6tilføjet af

Helt uden binding

Det er hvad Oister skriver i deres annoncer p.t.
men MEN MEN men
Det er en halv sandhed, du skal huske den kode du har få tilsendt, når du opretter dit abonnent eller godtager de ikke en opsigelse. Mange gør som jeg, opretter din egen kode

Men den gælder ikke ved opsigelsen, det er kun den som Oister gav dig der gælder !!!!!
Og da du jo selv har givet Oister lov til at hæve på din konto, ja så fortsætter de med at hæve, det eneste der ikke virker efter opsigelsen er internet forbindelse.
tilføjet af

Stop for penge til dem.

Hvorfor går du ikke i banken og få dem til at stoppe hævning på din konto.
De penge du har betalt efter din opsigelse skal du ikke regne med at få tilbage.
De kender ikke det er hedder Retursystemet.
tilføjet af

Det er

Også lige hvad jeg har gjort.
Men meget besværligt, så nu skal jeg ændre mit nye konto nr. til alle de andre kreditorer,
besværligt men sådan må jeg gøre, når nu Oister gør det umuligt at opsige mit abonnement.
Har haft Oister i 2 år.
Så nu aldrig mere Oister
tilføjet af

Lige fået oister

Og opdaget, at jeg betaler 0,45 kr for opkald der ikke er besvaret ( typisk 2-3 sekunder)
Troede det var UDEN opkaldsafgift og sidder nu i kø- med 15 min. ventetid på svar.
Svaret kan ikke findes i deres kundeservice faq online- sjovt nok.
Vender tilbage med deres forklaring når og hvis jeg kommer igennem.
tilføjet af

argh

Forklaringen er: At hos Oister betaler man ikke opkaldsafgift MEN, kun hvis man ikke venter sålænge at den går på folks telefonsvarer, så klapper fælden og du betaler så en afgift.
Man skal altså hos Oister lige nå at smide på inden der kommer en telefonsvarer og dermed ikke helt opnå at modtageren kan nå at tage telefonen.
Jeg får at vide af den flinke dame, at det står i deres vilkår, jeg kan så ikke se det noglesteder, så nu leder de rundt derinde for at finde disse vilkår frem til mig.
DET STINKER !
tilføjet af

Forbrugerombudsmanden

Tror du ikke det er en mulighed, for der er da tale om vildledning og fortielser og prøv så lige at få den i Ekstrabladet ;o)
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/
tilføjet af

Forbrugerombudsmanden

Hvordan skal jeg begynde! Jeg bestilte Oister mobil bredbånd. I håb om, jeg havde fået et godt net! Men da jeg modtage det, og prøvede det af. Var dækningen så dårlig! Så bestemt mig for, og sende det retur, under de 14 dages returaret. Ringede derind. Fik besked på, og bare sende det retur til den adresse der stod som afsender på pakken. Og skriver på en sedl i pakken, at jeg ønskede og opsige. Okay, tænkte jeg! Underligt, de ikke noterede noget inde hos dem, da jeg ringede. De skulle hverken bruger navn eller noget!
Så jeg smuttede en tur på det lokale posthus. Tænkte ikke, det var nødvendigt og sende pakke som pakke, da jeg ikke ønskede og betale 80,- så vaglte hermed og sende den som brev. Nu hvor jeg ALDRIG i såååå mange år, hvor jeg har sendt mange pakkker. Har haft problemer med pakker der ikke når frem!
Nu sidder jeg her, meget sur over, de IKKE har modtaget min pakke, som de nu siger!?😕Så nu kan jeg så stå her, med en SKIDE binding i 6 mdr. Og havde jo i mellemtiden bestilt et andet net.... 😕
Hvad fanden gør man så lige nu????????? De er jo ikke ligefrem særlig søde, når man ringer ind til dem! Så får man bare § efter sig!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.