14tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Hejsa, har 5000 kr. og skal købe en ny mobil er ikke så meget apple fan og vil gerne have en HTC men kan ikke bestemme mig til hvilken PLEASE HELP ME!!🙂Bare smid din mening :P
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Køb en brugt mobil som er omkring 1år gammel for omkring 200-500kr og gem resten til noget du faktisk har0 brug for
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Hvis så jeg hellere vil have en god ny mobil❓XD
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Køb en Samsung Galaxy Nexus,den er kommet til Danmark her i December 2011 ,den er det sidste nye android telefon,med det sidst nye 4.0.1 android styresystem, jeg har haft min i en uges tid og er meget glad for den,jeg købte den for min i elgiganten så vidt jeg husker for 4500 kr. , jeg kan varmt anbefale Samsung Galaxy Nexus
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Synes godt nok det er vildt mange penge at bruge på en mobil.. [:|]
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

😉 Ja for dælen.
Så har vedkommende nok enten en fed lønchek.(mest usandsynligt)
Eller bor hjemme ved mor og far endnu og har ikke rigtige udgifter. 😉
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

samsung Gallaxy s2 er kåret til at være årets smartfone, og måske verdens bedste...
Den har en gegaherts prosesser og har gode hukommelse, derudover et godt kamera og er alt i alt meget gode, det ihvertfald min favorit
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Vil klart anbefale dig Samsung Galaxy Nexus mobilen. Bedre end samtlige HTC'er!
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Hvorfor ikke købe en iPhone 5?
Ellers ville jeg også anbefale dig de nye smartphones fra Samsung.
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Nu skriver du at det er "dyrt" for en mobil, ja hvis det kun var en mobil
Men i dag er det jo også en håndholdt computer du kan tjekke mail du kan logge på netbank
på en iphone 4 med 16GB. kan du lytte til online musik med tdc play eller sportify.
og ca 150.000 andre ting alt efter hvilken app du downloader.
og der er fra starten allerede en GPS i også - og sådan en alene koster mellem 700 og flere 1000 kroner.

Synes godt nok det er vildt mange penge at bruge på en mobil.. [:|]
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Jeg skulle også have ny smartphone i stedet for den gamle mobil, der ikke kunne noget særligt.
Nu kunne jeg slet ikke tænke på at bruge 5000 kr. på en smartphone.
Mit valg blev Sony Ericsson Xperia Arc S. http://salgsbutikken.dk/shop/sony-ericsson-xperia-3454p.html Den har en hurtig 1,4 ghz processer og har et 8,1 mega pixel kamera, indbygget GPS, det er en lidt "ældre" model, men købt på nettet fik jeg den til 2.399,00 kr. uden simlås hos http://salgsbutikken.dk/shop/frontpage.html
Så havde jeg også lige et 16 GB microSD kort som kunne tilføjes mobilen.
Den er ganske enkelt fremragende og opfylder de flestes behov.
Vidste du at man ikke selv kan skifte batteri på en Iphone, men at det er en bekostelig affære (1200 kr). Min smartphone lagt ved siden af en Iphone viste at min skærm er større. Iphone har "kun" 8,0 megapixel kamera. Man kan ikke udvide hukommelsen der følger med en Iphone med microSD.
Vælger man en Iphone koster den mindst +1000 kr mere alt efter model...... [???]
Iphone er afgjort flagskibet, men hvad du får så meget mere for pengene for en Iphone har jeg svært ved at se, hvorfor jeg netop ikke valgte Iphone.
Nu kommer Iphonerne drønende ... 😃
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Jeg skulle også have ny smartphone i stedet for den gamle mobil, der ikke kunne noget særligt.
Nu kunne jeg slet ikke tænke på at bruge 5000 kr. på en smartphone.
Mit valg blev Sony Ericsson Xperia Arc S. Den har en hurtig 1,4 ghz processer og har et 8,1 mega pixel kamera, indbygget GPS, det er en lidt "ældre" model, men købt på nettet fik jeg den til 2.399,00 kr. uden simlås.
Så havde jeg også lige et 16 GB microSD kort som kunne tilføjes mobilen fra den gamle.
Den er ganske enkelt fremragende og opfylder de flestes behov.
Vidste du at man ikke selv kan skifte batteri på en Iphone, men at det er en bekostelig affære (1200 kr). Min smartphone lagt ved siden af en Iphone viste at min skærm er større. Iphone har "kun" 8,0 megapixel kamera. Man kan ikke udvide hukommelsen der følger med en Iphone med microSD.
Vælger man en Iphone koster den mindst +1000 kr mere alt efter model......
Iphone er afgjort flagskibet, men hvad du får så meget mere for pengene for en Iphone har jeg svært ved at se, hvorfor jeg netop ikke valgte Iphone.
Nu kommer Iphonerne drønende ...
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

Har også en Xperia og er godt tilfreds... Fatter heller ikke hvorfor disse iphone er så opreklameret [???]
tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

tilføjet af

Hvilken mobil skal jeg købe? Har 5000 kr.

iPhone! - Virkelig den bedste telefon. Skal ALDRIG have andre telefonere end iPhone :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.