:X] [:X]
1. Risikoen er IKKE SELVFORSKYLDT! Det er voldelige muslimer, der gør det risikabelt at ytre sig frit i DK! (U FUKK!) [:X] [:X]
2. Skatteyderne bør ikke betale for en dyr overvågning (af Lars Hedegaard, forstås) - HVAD SATAN? Skal en truet borger i DK ikke ha' normal og nødvendig beskyttelse mod morderiske muslimer? Har du spist for mange grønlandske svampe, eller "nydt" hamp IGEN?
(idet vi antager, at motivet er islamisme - for det er det jo!) 😖 😖
Du er og bliver en ORM, og derfor er Dolf / Dolph på nakken af dig kontinuerligt - og med GOD GRUND! 😕 😖 [:X]
0-h
PS
Dolf anbefaler: (ligger til højrebenet!)
http://www.youtube.com/watch?v=V63-uQ0RIKk
tilføjet af

Gerningsmanden / mændene...

Flot svaret, egentligt! 😃
Men hvorfor så bitter? Nå, never mind, det rager jo ikke det tykke dyr, Dolf...
vh
PS
Mere af de go'e, gamle:
http://www.youtube.com/watch?v=iyYYSSuNmog&list=PLBCEC173825A515FC
PPS
Og så en rigtig lang og teknisk: (ej hippie, dog! 68'er? Nej, da...) [l] [sol]
Liquid Tension Experiment - Live In N.Y.C.
http://www.youtube.com/watch?v=gPya80o-xyA&feature=related
tilføjet af

Er det fup ?

En mand hvis tydelige formål er at dræbe Lars Hedegaard kommer ind i opgangen, og møder så Lars Hedegaard i døren, hvilket må være max. 2 meter fra gerningsmanden.
Gerningsmanden præsterer herefter at skyde en kugle over hovedet på Lars Hedegaard på den afstand. [???]
Få timer efter denne på alle måder sindsoprivende oplevelse med efterfølgende slagsmål er Lars Hedegaard helt rolig og fattet i stand til at give interview til diverse medier. [???]
Lars Hedegaard har senest i medierne 2009 udtalt sig kritisk om Muslimer. Hvorfor slå til mod manden nu i 2013. [???]
tilføjet af

Er det fup ?

En mand hvis tydelige formål er at dræbe Lars Hedegaard kommer ind i opgangen, og møder så Lars Hedegaard i døren, hvilket må være max. 2 meter fra gerningsmanden.
Gerningsmanden præsterer herefter at skyde en kugle over hovedet på Lars Hedegaard på den afstand. [???]
Få timer efter denne på alle måder sindsoprivende oplevelse med efterfølgende slagsmål er Lars Hedegaard helt rolig og fattet i stand til at give interview til diverse medier. [???]
Lars Hedegaard har senest i medierne 2009 udtalt sig kritisk om Muslimer. Hvorfor slå til mod manden nu i 2013. [???]

Folk begår ofte den fejl, at de går efter hovedet når de skal skyde nogen, hvilket giver et mindre mål end selve overkroppen, og andet er der nok ikke at sige til det, ud over at selv i bandekrigene kan de perkere ikke ramme en ladeport på to meters afstand. 😖
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Nej! Ikke hvis vi, Dolf, skal dømme efter det indlæg, idioten lige har præsteret her! FAKTUM! 😕 😕 😕
Dolf gentager sig selv, og anbefaler filmen "Munich":
http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchen_%28film%29
Det er i praksis - og tak for det - ikke helt så nemt bare at likvidere et andet menneske, omend det modsat falder visse totalt afstumpede individer - heriblandt måske dig - ret let... 😖 😖 😖
Dit tåbelige indlæg falder svært tilbage på dig selv, 100% asshole! YES, SIR! FAKTUM!
ih
PS
Fås fx her: [l] [sun]
http://www.gucca.dk/dvd-film/mnchen_5948.php
tilføjet af

Det er vist farligere at være Socialdemokrat

Jeg kan godt huske, hvordan debatten kørte, dengang vi hørte om en bombe i Oslo.
Her i landet er det også venstreorienterede, som har været ofre for bombeterror - og alligevel synes du, det er så synd for Lars Hedegaard.
Nu bliver det spændende, hvem geringsmanden og motivet er, og jeg håber sandelig ikke, at du kommer til at stå med håret ned af nakken endnu engang 🙂
Jeg synes, det er utroligt, at der aldrig er nogen muslimer, som har angrebet nogen fra DF, med alle de racistiske udtalelser som medlemmer er blevet dømt for i tidens løb.
Lad gå med at beskytte de folkevalgte som Pia - men vi kan ikke ofre millioner på beskyttelse af enhver idiot, som føler sig kaldet til at komme med grove fornærmelser af store grupper i samfundet.
tilføjet af

Det er da rigtigt

Det kunne meget vel være de røde selv, der stod bag den bombe for egen vindings skyld.
Kærlig hilsen Albert Johansen

.. ligesom det sagtens kan være danske racister, som står bag på skuddet i dag for egen vindings skyld 😉
Vi ved det ikke, før sagerne måske bliver opklaret en dag.
tilføjet af

Det var et interview


Hvorfor bliver du ved at lyve om Lars Hedegaards "racisme"-sag? Han ER blevet frikendt i Højesteret - og det er han, fordi de af ham fremsatte "racistiske" ytringer er blevet fremsat I HANS EGET KØKKEN, VED JULETID, 100% ASSHOLE! [!] [!] [!]

Lars Hedegaard vidste godt, det var et interview til snaphanen, og at det blev optaget.
Det lykkedes ham så at så tvivl om, at han troede, at han fik lejlighed til at nærlæse det, inden det blev lagt ud.
Der er ingen tvivl om, at det efter rettens mening var racistisk, for Jesper Langballe blev jo senere dømt for at sige omtrent det samme, fordi han ikke kom med undskyldninger.
tilføjet af

Det var et "interview", som blev publiceret...

