2tilføjet af

Hvad er overflødigt og hvad skal gemmes?

Hej med jer jeg står og skal ha lavet orden i mig og min kærestes ringbind der er ikke styr på noget af det og jeg tror vi gemmer for mange ligegyldige papirer og smider for mange ikke ligegyldige ud 😕
Så jeg tænkte hvad skal man gemme og hvor længe? Så som lønsedler, udtog, kviteringer på at man har betalt forsikring osv. Hvad med det månedlige udtog fra banken og pbs?
jeg er meget i tvivl om hvad man bare kan smide ud og hvad man skal huske at gemme og i hvor lang tid??
tilføjet af

Opret en E-boks

Der kan I så vælge at få alle papirer fra banken ind og samtidig få advis pr email når banken sender opgørelser derind elektronisk.
Vigtige personlige breve vil banken dog stadig sende pr brev.
Samme kan gøres med elselskaber, forsikring m.m. , men ikke alle er tilsluttet.
Parpirerne kan ligge der i mange år og kan også hentes ned og udskrives.
tilføjet af

mange tak

tak for dit svar dog vil jeg meget gerne havde det hele samlet i en mappe frem for computerne/nettet. Synes det andet er mere overskueligt 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.