13tilføjet af

Husk i morgen onsdag på TV3+ - Tele2 Liga Cup fra kl. 19.30

Se Brøndby mod FCK og FCM i morgen onsdag på TV3+ - Tele2 Liga Cup fra kl. 19.30
Fede Sommer Hilsner fra *FedeBritt* unplugged!
tilføjet af

1000 tak!!

Hejsa Britt
Mange tak for oplysningen. Jeg havde ærgret mig hvis jeg var gået glip af de kampe.
Varme hilsener fra Fandango
tilføjet af

hvorfor...

se det på tv3+ når man kan se det live :-) hyg jer foran skærmen
tilføjet af

hvorfor...

... träde i at nogle af os (mig) slet ikke kan se de kampe fordi jeg er bortrejst.. Hehe..
Men ved närmere omtanke sä ville jeg egentlig hellere väre her, end at se lidt bold.. Det er jo langt fra förste gang at tv3 välger at sende netop BIF eller FCK.. Det er jo nästen altid pä programmet..
Program FORNYELSE hos TV§ sä vi ser noget til de mindre klubber..
tilføjet af

Det var en oplysning!

That's all.
tilføjet af

Selv tak *Fandango*

Det var som lige en indskydelse jeg kom på.
Det er jo ikke alle som har mulighed til at tage til Brøndby, de kan jo være på camping etc.
Endvidere er det lang vej for vores jydske venner
Hilsen *FB*
tilføjet af

Hej til Silkeborg

Det gik noget stærkt for dig, men forstår da indholdet i dit svar, - tak!
Du skal klage til VIASAT vedr. sendefladen af Dansk Fodbold (...ikke mig!)
Du kan sikkert ret i af hovedvægten vel er topholdene der sendes mest af. Der er logisk set ud fra et forretningsmæssigt syn = Flere fans er lig med flere TV-tittere!
Der ville nok ikke være mange foran husalterne hvis det vare Køge vs Ølstykke, vel? = Nej!
(Bare et eksempel!)
tilføjet af

Tv-guide

Tusind tak for det.
tilføjet af

Hvor er SønderjyskE?

Min skuffelse er da stor over at SønderjyskE ikke deltager i den turnering i aften. Men det er muligt at jeg ikke helt er med på hvem der bør deltage?
Jeg synes da at det ville være sjovt om SønderjyskE også ville slå FCK. Ligesom alle de andre. Ihvertfald indtil videre FC Midjydeland.
Hehehehe.
Fandango
tilføjet af

Jeg ved det godt..

Det er klart at FCK og BIF sälger langt bedre end SönderjyskE eller SIF. Slet intet der, men derfor kunne jeg alligevel godt tänke mig at se lidt til netop de hold..
Det var ikke ment negativt mod dig, det er jo faktisk godt med oplysningen, men det var mere et surt opstöd over TV3. Du mä undskylde hvis det kom forkert ud.
tilføjet af

Jeg forstår dig ganske udemærket

Jeg er som ikke så nærtagende
tilføjet af

Selv tak, og håber du nød det!

Hvem du end holder med
Sommerlig Hilsen *FB*
tilføjet af

Fun - Fun - Fun

Ved som ikke om SønderjyskE kan slå FCK, tror faktisk at AC Horsens er.
Har set et par kampe med dem i 1. division! De er slet ikke så tossede, så let's see!
tilføjet af

Hov hov der!!

Mener du at FCK og BIF skulle have mere sendetid end mit SønderjyskE? Frækhed!! ;o)
Ej, naturligvis er der noget om snakken. De finansielt stærke har naturligvis fordele. Men så må vi jo bare med resultaterne vise at vi er berettigede til at blive vist HVER ´spillerunde. hehehehe.
Fandango
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.