...uden godkendelse, ANDE-FUKK! Og det ved du! [:X] [:X] [:X]
"Det lykkedes ham så at så tvivl om, at han troede, at han fik lejlighed til at nærlæse det, inden det blev lagt ud." - ren fordrejning, ande-fukk! [:X] [:X] [:X]
Og det ved du, dit dumme svin! 😖 😖 😖
Du "overser" med vilje alle relevante detaljer, og forsøger at dømme Lars Hedegaard i din "egen private folkedomstol" - men han blev, helt korrekt, frikendt, 200% asshole!
Vorherre på lokum, hvor du er et svin, ande-fukk! Og Dolf begynder at tro, at direktionen har ret - du er ikke den, du udgiver dig for, du bor IKKE på Grønland, du er IKKE dansker, men du er måske muslim, bosiddende i Jylland... 😕 😖 [:X]
Dolfs tanker går mod en vis Ahmed Akkari, som jo HAR været lærer et par år i Grønland...
Vild spekulation, måske, men hvis direktionen har ret i, at and'ens IP-adresse, hvor han / hun ellers har den fra, IKKE er fra Grønland, så bli'r det selvfølgeligt lidt interessant... [l] [sol]
ih
PS
Hovedet under armen, og derudaf: (lidt som en vis and!)
http://www.youtube.com/watch?v=1lSiX8SF3PI
tilføjet af

Hårt og kontant!.

Så JA!.
Venlig Hilsen Poul jørgensen

Du glemte at skrive det var Pia K der er skyld i det, ligesom hun var skyld i det der skete i Norge. 😃
tilføjet af

Det er vist farligere at være and...

Dolf imødeser din evt. snarlige, og fremprovokerede bortgang med glæde... Måtte dine fjender - ej Dolf / Dolph - lukke din beskidte kæft snarest...
[:X] [:X] [:X]
0
PS
Og du behøver ikke at hilse din noget yngre so, eller din datter i udlandet... Ej heller din alt for nære ven, Poul - de ka' gå ad helvede til allesammen, ikke? Så ses I alle jo før eller siden, ikke:
Alice Cooper - Run down the devil:
http://www.youtube.com/watch?v=h6tHKkHkI_4&list=AL94UKMTqg-9A7uegbbqh-s4Hix0hoSZH3
[l] [sol]
tilføjet af

Så var det heller ikke mere overbevisende

...uden godkendelse, ANDE-FUKK! Og det ved du! [:X] [:X] [:X]
"Det lykkedes ham så at så tvivl om, at han troede, at han fik lejlighed til at nærlæse det, inden det blev lagt ud." - ren fordrejning, ande-fukk! [:X] [:X] [:X]
Og det ved du, dit dumme svin! 😖 😖 😖
Du "overser" med vilje alle relevante detaljer, og forsøger at dømme Lars Hedegaard i din "egen private folkedomstol" - men han blev, helt korrekt, frikendt, 200% asshole!
Vorherre på lokum, hvor du er et svin, ande-fukk! Og Dolf begynder at tro, at direktionen har ret - du er ikke den, du udgiver dig for, du bor IKKE på Grønland, du er IKKE dansker, men du er måske muslim, bosiddende i Jylland... 😕 😖 [:X]
Dolfs tanker går mod en vis Ahmed Akkari, som jo HAR været lærer et par år i Grønland...
Vild spekulation, måske, men hvis direktionen har ret i, at and'ens IP-adresse, hvor han / hun ellers har den fra, IKKE er fra Grønland, så bli'r det selvfølgeligt lidt interessant... [l] [sol]
ih
PS
Hovedet under armen, og derudaf: (lidt som en vis and!)
http://www.youtube.com/watch?v=1lSiX8SF3PI

Det lykkedes ikke for Lars Hedegaard at overbevise landsretten om, at han troede, at han fik lejlighed til at nærlæse det, inden det blev lagt ud, så længere ude er jeg altså ikke.
tilføjet af

Ahmed Akkari!

Ahmed Akkari! YES, SIR FAKTUM?
0
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Nej! Ikke hvis vi, Dolf, skal dømme efter det indlæg, idioten lige har præsteret her! FAKTUM! 😕 😕 😕
Dolf gentager sig selv, og anbefaler filmen "Munich":
http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchen_%28film%29
Det er i praksis - og tak for det - ikke helt så nemt bare at likvidere et andet menneske, omend det modsat falder visse totalt afstumpede individer - heriblandt måske dig - ret let... 😖 😖 😖
Dit tåbelige indlæg falder svært tilbage på dig selv, 100% asshole! YES, SIR! FAKTUM!
ih
PS
Fås fx her: [l] [sun]
http://www.gucca.dk/dvd-film/mnchen_5948.php

Prøv selv at se filmen taxi to the dark side:http://www.youtube.com/watch?v=WX0MPcN08Zc. Komisk at Df`er som dig der taler for kampen for ytringsfriheden,at hvert gang nogen(især en muslim) kommer med en kommentar som i ikke kan tåle kalder i dem det ene og det andet, og ønsker deres kæft lukket eller skrid ud af landet, og samtidig prædiker ytringsfrihed. Nej jeg bryder mig ikke om personer som Lars Hedegaard og hans racistiske udtalelser,og bryder mig heller ikke om det mord/forskrækkelse forsøg(har sgu lidt svært ved at se at mand kan ramme ved siden fra så kort en afstand) som det der skete idag og tag afstand fra det. Ytringer skal bekæmpes med ytringer, derfor skal vi tag en debat om det, og ikke som DF, her for nogle måneder siden ønske folk med ekstreme ytringer fjernet ud af landet uden at tag debatten først.
Og utroligt en tone som kommer fra de danske politiker , men når vi høre f.eks om Obamas drone mord er den noget helt andet. http://www.youtube.com/watch?v=yC7P4ddztT0
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Nej, lille ven, Dolf ønsker ikke muslimer smidt ud af DK, fordi de kommer med udtalelser, som Dolf ikke kan li' - men fordi de - som gennemsnitlig befolkningsgruppe er en BELASTNING for DK - på ALLE måder, økonomisk, socialt, menneskeligt og "naturligvis" hvad angår kriminalitet:
http://www.180grader.dk/Islam-og-indvandring/da-mangfoldigheden-gjorde-indtog-i-parcelhusidyllen
Yderligere "debat" er vist futil...
0
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Tillæg:
Obamas "dronemord" er vel næsten (bortset fra scoringen af Osama - det svin!) det eneste gode ved Hussein Obamas præsidentperiode - så hvorfor piver du, 100% asshole? 😖 😃
Dolf ELSKER droner, og GLÆDER sig over ALLE de SVIN, der bli'r udryddet af dem, forudsat der er tale om islamister fra den muslimske del af verden! YES, SIR! FAKTUM! 😃 😃
I'm loving it! Sådan! [l] [sol]
Muslimer fabler altid om allaN, men er der egentligt noget smukkere end Guds NÆVE, der uden varsel rammer ned og SMADRER terrorist-svinene? [???]
Bortset fra kernevåben kender Dolf ikke noget smukkere! 😮 😃 [l] [sun]
(OK, kvinder, musik, natur og skak, men så er der vist heller ikke meget andet...)
0
tilføjet af

