7tilføjet af

Hvad har du oplevet i 2008 ?

Hvad er det vildeste, sjoveste, kedeligste, mest spændende, mest forbavsende osv , du har oplevet i 2008 ?
MIN fedste oplevelse må ha været, da jeg tilfældigvist stødte ind i en tidligere veninde fra efterskoletiden. hende havde jeg faktisk et lidt specielt - og anstrengende - forhold til dengang. Og nu 10 år senere har vi både planer om at stifte familie og bo...
tilføjet af

Jeg har haft et fedt 08, men -

- det absolut bedste er at min dejlige datter blev gravid, så hun og min kanon-fede svigersøn skal have deres første barn til foråret - og JEG skal være morfar!!!😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

Jeg blev far

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

tja

afsluttede en uddannelse/elevplads om fredagen og startede på nyt job om mandagen 🙂 Præcis en måned før jul sluttede mit parforhold efter knap 4 ½ år [:*(]
tilføjet af

Jeg blev mor :)

Jeg blev mor i maj måned til den skønneste lille dreng :D
tilføjet af

ingen verdens ting

lå hjemme i min seng, og ventede på 2009
tilføjet af

2008 et vildt år...

Oplevelserne i dette år har været store - som om "man" havde udlevet 3 år i et. Var på Bahamas første gang - absolut ikke sidste gang, øgruppen fyldte 35 i år så vi holdt et gigantisk brag af en fest! Har oplevet mit livs første rigtige ulykkelige kærlighed, har da aldrig prøvet noget så nederdrægtigt. Boede noget tid på en fed båd...det kalder jeg livsstil[l]! da jeg så min dejlige kusine var gået i gang m at renovere den gamle slægtsgård (min far og alle hans brødre og søstre er født her) - græd jeg af glæde. Og meget meget mere...skal til Closing Down 2008 Brunch m the usual suspects nu.
Sender memory lane tendenser og knus[s][s][s]
A
tilføjet af

Tja..

Hej..
Ja jeg har oplevet meget i 2008:
23. Januar: Flyttede i rækkehus med min kone Lise(1934)
22. Marts: Min storebror Ernst døde i en alder af 79 år.
24. Marts: Min søn Jørgen(1961) blev far for 4/5 gang til 2 piger.
1. April: Min bror Ernst blev bisat
11. Juni: Min datter Pia(1959) fik konstateret kræft.
19. Juli: Min anden datter Susanne(1962) blev mor for tredje gang.
11. November: Holdt jeg min 74 års fødselsdag 😉
24. December: Holdt vi (hele familien) en stor jul.
26. December: Blev min kone og jeg inviteret til min far Jørgen´s 100 år´s fødselsdag, på plejehjemmet hvor han har levet siden 2006.
27. December: 1 dag efter hans 100 års fødselsdag dør min far, af kort tids lungebetændelse.
6. Januar.2009: Bliver min far bisat.
Godt nytår.
Ulf Christensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.