4tilføjet af

Hotmail? 250mb eller kun 25mb?

Hejsa
Jeg har en kæreste, der har en gammel hotmailadresse (hun ved ikke hvor gammel, den er måske 4 år) hvor der er 250MB plads på. Jeg har 4 Hotmailadresser, den ene er nok også 4 år, mens de andre er af yngre dato end min kærestes. ALLE mine 4 hotmailadresser har kun 25MB plads. Min kærestes veninder har også 250MB plads på deres hotmail og jeg har også hørt for nogen tid siden, at hotmail skulle have sat pladsen for gratisk hotmails op til 250MB.
Hvordan kan det så være, at jeg kun tildeles 25MB. Det virker temmelig uretfærdigt, jeg har 4 hotmail som jeg bruger til hver deres formål og render hurtigt tør for plads (bla pga jeg skal sende og modtage nogle store dokumenter), mens min kæreste ikke har behov for mere end måske højst 1% af hendes plads.
Hvor stor er Jeres plads på Jeres gratis Hotmail-konto??
tilføjet af

Tja... boller fra Kohberg

Endnu en grund til at skifte til en SOLmail måske (??) ;-)- jeg har også set flere steder at ved tilmelding kan man ikke opgive en hotmail-adresse, da bekræftelsens mailen ikke kommer frem til hotmail adresser...
tilføjet af

Anskaf dig en Gmail

Hejsa
Hvorfor ikke bruge en Gmail fra www.google.com i stedet?
Der har man 2 GB plads (!) + en masse gode funktioner end Hotmail.
Jeg kan sende en invitation til oprettelse til dig, hvis du sender en mail til suriyan1982@gmail.com
Venlig hilsen
Suriyan
tilføjet af

Kan ikke passe

Lige meget hvor gammle de er, så skulle du have 250mb på alle. Skriv en email til hotmail support og klag over det. Måske hvis du har alle emailadresser i samme navn kan det være grunden. Hotmail er nok en af nettets ringeste stedet at have email. Gmail er som sagt rigtig fed men tror du skal have en indbydelse for at kunne få den. Det er rigtig træls at skifte email, men man kan jo blive nød til det. Sol, jubii og ofir er alle bedre en hotmail. Jeg vil selv anbefalde sol, den er ikke lige så god som gmail men den fungere fint med at sende filer.
tilføjet af

Yahoo = 1 GB

På yahoo kan du få en gigabyte plads. Det skulle være rigeligt, mon ikke? Og du kan få mere hvis du vil betale for det...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.