Det er ikke normalt

[!]
tilføjet af

Ja - islamofober er voldelig anlagt

Dolf imødeser din evt. snarlige, og fremprovokerede bortgang med glæde... Måtte dine fjender - ej Dolf / Dolph - lukke din beskidte kæft snarest...
[:X] [:X] [:X]
0
PS
Og du behøver ikke at hilse din noget yngre so, eller din datter i udlandet... Ej heller din alt for nære ven, Poul - de ka' gå ad helvede til allesammen, ikke? Så ses I alle jo før eller siden, ikke:
Alice Cooper - Run down the devil:
http://www.youtube.com/watch?v=h6tHKkHkI_4&list=AL94UKMTqg-9A7uegbbqh-s4Hix0hoSZH3
[l] [sol]

Det er tydeligt nok.
tilføjet af

Kunne du ikke bevæge dig i virkeligheden

[quote="anklageren" post=2672361]Derimod behøver man ikke være professor for at regne ud, at der er en risiko forbundet ved at komme med racistiske ytringer.[/quote]
Så fik vi lige din indstilling sat på plads [!]
Vi må ikke ytre os om de terrorister, og voldelige muslimer, vi må i det hele taget ikke ytre os om noget som helst, der går din mening imod, og slet ikke mod muslimer.
Sidder du godt, og nyder din pro islamisme ❓
Du er i bund og grund en ynkelig person.
Hvad du mener om mig, rager mig et grøndlands tilskud.

Den iver for at pynte på det, du forsvarer, kan kun betyde, at du inderst inde godt ved, at din holdning er forkert.
Lars Hedegaard har ytret sig om alle muslimer - og ikke specielt om terrorister og voldelige muslimer.
Terrorister og voldelige muslimer, er der ikke noget som helst racistisk ved at rakke ned på.
tilføjet af

Er Lars Hedegaard forkæmper for ytringsfriheden?

Så er han i ethvert tilfælde forskellig fra de fleste, der skriver i denne tråd.
Man skal lede længe efter nogen, som er mindre tilhænger af ytringsfriheden!
tilføjet af

Er Lars Hedegaard forkæmper for ytringsfriheden??

Så er han i ethvert tilfælde meget forskellig fra de fleste, der skriver i denne tråd.
Man skal lede længe efter nogen, som er mindre tilhænger af ytringsfriheden!
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Det er totalt latterligt at påstå, at islamofober går ind for ytringsfriheden - i det mindste her på SOL'en.
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Jo, han blev frikendt, udfra at udtalelserne var racistiske, forudsat at de var beregnet til mangfoldiggørelse i den større offentlighed.
Og her giver højesteret Hedegård ret i at det var udtalelserne ikke, hvorefter højesteret frifandt ham.
http://politiken.dk/indland/ECE1602082/frifundet-hedegaard-vil-fremover-kraeve-underskrifter-af-alle/
Selve afgørelsen.
http://www.domstol.dk/hojesteret/nyheder/pressemeddelelser/Pages/Frifindelseisagomforhnendeognedvrdigendeudtalelserommuslimer.aspx
Så han blev altså frifundet, uanset hvor meget du slår dig i tøjret og protesterer.
tilføjet af

Debatten så hård i Danmark?.

Var det da en debat LH førte?, jeg vil ikke kalde det for en debat, jeg vil mene der var tale om en kamp for ytringsfriheden som han ser den.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nej

Manden, du støtter, er beskrevet som islamist.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Du "glemte" at forholde dig til, at du taler varmt for mordforsøg på dine politiske modstandere. Hvorfor mon 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Jo, han blev frikendt, udfra at udtalelserne var racistiske, forudsat at de var beregnet til mangfoldiggørelse i den større offentlighed.
Og her giver højesteret Hedegård ret i at det var udtalelserne ikke, hvorefter højesteret frifandt ham.
http://politiken.dk/indland/ECE1602082/frifundet-hedegaard-vil-fremover-kraeve-underskrifter-af-alle/
Selve afgørelsen.
http://www.domstol.dk/hojesteret/nyheder/pressemeddelelser/Pages/Frifindelseisagomforhnendeognedvrdigendeudtalelserommuslimer.aspx
Så han blev altså frifundet, uanset hvor meget du slår dig i tøjret og protesterer.

Anklageren eller konvertiten går ikke ind for demokrati og lov og orden, i konvertitens verden er Lars Hedegaard razist og så vil konvertiten skide på at landets højeste domstol siger noget andet, er nu ret sikker på at konvertiten er fra Antifascistisk Aktion
tilføjet af

Helt ærligt thomas

Jeg henstiller til at hvis du ikke selv mener at ytringsfriheden er over alt andet, så er du ikke værdig til selv at være her på sol, som er er af de steder hvor ytringsfriheden netop er fri.
Hvis du ikke fortstår disse basale elementer, så bør du finde dig et andet sted at diskuterer dine Stalinistiske holdninger og ideer.
For mig fremstår du alligevel som en Troll uden mandsmod nok til at stå frem med egne meninger.
En latterlig kylling, det er hvem du er.
Du sidder oven i købet og medgør en som er forsøgt myrdet, netop fordi han tør stå frem og stå ved hvad han siger.
Før for den lede hvor er du en ussel lille kujon.

[quote="thomas-f-hansen" post=2672367]Helt ærligt "Anklager".
Du er jo så skæv i skallen, at du ikke engang fatter, din ret til frit at ytre dig, f.eks. her på Sol, er blevet angrebet !
Jeg syntes du skulle holde dig langt væk fra Sol i fremtiden.[/quote]
Jeg er adskillige gange blevet truet med at blive slået ihjel her på solen, så det undrer mig ikke, at du også truer.
Føj for satan!
Du undrer dig på den anden side også over, at nogen bliver sure, når Lars Hedegaard offentligt beskyder hundredetusind for at voldtage deres egen børn.
Det er jo sært, når du selv bliver ophidset over meget mindre.
tilføjet af

Politiet efterlyser

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/05/151347.htm
Gerningsmanden signaliseres som:
Mand, ca. 25 år. 175-180 cm høj, og udlænding.
Han havde kraftige skægstubbe omkring hagepartiet.
Han var iført en rød postjakke med postlogo samt lyse kondisko.

