7tilføjet af

Kvinde snydt for 800,000 kr af tyrker.

Læs Nyt&Hjemme denne uge.En kvinde træder frem og fortæller hvordan hun er blevet snydt for 800,000 kr af en tyrker hun blev forelsket i.Han lovede hende guld&grønne skove,hvis hun ville give ham penge til køb af fælles lejlighed i Alanya.kvinden optog lån i hendes&mandens hus her i Dk.Hendes danske ægtemand opdagede intet om denne affære konen havde med ham tyrkeren.det er rystende at læse om den slags kvinder der er så naive at vandet driver af dem.Underligt at ægtemanden ikke opdagede noget om konens affærre.
Nej,køb selv bladet,og læs det.
Ægtemanden har tilgivet sin kone.Han må virkelig være meget forelsket,eller utrolig naiv.
Havde jeg været hendes mand,var hun smidt af h......til.🙁🙁🙁🙁
tilføjet af

sikke en idiot

kvinden er godt nok en idiot så. for det første er hun utro!!!
for det andet kan hun jo selv købe lejligheden istedet for at give pengene til sin mand. men det var jo ik hendes mand vel, for hun var jo gift med en anden.
jeg tror ik på at kvinden har givet 800.000,00 kr. til et andet menneske for at det andet menneske kan købe en lejlighed i alanya
tilføjet af

Så kan de danske mænd lære det

Bliv bedre elskere, så sker det aldrig.
Frem med tungen, og lær at bruge den rigtigt.
Så gider de danske kvinder ikke de udenlandske.
Tiden for to dyt i bamsen er en saga blot, hvis
du vil undgå at blive snørret.
tilføjet af

hvad er det du vil sige ?

At en kvinde bliver franarret et beløb af en mand hun er forelsket i, har man da hørt før, og at manden tilgiver konen hendes utroskab er vel egentlig heller ikke så sensationelt. Du konkluderer at kvinder der bliver snydt på denne måde er naive. Ja, denne 'store opdagelse' ervel ikkeså stor endda, jeg tror faktisk de fleste ville komme til nogenlude samme resultat.
Jeg har nu ikke tænkt mig at betale for at læse så tynd en historie, slet ikke nu, da du har refereret den.
Men jeg ville da gerne vide, hvad vil debattere på basis af denne historie ?
tilføjet af

alt for mange mænd er for dårlige i sengen

så skrider kvinderne..
nemlig JA !!
tilføjet af

Snydt for 800.000,-kr.

Ja han har nok været et rigtig godt menneske. Pæn , charme , sports trænet , høflig og en svindler.
tilføjet af

Så vil de selvfølgelig hellere have en muslimsk mand.

Jeg har set en meget omtalt muslim video film. Hvis konen ikke gjorde hvad manden ville have , blev hun udsat for undertrykkelse og vold.
tilføjet af

Hahahaha

Taber. Så kan hun lære det.
Nej, den slags tabere lærer aldrig noget.😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.