Hahaha BUNDBY er totalt til grin
Først Skagen og nu Varde 😃😃😃😃😃😃😃
Vi har aldrig nogensinde siden overbygningen tabt til et så lavt rangerende hold!!!
Vi har aldrig nogensinde siden overbygningen tabt til et så lavt rangerende hold!!!
| Den bedste rødvin?? |
| Antal personer |
| sukkerkant??? |
| Vildtsylte |
| opskrift på karameller.. |
| fransk nougat |
| Nytårskur |
| Eniro har noget SMART! |
| Bedrageri? |
| Risengrød |
| Hvad skal jeg gøre?!?!?! |
| Nordmænd: Bland jer udenom |
| Større triceps...? |
| Hjælp min mand er sportsfreak |
| Internetsider |
| Internetsider |
| EM-håndboldspiger |
| Rett og slett for dårlig!!! |
| For skidt !!! |
| BT-Cup |