I Radioavisen tales der om en bombe som politiet har opdaget ved Lars Hedegaards hjem på Frederiksberg.


Jeg tror at perkeren er flygtet til sverige - de har jo mange af hans lslags derovre.
Det er uhyggeligt.
Lad os håbe at politikerne vågner op og snart påbegynder de massive hjemsendelser som er eneste løsning.
tilføjet af

Hvor høj er det din IQ er?

Manden, du støtter, er beskrevet som islamist.
Kærlig hilsen Albert Johansen

Hvordan kan man blive medlem af MENSA med en IQ på 80?
Min fjende er beskrevet som dansktalende uden accent og iført en rød jakke og en halvlangt og let krøllet sort paryk.
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Du "glemte" at forholde dig til, at du taler varmt for mordforsøg på dine politiske modstandere. Hvorfor mon 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen

Du er omtrent så intelligent som en banen og har svært ved at forstå dansk - hvad vel ikke kan undre, hvis man ved, hvor bananer stammer fra.
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Du Anklager, må forstå at du er INGEN.
Du er bare en fiktion. Ikke engang en tegneseriefigur !
At der bag din Anklager Troll ikke er en Dansk person, det fremgår mere og mere tydeligt.
Jeg anser dig som en avanceret chatrobot eller en udlænding som sidder her på Sol og udgiver politiske holdninger, som du ikke har ret til at beskrive hjemme.
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Du Anklager, må forstå at du er INGEN.
Du er bare en fiktion. Ikke engang en tegneseriefigur !
At der bag din Anklager Troll ikke er en Dansk person, det fremgår mere og mere tydeligt.
Jeg anser dig som en avanceret chatrobot eller en udlænding som sidder her på Sol og udgiver politiske holdninger, som du ikke har ret til at beskrive hjemme.

Nu er jeg partikammerat med de 67 unge socialdemokrater, som blev skudt på Utøya.
Gerningsmanden havde vist ikke andet motiv, end hvad der også driver dig og Lars Hedegaard.
Derfor undrer din holdning mig ikke synderligt - men du får mig altså ikke til at elske Lars Hedegaard.
Synes du ikke, det er underligt, at du i oplægget beskriver Lars Hedegaard som en ivrig forkæmper for ytringsfriheden - som om det er noget du går ind for?
tilføjet af

Løgnhalsen bedriver "taqija"!

Du Anklager, må forstå at du er INGEN.
Du er bare en fiktion. Ikke engang en tegneseriefigur !
At der bag din Anklager Troll ikke er en Dansk person, det fremgår mere og mere tydeligt.
Jeg anser dig som en avanceret chatrobot eller en udlænding som sidder her på Sol og udgiver politiske holdninger, som du ikke har ret til at beskrive hjemme.

Måske rammer du ganske godt der, Thomas.
Du ved godt, at islamisterne har et begreb "taqija" (staves forskelligt i litteraturen), som går ud på at lyve for at fremme islam - eller redde sin ære.
Ham her lyver ekstremt ofte (jævnf. at "Lars Hedegaard ikke blev frikendt af Højestret", bah, det kan enhver sgu da slå op, at han blev. Men går den, så går den.), og nogle gange lader han som om, han er lidt enig med kritikerne af indvandringspolitikken.
Chatrobot eller troll, muligt. Men trættende, JA!!
tilføjet af

Ja - islamofile er voldeligt an(d)lagt! :-(

Og emnet for tråden var hvilket? Et morderisk attentatforsøg på en kendt islamdebattør, eller?
Som du, Akkari-and - reelt eller ej, du udtrykker dig helt klart i hans ånd - i gårsdagens anledning - et mordforsøg - altså "belønnede" med at smide raZisme-kortet, omend Lars Hedegaard som bekendt blev frikendt i Højesteret... 😖 😖 😖
Og derefter argumenterede for, at det jo var naturligt nok, underforstået at ALLE, der tillader sig at kritisere islam eller visse muslimers adfærd, må forstå, at dette er med livet som indsats! Virkeligt smukt! [(:] 😖 😖 😖 [->] [->] [->]
Typisk Akkari-and! YES, SIR! FAKTUM! [:X] [:X] [:X]
[l] [sun]
0
tilføjet af

Lars Hedegaard er en kendt racist

Jeg forstår godt modviljen mod dine meninger (det er kun dine meninger) her på debatten.
Du burde fremholde begrundelsen for Højesteretsdommen.
Der var tale om ulovlige udtalelser, da debattøren Lars Hedegaard i 2009 sagde, at »piger i muslimske familier bliver voldtaget af deres onkler, deres fætre eller deres far.«
Det fastslår Højesteret, som dog alligevel har valgt at frifinde Trykkefrihedsselskabets formand for racisme. Udtalelserne blev bragt i et interview på hjemmesiden snaphanen.dk, men ifølge Højesterets vurdering kan det ikke bevises, at Lars Hedegaard vidste, at udtalelserne ville blive offentliggjort.
Samtlige syv højesteretsdommere står bag dommen, som omstøder Østre Landsrets dom fra
http://www.b.dk/nationalt/hedegaard-frifundet-for-racisme-i-hoejesteret
Citat slut.
Kommentar.
Jeg mener, at der bør være vide rammer for debatten, især på denne baggrund. At man så ikke skal udtale sig "generelt", men huske at tilføje "det man kan bevise", så er der ingen problemer.
Platoon
tilføjet af

Løgnhalsen bedriver "taqija"!

