14tilføjet af

Tillykke sjover med de 100 !!!

Det var en flot "alder" at nå på besøgsiden! [(:]
Vi ses ved 200! [ide] [ide] [ide]

M47
tilføjet af

Tillykke sjover med de 100 !!!???

Jeg vidste ikke at han var så gammel, 😮 [l]
tilføjet af

Tillykke sjover med de 100 !!!???

Han skjuler det bare godt! 😉

M47
tilføjet af

Som tiden dog går.... :-))

Takker ærbødigst 🙂
Fantastisk,,,jeg føler mig sku helt gammel nu,,,Kæft en masse gæster, godt de ikke kom på en gang, eller samtidig for den sags skyld 😃
Aldersmæssigt indhenter jeg dig nok ikke, medmindre det kommer til at gå tilbage for mig og det satser jeg ikke på ...... 😉
Nu ved jeg godt du blot ved påpege du stadig er foran, men tak alligevel. Forøvrigt har jeg besøgt dig mere end du har besøgt mig....eller er det omvendt? [???]
Mange hilsner direkte fra........"kolonihaven"!
tilføjet af

Man undre sig

Du skriver M47 - det er et lorteforum, hvor man ikke kan finde debatterne - ak ja, men heller ikke profilerne kan man nu finde via søgefeltet. Det bliver ringere og ringere.
tilføjet af

Og M47 er faldet tilbage

til sine gamle profildata... farlig fint. Du fik åbenbart ikke helt slettet besøgstallet, da du slettet "6000 indlæg og alt andet i hele verden" i dit hysterianfald. 😖 [(:] [???] 😃 😃 😃 😃 [:X]
tilføjet af

Pjat med dig....

Opret en profil, så får du dit helt eget søgefelt,,,til at søge andre profiler. 😉 Hvis du er rigtig sød, så kan du endda være så heldig at få venner. 😖
tilføjet af

Antyder du at M47.....

Er en KVINDE 😃
tilføjet af

Som tiden dog går.... :-))

Sku da godt jeg ikke skulle lave mad til alle de gæster 😉
tilføjet af

Tillykke sjover med de 100 !!!???

Jow, og især når der skal hjælpes i køkkenet 🙂
tilføjet af

mad ud af huset :-))

Det havde du vel nok også klaret, 😃 😉 [f] [sun]
tilføjet af

mad ud af huset :-))

Selvfølgelig.... 😃 [f] [f]
tilføjet af

Man undre sig

Du skriver M47 - det er et lorteforum, hvor man ikke kan finde debatterne - ak ja, men heller ikke profilerne kan man nu finde via søgefeltet. Det bliver ringere og ringere.

Vi kan ikke være mere enige! 😃
Mit største problem er sgu bare at finde min egen! [???]

God påske fra en herre som ikke har drukket påskebryg!
(Men vist fået rigeligt med cognac og cigarer - for i aften! 😃 )

M47
tilføjet af

Hysterisk? Moi???

til sine gamle profildata... farlig fint. Du fik åbenbart ikke helt slettet besøgstallet, da du slettet "6000 indlæg og alt andet i hele verden" i dit hysterianfald. 😖 [(:] [???] 😃 😃 😃 😃 [:X]

He He du!
Hysterisk? Det lader jeg kvinderne om! [l]
Jeg ELSKER modspil - men når fallerede kællinger på lykkepiller får adgang til at slette mine indlæg - uden at fatte hvad der står i dem - så - ja - kan jeg da godt blive pisset lidt af! [:X]
Omvendt - har jeg det 100% perfekt med at sætte min egen dagsorden!

M47
tilføjet af

Min rollator kører hurtigere end din!

Takker ærbødigst 🙂
Fantastisk,,,jeg føler mig sku helt gammel nu,,,Kæft en masse gæster, godt de ikke kom på en gang, eller samtidig for den sags skyld 😃
Aldersmæssigt indhenter jeg dig nok ikke, medmindre det kommer til at gå tilbage for mig og det satser jeg ikke på ...... 😉
Nu ved jeg godt du blot ved påpege du stadig er foran, men tak alligevel. Forøvrigt har jeg besøgt dig mere end du har besøgt mig....eller er det omvendt? [???]
Mange hilsner direkte fra........"kolonihaven"!

Hej gamle sjover!
Tjaa, der er jo faldet mange spædbørn i åen siden! [(:]
Men helt ærligt - når du ser på mit nye (men i øvrigt ret gamle) profilbillede:
Synes du solbriller ville klæde mig? [ide]
Og hvad synes du om skriften? 😕 😕 😕

M47
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.