13tilføjet af

Hvad taler vi om i 2011?

Jeg tror desværre, at VKO blokken skiftes ud med en SSFR blok.
Så hvad taler vi om?
tilføjet af

Vores første hus og vores første barn

Vi taler nok om at få vores første barn og første hus 🙂
Og det at give afksld på vores skiferier, storbyferier og sommerferier de næste mange år [:*(]
tilføjet af

Bier og blomster

Det er jo kun de røde og halalhippierne der vil have valg så antallet af samfundsnassende tabere kan blive meget større.
tilføjet af

Nytårsforsæt

Denne gang skal det endelig være. Til julen 2011 skulle jeg meget gerne være nede på 72kg og i sommeren 2011 skulle jeg gerne deltage i mit første La Marmotte.
tilføjet af

I så fald

taler vi nok om, hvordan vi kan vælte den røde regering.
tilføjet af

Uha ja

Er alvorligt bange for du har ret i din antagelse omkring regeringsskifte fordi mange danskere ikke kan se skoven for bare træer.
Når så vi har fået skiftet regeringen ud til den nævnte blok vil vi se øget arbejdsløshed så det virkelig bliver noget at tale om. Flere tvangsauktioner på folks boliger da de grundet samme arbejdsløshed ikke kan betale hvad de skal (men det er jo også folks egen fejl da de har sat så dyrt at de ikke kan klare sig for en understøttelse).
Flere offentlige udgifter til at udhule landets økonomi endnu mere end den er blevet.
I det hele taget væsentlig lavere livskvalitet for de fleste her i landet.
tilføjet af

Ingen regering kan...

Gøre det ringere end nu, det nægter jeg at tro!
tilføjet af

Vi taler om muslimerne

som vi plejer.😉
Måske bliver tonen endnu mere skinger op til valget?
tilføjet af

Politik forhåbentligt..

Jeg håber at politikerne begynder at snakke mere problemløsning frem for at kløves om de bagateller som de nu gør den dag idag. Med det mener jeg at jeg håbet spin får en mindre vigtig rolle for politik, og politikernes ønske om at forbedre samfundet kommer mere i fokus. Så tror jeg også at politikerne vil stresse lidt af, så der ikke er flere der bliver kørt lige så hårdt på som fx. Bertel Haarder.
Jeg ved ikke ret meget om hvad Bertel Haarder står for, eller hvad hans ønsker er, men syns da helt klart at det er synd det stykke "arbejde" den journalist lavede for nylig. Jeg ville da ikke engang ønske for min værste fjende at de skulle være så stresspåvirkede.
Der tages forbehold for at jeg blot går ud fra at det var stress der forårsagede Bertel's flip, og med udgangspunkt i at stress er en sygdom, synes det er synd at de folk der prøver at holde os almindelige danskere sunde og raske, selv skal rammes af stress, men hey de er jo også mennesker så selvfølgelig kan de da blive stressede..
tilføjet af

Hørt! Hørt!

Genial ide! :)
Har faktisk startet et firma der kan bidrage med nogle lidt mere indholdsrige udsendelser, men det er selvfølgelig ikke "bare lige til", men hvis du har en fed ide til noget mere konkret, så kan vi producere hvad som helst, og går får alvor igang fra januar med at "løfte" det kulturelle indhold efter vores bedste overbevisning.. Så fedt at se der er flere som os :)
tilføjet af

Ja tak

Ikke mere hjernesløvende "SE MIG MOAR" tv !
tilføjet af

nej det kan kun

blive beder altså med tiden.for der er ingen der kan trylle for det hele er ødelagt af 10 år med vko🙁.så det vil tage mange år at rette op på det.
tilføjet af

10 år uden....

Reformer, har reelt ødelagt økonomien.
tilføjet af

Husk at budgetter med

tredobling af ejendomsskatterne og mindre løn(42.000 kr) inden i køber hus.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.