Ja, han blev frikendt, men .... Der var tale om ulovlige udtalelser, da debattøren Lars Hedegaard i 2009 sagde, at »piger i muslimske familier bliver voldtaget af deres onkler,
Samtlige syv højesteretsdommere står bag dommen, som omstøder Østre Landsrets dom fra
http://www.b.dk/nationalt/hedegaard-frifundet-for-racisme-i-hoejesteret
Man må kun sige det man kan bevise, altså ikke generelt, derfor.
Platoon
PS. ellers er jeg helt enig med dig. Hvornår mon Danske frihedskæmpere står frem?
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Ytringsfriheden et en menneskeret.
DU er ingenting !
Du kan påstå alt hvad du vil, men du ER INGENTING.
For mig er du sandsynligvis bare en chatrobot man burde trække stikket ud på, eller en Nordkoreansk tosse.
Måske er "Anklager" kyllingen, et studie i dressur.
Lige nu påstår du at du er partikammerat med Nordmænd, du plejer ellers at påstå du er fra Grønland ?
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Her i debatten er der en gruppe islamkritikere, som har givet Socialdemokraterne skylden for, at deres partikammerater blev skudt på Utøya.
Det er de samme islamkritikere, som tager helt vildt på vej og kommer med trusler, når man skriver, at Lars Hedegaard må regne med, at der er en vis risiko forbundet med at fremsætte racistiske ytringer.
Det kalder ikke på respekt at blive vildt forarget og ophidset over noget, man selv gør - bare tifold værre, fordi der var 69 ofre på Utøya (mens ingen kom til skade foran Lars Hedegaards hus) - så jeg kommer nok over, at jeg er i modvind 😉
For at gøre dobbeltmoralen total - så ser de samme islamkritikere sig selv som ytringsfrihedens forkæmpere.
Man forstår ikke, hvordan de kan holde sig selv ud.
tilføjet af

Elsk Lars Hedegaard eller dø

Er det ikke dig der ligger med røven i vejret og ansigtet imod Mekka?
Det er ikke mig, der vil have islamistiske værdier sneget ind i Danmark.
tilføjet af

Ingen over og ingen ved siden af ytringsfriheden

Jeg kan slet ikke se hvad din sammenligning med Norske tragedier har at gøre i denne tråd.
Du kan næppe komme i seriøs modvind, for du er jo ingen.
Du er bare en Troll.
Du forstår ikke engang, at at hvad du skriver er på Sol er helt uden værdi, fordi du er en Troll som ikke engang når op på niveau med en tegneseriefigur.
Du kan ikke engang tages som seriøs fiktion, alt hvad du skriver og gør, er en indholdsløs løgn, som i bedste fald kan anses som en mening uden nogen person.
Du ER simpelthen ikke nogen som helst.
Det ene øjeblik så udnævner du dig selv som Stalinist, det andet øjeblik så er du Norsk socialdemokrat.
Det ene øjeblik så er du Dansker, det andet øjeblik så bor du under det Grønlandske selvstyre.
For mig ligner du en chatrobot som bruger sol til propaganda for et Nordkoreansk styre, uden ret til demokrati og ytringsfrihed.
Nul Nix og ingenting er du, en chatrobot troll der lever på og af løgne.
Føj for den lede, at man tillader sådan nogen som dig.
tilføjet af

Jeg synes, du er sjov :-))))

Islamkritikerne mener, at ofrene på Utøya selv er skyld i, at de blev skudt - mens man under trusler skal have ondt af stakkels Lars Hedegaard, som nær var kommet til skade.
Sådan en personlighed er da sjov 😃
tilføjet af

Jeg synes ikke du er sjov

Jeg syntes helt ærligt ikke du er sjov.
Du forekommer som en bekæmper af ytringsfriheden, retssamfund og demokrati.
At du oven i købet er en kujon, hvis ytringer man ikke kan tage for noget som helst, det gør kun det hele meget værre.
Du sidder oven i købet og associerer dig med socialdemokrater, Norge, Danmark, Grønland, kalder dig Anklager med association til et retssystem.
Tror du retssystemet vil associeres ned dig ?
Eller Socialdemokratiet ?
Jeg skal da gerne skrive og spørge om dine holdninger indgår i Socialdemokratiets holdninger, men mon ikke de vil tage afstand ?
tilføjet af

Ja - islamkritikerne løber med en halv vind

Og emnet for tråden var hvilket? Et morderisk attentatforsøg på en kendt islamdebattør, eller?
Som du, Akkari-and - reelt eller ej, du udtrykker dig helt klart i hans ånd - i gårsdagens anledning - et mordforsøg - altså "belønnede" med at smide raZisme-kortet, omend Lars Hedegaard som bekendt blev frikendt i Højesteret... 😖 😖 😖
Og derefter argumenterede for, at det jo var naturligt nok, underforstået at ALLE, der tillader sig at kritisere islam eller visse muslimers adfærd, må forstå, at dette er med livet som indsats! Virkeligt smukt! [(:] 😖 😖 😖 [->] [->] [->]
Typisk Akkari-and! YES, SIR! FAKTUM! [:X] [:X] [:X]
[l] [sun]
0

Er der noget som hedder sort/hvid blindhed?
Lars Hedegaard blev ikke frikendt for racisme - Lars Hedegaard blev frikendt - fordi han fik højesterets medhold i, at han ikke havde i sinde at sprede sin racisme ud til en bredere kreds.
YES, SIR! FAKTUM!
Højesteret tog endda stilling til, at der var tale om racisme!
Virkeligt smukt! [(:] 😖 😖 😖 [->] [->] [->]
Typisk blå flodhest! YES, SIR! FAKTUM! [:X] [:X] [:X]
tilføjet af

Ja - islamkritikerne løber med en halv vind

Påstår du hermed at Lars Hedegaard er dømt for racisme ?
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Tillæg:
Obamas "dronemord" er vel næsten (bortset fra scoringen af Osama - det svin!) det eneste gode ved Hussein Obamas præsidentperiode - så hvorfor piver du, 100% asshole? 😖 😃
Dolf ELSKER droner, og GLÆDER sig over ALLE de SVIN, der bli'r udryddet af dem, forudsat der er tale om islamister fra den muslimske del af verden! YES, SIR! FAKTUM! 😃 😃
I'm loving it! Sådan! [l] [sol]
Muslimer fabler altid om allaN, men er der egentligt noget smukkere end Guds NÆVE, der uden varsel rammer ned og SMADRER terrorist-svinene? [???]
Bortset fra kernevåben kender Dolf ikke noget smukkere! 😮 😃 [l] [sun]
(OK, kvinder, musik, natur og skak, men så er der vist heller ikke meget andet...)
0

