12tilføjet af

Ikke VM 2006 på dansk TV.

Desværre vandt Tyrkiet over Albanien. Det bytyder at Danmark ikke kommer med til VM næste år.
Derfor bør der ikke sendes VM 2006 på Dansk TV.
Til dem der vil se VM. De kan slå over på svensk TV.
tilføjet af

Din lyserslukker

Jeg holder da med Sverige, da det er Brønbys farver.
Heja Sverige/BIF
tilføjet af

Enig.....

Det var dog det tåbeligste jeg har hørt længe. Sikke dog en klaphat. Jeg kan ikke se svensk TV, og jeg er sgu ikke så dårlig en taber, at jeg ikke er interesseret i hvordan VM vil forløbe.
Jeg synes det er et plat indlæg at komme med (hovedindlægget)
tilføjet af

slf skal vi se det

vi skal da se boldt der er mange gode hold med og de er self. beder end danmark
tilføjet af

Det er jo Morten Olsens skyld!!

Den mand skulle ikk have lov til at ødelægge Danmark på denne måde! Det er hverken en måske dårligt spillende Rommedahl, som tydeligvis IKKE burde være på landsholdet eller en af de andre dårlige spillere, med MORTEN OLSEN! Han burde få en ordentlig en på hovedet, så han kan fatte, at han ikke kun har ødelagt det for sig selv, men også for en almindelig borgerlig dansker som mig, som IKKE finder sig i, at han idiot med fucking ligegyldige notater, som han åbentbart uden virkning sidder og skriver hele tide under kampene, skal fucke mit humør op! Og ja, jeg kunne jo bare tørre øjnene og snuppe en tudekiks, men det burde Morten Olsen heller gøre efter der forhåbentlig er en, der kan give den mand en ordentlig en på hovedet (og måske sende ham på hospitalet)!
tilføjet af

Kloge ord

Virkelig dybt det må man sige. Siden du så tydeligvis brænder så meget for det, så forstår jeg slet ikke at du ikke selv er blevet landsholdstræner. Du kan jo tydeligvis gøre det bedre selv.
Geez folk, det er trods alt bare en sport. Jeg synes også selv det er *****ærgeligt, men der er altså ikke noget at gøre ved det, da slet ikke at sidde og svine dem til som rent faktisk har forsøgt at bringe Danmark videre.
tilføjet af

Nej,NU må du alstå lige holde op!!

Skal vi nu ikke ha lov til at se VM 2006??
Fordi Danmark ikke kom med???
HALLO!!! Selvfølgelig skal vi det! Det er en kæmpe sportslig begivenhed og her kan vi også få lov til at se alle de andre gode spillere fra de forskellige lande! Jeg GLÆDER mig til sommer og til at følge med kampene.
Fordi Danmark ikk kommer med...nej,hør nu! Det er selvfølgelig meget ærgeligt, men VM DET skal vi alstå ikke også være foruden!
tilføjet af

YES !!

det var da rart de ik kom med...der ER altså nogen der er træt af altid at høre om det fodbold !!
tilføjet af

Sjovt navn du har

Samtlige ordblinde kan stave sit eget navn men du hedder tydeligvis ikke BRIAN eller BRAIN
tilføjet af

Underlig skadefro holdning

Jeg respekterer da at du ikke bryder dig om fodbold, men hvorfor er det lige det skal ud over os andre, der gerne vil se det?
tilføjet af

Fejl

Der skulle naturligvis stå "gå ud over os andre".
tilføjet af

Er "Livet er fedt" bedre?

VM i fodbold er sport i en endnu tungere vægtklasse!
*FB*
tilføjet af

Slå over på svensk TV.

Hvis du vil se VM. Jeg kan ikke se nogen grund til, at det skal vises på dansk TV. Når Danmark ikke er med. Og mange gange går det jo ud over børne udsendelser, f.eks hvis en kamp går ud i forlænget spilletid. Desuden er der jo meget andet, man kan sende på TV frem for VM 2006.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.