Wow chokerne men ikke overaskende udtalelser du kommer med. Hykleriet vil ingen ende tag, du tag afstand fra selvmordstereoisme(som man selvfølgelig skal, enig) men omvendt så støtter du det også, som droneangrebene er, der det dræber uskyldige civile børn, som ikke har fortjent det og skal vokse op med hævn, og sikkert Joine en terror gruppe der de er det eneste der kan forsvare dem, så trist at høre at du støtter droner som kun i sidste ende vil skabe mere terror( ihvertfald i mine øjne).
ja der er vold mellem danskere og indvandre i DK=http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-10901197:avisbud-d%C3%B8d-efter-k%C3%B8lleoverfald.html ,og jeg føler med damen i artiklen og det høre ingen steder hjemme, men har du spurgt der selv hvorfor det er blevet så stort lige blandt indvandre❓Af egen erfaring kan jeg fortælle at jeg havde en kurdisk ven som elskede DK, spillet fodbold drømte om det danske landshold, men der han skulle søge arbejde blev han mere og mere forbigået modsat hans danske venner som fik jobbet, fordi i medierne bliver han beskrevet som en kriminel, selvom han har klaret sig godt i skolen og havde en ren straffeattest, men det er arbejdgiverne selvfølgelig ligeglade med for i medierne er han beskrevet godt nok for arbejdsgiverne, så straffeattest ikke nødvendig= Det kunne være en af årsagerne til at vi selv skubber flere og flere indvandre væk.
Farvel Amigo
tilføjet af

Ikke meningstyranni i Socialdemokratiet

Jeg er ikke politisk ordfører, og giver udtryk for min egen mening.
Om du anser den for at være socialdemokratisk, er der nok ikke mange, som interesserer sig for.
De meninger man har, er ikke interessante i en debat, hvor det er argumenterne, som er noget værd for andre.
Hvordan har du tænkt dig at få mig smidt ud, når du selv er meget mere labil end jeg er?
Der er andre, som har forsøgt sig med deres meningstyranni i debatten, og de har bare opnået at få sig selv slettet 🙂
tilføjet af

Ikke meningstyranni i Socialdemokratiet

Jeg er ikke politisk ordfører, og giver udtryk for min egen mening.
Om du anser den for at være socialdemokratisk, er der nok ikke mange, som interesserer sig for.
De meninger man har, er ikke interessante i en debat, hvor det er argumenterne, som er noget værd for andre.
Hvordan har du tænkt dig at få mig smidt ud, når du selv er meget mere labil end jeg er?
Der er andre, som har forsøgt sig med deres meningstyranni i debatten, og de har bare opnået at få sig selv slettet 🙂

Kalder du MIG labil ?
Det er DIG der gemmer sig bag en Troll.
Foreløbig så vil jeg forvente at Sol sletter DIN profil.
Bare i denne tråd har du udvist foragt for rettens afgørelse og opstået Lars Hedegaard er en racist.
tilføjet af

Højere end din ;)

Ja, den er god med dig. Bliv du bare i den tro 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Hehe

[quote="Albert Johansen" post=2672552]Du "glemte" at forholde dig til, at du taler varmt for mordforsøg på dine politiske modstandere. Hvorfor mon 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen[/quote]
Du er omtrent så intelligent som en banen og har svært ved at forstå dansk - hvad vel ikke kan undre, hvis man ved, hvor bananer stammer fra.

Hvad er en "banen"? Hvem er det lige, der har svært ved dansk her 😃 😃 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Ikke præcis

Påstår du hermed at Lars Hedegaard er dømt for racisme ?

[size=18pt]Dommen handler om, at man godt må komme med racistiske udtalelser i sit eget hjem, men ikke offentligt![/size]
Citat fra højesterets egen pressemeddelelse om dommen:
"Højesteret kan i øvrigt ikke tage stilling til, om der har foreligget forsæt, da det er et bevisspørgsmål, der ligger uden for Højesterets prøvel­sesad­gang."
Sagen har jo været ført i landsretten, og højesteret har blot taget stilling til dommen - og altså ikke om Lars Hedegaard er skyldig.
Sagt på almindelig dansk, så er sagen ikke ført igen i højesteret.
Yderligere citat fra højesterets egen pressemeddelelse om dommen:
"Højesteret udtaler, at udsagn som dem, T er fundet skyldig i at have fremsat, og som inde­holder det budskab, at muslimer generelt begår grov kriminalitet, er strafbare efter straffelo­vens § 266 b, stk. 1, hvis de fremsættes offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds."

Det er sagen! højesteret mener altså, at Lars Hedegaards udtalelse er racistisk, hvis han havde i sinde at udbrede den offentligt.

Det kunne anklagemyndigheden ikke bevise - kun at Lars Hedegaard burde have vidst det.
Vi ved jo også, at Jesper Langballe blev straffet for at komme med så nogenlunde den samme udtalelse - fordi han ikke kom med den undskyldning i retten.
tilføjet af

Ikke præcis

Hvilket foranlediger dig til offentligt at hænge Lars Hedegaard ud som racist.
Du er jo ikke andet end en løgnagtig Troll.
Jeg fatter overhovedet ikke at du overhovedet får lov til at komme med den slags udtalelser her på Sol, hvor du ikke er andet end en Troll og derfor bruger Sol som dække for dine udtalelser.

[quote="thomas-f-hansen" post=2672669]Påstår du hermed at Lars Hedegaard er dømt for racisme ?[/quote]
[size=18pt]Dommen handler om, at man godt må komme med racistiske udtalelser i sit eget hjem, men ikke offentligt![/size]
Citat fra højesterets egen pressemeddelelse om dommen:
"Højesteret kan i øvrigt ikke tage stilling til, om der har foreligget forsæt, da det er et bevisspørgsmål, der ligger uden for Højesterets prøvel­sesad­gang."
Sagen har jo været ført i landsretten, og højesteret har blot taget stilling til dommen - og altså ikke om Lars Hedegaard er skyldig.
Sagt på almindelig dansk, så er sagen ikke ført igen i højesteret.
Yderligere citat fra højesterets egen pressemeddelelse om dommen:
"Højesteret udtaler, at udsagn som dem, T er fundet skyldig i at have fremsat, og som inde­holder det budskab, at muslimer generelt begår grov kriminalitet, er strafbare efter straffelo­vens § 266 b, stk. 1, hvis de fremsættes offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds."

Det er sagen! højesteret mener altså, at Lars Hedegaards udtalelse er racistisk, hvis han havde i sinde at udbrede den offentligt.

Det kunne anklagemyndigheden ikke bevise - kun at Lars Hedegaard burde have vidst det.
Vi ved jo også, at Jesper Langballe blev straffet for at komme med så nogenlunde den samme udtalelse - fordi han ikke kom med den undskyldning i retten.
tilføjet af

Det er så ligegyldigt

Du lider af den vildfarelse, at du er centrum i universet.
Jeg tror, der er mange, som forstår min frustration over, at en islamkritiker skød 69 unge Socialdemokrater - - på grund af at min egen datter har været lokalformand for DSU, og godt kunne have været en af dem, hvis det var sket et par år før.
Nu skal vi så lytte til at islamkritikerne påstår, at det var deres egen skyld, fordi de er Socialdemokrater.
Desuden blev de skudt af en islamkritiker på grund af nogen meninger, der er som støbt ud af næsen på Lars Hedegaard.
Samtidig skal Lars Hedegaard gøres til martyr for meget mindre - og det kalder du mig en troll, fordi jeg har noget imod - men mon ikke andre kan gennemskue, at jeg helt ærligt ikke kan lide din slags - især på grund af din mangel på medmenneskelighed.
Der er ikke alle islamkritikerne her, som er sådan, men du er ikke den eneste.
tilføjet af

Det er så ligegyldigt

Du lider af den vildfarelse, at du er centrum i universet.
Jeg tror, der er mange, som forstår min frustration over, at en islamkritiker skød 69 unge Socialdemokrater - - på grund af at min egen datter har været lokalformand for DSU, og godt kunne have været en af dem, hvis det var sket et par år før.
Nu skal vi så lytte til at islamkritikerne påstår, at det var deres egen skyld, fordi de er Socialdemokrater.
Desuden blev de skudt af en islamkritiker på grund af nogen meninger, der er som støbt ud af næsen på Lars Hedegaard.
Samtidig skal Lars Hedegaard gøres til martyr for meget mindre - og det kalder du mig en troll, fordi jeg har noget imod - men mon ikke andre kan gennemskue, at jeg helt ærligt ikke kan lide din slags - især på grund af din mangel på medmenneskelighed.
Der er ikke alle islamkritikerne her, som er sådan, men du er ikke den eneste.

Skal det forståes sådan, iflg. din overbevisning, at man ikke må have en mening om islam, og langt mindre ytre sig om den?
I så fald hører du jo til i denne tro, og så kan jeg meget bedre forstå dine indlæg.
tilføjet af

Sådan skal det ikke forstås


Skal det forståes sådan, iflg. din overbevisning, at man ikke må have en mening om islam, og langt mindre ytre sig om den?
I så fald hører du jo til i denne tro, og så kan jeg meget bedre forstå dine indlæg.

Man skal kunne argumentere for sin kritik af islam, og ikke bare komme med påstande.
Især kan jeg godt forstå kritikken af sådan nogen som salafisterne og Hizb-ut-Tahrir, fordi de er erklærede fjender af demokratiet, og så er det rimeligt at mene, at de ikke hører hjemme i et demokrati som det danske.
Det er heller ikke god skik at takke for ophold i Danmark ved at røve sine nye landsmænd - så jeg kan sagtens følge, hvis man mener, at røverne skal smides ud af landet.
Det kan man jo argumentere for - men hvis man f.eks. påstår, at muslimer voldtager deres børn, så er det en helt anden sag - og der hvor det bliver racistisk.
tilføjet af

Lars Hedegaard forsøgt skudt

Håber PET også giver ham et beskyttelsesrum som det Kurt Westergaard og Pia Kjærsgaard har.
tilføjet af

Er der nogen, der er blevet myrdet?

Foreløbig ved vi ikke ret meget om, hvad der er sket - bortset fra dem, der fanger en overskrift, som de pifter op med lidt ønsketænkning.
Er der andre vidner end Lars Hedegård?
tilføjet af

Kunne Hedegaard været optaget i DF?

Eller er han for ekstrem? 😮

Han var medlem indtil den meget omtalte retsag (hvor han blev frifundet i højesteret). Så meldte han sig ud - efter sigende for ikke at skade partiet. Læser du aldrig aviser? Det kunne muligvis minimere noget af det værste vrøvl, du lukker ud herinde. [:X]
tilføjet af

Du kommer aldrig længere end til overskrifterne

[quote="anklageren" post=2672685]Jeg er ikke politisk ordfører, og giver udtryk for min egen mening.
Om du anser den for at være socialdemokratisk, er der nok ikke mange, som interesserer sig for.
De meninger man har, er ikke interessante i en debat, hvor det er argumenterne, som er noget værd for andre.
Hvordan har du tænkt dig at få mig smidt ud, når du selv er meget mere labil end jeg er?
Der er andre, som har forsøgt sig med deres meningstyranni i debatten, og de har bare opnået at få sig selv slettet 🙂[/quote]
Kalder du MIG labil ?
Det er DIG der gemmer sig bag en Troll.
Foreløbig så vil jeg forvente at Sol sletter DIN profil.
Bare i denne tråd har du udvist foragt for rettens afgørelse og opstået Lars Hedegaard er en racist.

Retten fandt, at Lars Hedegaards ytringer var racistiske, men han havde lov til at være racistisk i sit eget hjem - fordi han påstod, at det ikke var meningen, at de skulle offentliggøres.
Retten fandt dog, at han burde vide det - omstændighederne taget i betragtning.
Ikke engang det faktum, at Jesper Langballe senere er blevet straffet for at sige det samme, gør indtryk på dig.
Begge har rettens ord for, at de er racister - på grund af de samme ytringer.
Måske skulle du læse mere end overskrifterne?
tilføjet af

Hvad stiller man op med anklagerens dumhed?

Man sætter svinet på plads! YES, SIR! FAKTUM! 🙂
For du lyver jo IGEN, lille and, og her er beviset: (og du véd det, 100% asshole!) [:X]
http://www.sappho.dk/blog/819/Nordjysk-musiker-var-forste-danske-terroroffer-Og-allerede-i-1985-blev-Kobenhavn-ramt-af-bombeterror.htm
Det er jo fint med lidt fakta, men prøv - "fremadrettet" - at være lidt mindre selektiv ang. samme fakta, ikke? YES, SIR! FAKTUM!
Dolf sætter dig på plads! Sådan! [!] [!] [!]
[l] [sol]
0
PS
Lidt mere "baggrund":
http://www.sappho.dk/jihads-tarer.htm
PPS
http://lokalavisen.dk/unge-vi-braender-af-til-vi-faar-et-sted-at-vaere-/Sjaelland-Regionale-nyheder/20130123/artikler/701299901?trackid=Jp%20lister%20seneste
PPPS
"Alle er forskellige fra hinanden... Nogle er bare mere forskellige end andre... Og det må du acceptere, og sig det også til alle dine andre venner, som har noget imod os, tak! Hvem har sagt, at DK er et land for de "hvide"? Bare fordi der er flest "hvide", eller at I var her først, betyder det ikke, at det er jeres land..."
“I tror, at vi kommer her som fremmede, men vi mener, at dette er vores hjem, og at det er jer, der er de fremmede. Vi laver de love, vi har lyst til, uanset om I kan lide det eller ej, og ethvert forsøg på at stoppe os vil resultere i blodsudgydelser. Der vil komme et nyt Dødt Hav her og vi vil drukne byen i blod." - citat: Dagir Khasavov, russisk muslim.
tilføjet af

Ikke meningstyranni i Socialdemokratiet? What?

Dolf takker for dette indlæg af and'en - det bekræfter antagelsen om, at den and er *** TROLL *** 😖 😖 😖
Og fabler om at andre er labile, hvilket skal bruges imod dem, i håb om at få dem slettet, ikke? YES, SIR! FAKTUM! [:X] [:X] [:X]
Således kan en troll som du forsøge at "slå græsset" som det vist hedder, ikke? 😕
[l] [sol]
0
PS
Et svin som du hører hjemme på p77, og socialdemokrat er du nok ikke, nærmere venstreradiGal hund! YES, SIR! FAKTUM!
PPS
Dolf stiller igen et gammelt spørgsmål: hvem betaler dig for dit svineri her på [sol] 'en?
😮 [???] 😖 😖 [:X] [:X]
tilføjet af

Elsk Anders Breivik eller dø?

Du må ikke lyve, lille and, heller ikke selvom du er presset! 😃 😃 😃
Ved du godt, at mennesker også ka' være ukrudt?
Jeg gider det ikke, genta'r, jeg gider det ikke! [l] [sun]
Og FU!
0
PS
Atomic Rooster:
http://www.youtube.com/watch?v=8yO7l6TmIRI&list=AL94UKMTqg-9CRqa8YkDy-J_eRyVdZXJhQ
tilføjet af

Er der nogen, der er blevet narret af and'en?

Lad venligst være, endnu en gang, lille and, med at stille løgnagtige, ledende spørgsmål, som du selv godt kender svaret på...
Ja, der er vidner, der både har hørt og set det ene og det andet - hvilket du godt véd, hvorfor du optræder stærkt perfidt IGEN! [:X] [:X] [:X]
Det er ikke værdigt, genta'r, det er ikke værdigt! 😕 😕 😕
FAKTUM! YES, SIR! [!] [!]
[l] [sol]
0
PS
Du er fuldstændigt ubrugelig til opbygningen af fremtidens samfund! 😖
Dette er ikke et raskt land, genta'r, dette er ikke et raskt land! [:X]
Nationen står bag Dolph, alle vrøvlehoveder ska' bekæmpes! 😃
tilføjet af

Det er da ikke i Danmark

Citat: "I det hele taget er det kun Internationale Socialister, som har været udsat for rigtig terror her i Danmark" - og så mener du, at det modsiger det, at en musiker i New York blev skudt - og en turist på Mali blev offer for en bombe 🙂
Jeg læste for øvrigt på siten, hvordan den 70'årige bogorm, Lars Hedegaard jog en rasende 25 årig pistolbevæbnet islamist på flugt uden at få en skramme.
Man kunne tro, det var Senilix i Asterix, som havde fået for meget trylledrik og jagtede en romersk legionær - men det er vist alvorligt ment 😉
tilføjet af

Muslimske værdier ind af bagdøren

Her i Danmark ser kirken på homoseksuelle som en del af Guds skaberværk, mens muslimer fordømmer homoseksualitet - og nu prøver højrefløjen at liste de muslimske værdier om homoseksuelle ind i folkekirken.
Det er bare et enkelt eksempel på, hvordan højrefløjen smider sig logrende på maven for islam.
tilføjet af

Muslimske værdier ind af bagdøren?

Rent vrøvl, akkari-and, men det er da OK, at du har de tilbøjeligheder, det har Dolf længe haft en lettere ubehagelig mistanke om - du ka' jo ikke gøre for det, ka' du vel? NO, SIR! FAKTUM! 😕 😖 [:|]
[l] [sun]
0
PS
Endnu et skjult "ande-motiv" afdækket! 😃 Nu går det vist stærkt! YES, SIR!
🙂 🙂
PPS
Pas du hellere din egen "bagdør", ven! 😖 😕 😮
[->] [->]
tilføjet af

Lars Hedegaard er forkæmper for ytringsfriheden!

Mere komplet subjektiv og forvrøvlet heksejagt og hetz mod et offer i et mordattentatforsøg! 😖 😖 😖
Ulækkert! [:X]
Upassende! 😖
Gement! 😖
Svinsk! 😕
Grotesk! 😮
Kvalmende! 😖
og
Typisk! [->] For den akkari-and, altså! [:X] [:X] [:X]
0
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Ja, OK, amigo - Dolf véd godt, at det er svært for mange indvandrere i DK - med arbejde, dansk osv. Men det er jo kun et godt argument for at begrænse indvandringen til DK, eller?
Og ang. droner - så smukt er det måske heller ikke, Dolf har det med at overdrive, 😖 men den der griber til sværdet, skal omkomme ved sværdet! Og det véd du vist godt står skrevet, ikke?
YES, SIR!
hh
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Var nickname adolf h. optaget.. ?
Evner du at holde dig til emnet eller laller du bare derudaf med din egen mening.
Jeg synes personligt at det er skræmmende at du render frit rundt på gader og stræder.
tilføjet af

*LOL*

Så rakte argumenterne ikke længere.

Nå, du har måske flere nicks end du har argumenter, når du debatterer med dig selv. 😃
tilføjet af

Er punto rigtig klog?

Dolf takker for "kritikken" - og véd ikke om Adolf og lign. var optaget, men skal dog gerne medgive, at aDolf blev overvejet - og dermed stadig er en mulighed! YES, SIR! FAKTUM!
Dolph / Dolf er dog at foretrække, ikke? Med [sol] 'ens "tilladelse" naturligvis! [sol] [->] [->]
hh
tilføjet af

Der blev dræbt en udenlandsk muslim

Selvfølgelig har jeg læst om angrebet på synagogen, og tidligere var der også nogen telefonbokse, som blev sprængt.
Vi skal heller ikke glemme, at der blev sat ild på PET's køkken.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.