24tilføjet af

½ gris- 600 kr

Hvad siger i til det her tilbud.. Er det et godt køb?
Ved nemlig ikke om jeg skal prøve det!
½ gris - luksus parteret - Dybfrost
Pris kr. 795,00
Spar kr. 195,00
Tilbudspris kr. 600,00
½ gris - luksus parteret
Nu ekstra prisnedsættelse!!
Vi har indkøbt et stort parti, som vi ønsker at realisere inden sommersæsonen. Kødet er frosset ned straks efter, at det er skåret ud hos slagteriet Danish Crown, og det har en holdbarhed indtil 1. oktober 2005.
Kødet er dansk og leveres som dybfrost.
Kødet bliver leveret vakuumpakket med mærkesedler påsat hver enkelt del, lige til at lægge i fryseren.
SORTIMENTSLISTE:
Forende
1 stk nakkesteg snøret og ridset ca. 2,50 kg
1 stk snitte m/svær ca. 0,70 kg
Midterstykke
1 stk slag til rullepølse ca. 1,50 kg
2 stk ribbenstege (stegeside) ca. 2,00 kg
2 pk flæsk i skiver ca. 1,50 kg
1 stk svinekam u/ben, ridset ca. 1,70 kg
3 pk koteletter m/ben, 4 stk/pk ca. 1,80 kg
1 stk mørbrad ca. 0,50 kg
Skinke
2 pk schnitzler af inderlår ca. 1,50 kg
2 pk skinkesteg, ridset svær ca. 3,60 kg
1 stk klump u/ben ca. 1,20 kg
Diverse
1 pk stegeben ca. 1,00 kg
1 stk skank ca. 1,50 kg
2 pk medister ca. 1,00 kg
1 pk spæk ca. 1,00 kg
3-5 pk hk. svinekød 10-12% fedt ca. 2,00 kg
I alt 25,00 kg
Dybfrost. kg-pris 24,00 kr.
tilføjet af

Hvor kommer det fra?

Hej
Hvis kødet kommer fra COOP, så kan du være sikker på at det er godt kød samtidig med at det er billigt! Jeg mener at det var i rabatten ( DR ) hvor de havde købt en portion, som de så havde fået en kok til at teste! Det var faktisk bedre end det man selv køber og fryser ned, fordi det er frosset ned så hurtigt, så man undgår iskrystaller i kødet!
MVH
Mie
tilføjet af

hvad fanden er det

Troede jeg var på debatten på Sol.
Og så befinder jeg mig hos slagteren ???

Hvaa er du ikke gået forkert du
tilføjet af

COOP danmark

Ja det er det tilbud igennem COOP danmark
tilføjet af

jeg tror det er...

... en god pris.
Vi giver normalt 1200kr for en hel gris på ca. 85-90 kg og den er parteret son din....

God appetit
tilføjet af

debat rum om mad

Det er et debat rum om mad og kød er mad
tilføjet af

Det kan du rolgt gøre

Jeg har netop i dag afhentet en halv gris i min brugs, jeg bestilte den på nettorvet i torsdags.
Den er pæn og mager, så får man heller ikke indmad, hoved og tæer med, den er vaccumeret og lige til at lægge i fryseren.
Vi købte også en halv gris første gang de reklamerede med det, dengang gav vi 795 kr, og den var alle pengene værd, derfor gjorde vi det igen, og den jeg har hentet i dag ser ligeså pæn ud. Så det er bare med at komme ud af starthullet.
Velbekomme.
tilføjet af

min uforbeholdne

undskyldning, sendes hermed til dig.
Jeg troede du ville sælge det her.
Ups bukker og tager det tilbage.
Mvh. guller
tilføjet af

Gå´ til svinet ;-)

Jeg har lidt forstand på kød og priser, tilbuddet er godt og billigt.
Bare du så også kan nå at få det spist, ellers kan det blive gyre kilopriser, sommeren står for døren lav en lille grisefest
tilføjet af

Fair pris, men husk også lige...

...hvad jeg engang selv overså, da jeg for mange år siden købte ind via venners venner fra kødbyen engros. Havde købt nok til at fylde hele fryseren op, men den brød sammen under nedfrysningen.
Min pointe er ikke at forskrække eller afstå sig for storkøb af halve eller hele grise, men blot skue til sin frysers alder.
Men ideen er jo genial, hvor hvem udelukker, at flere blandt venner og bekendte ikke kan slå sig sammen om et køb af halve og hele svin?
Profeten.
tilføjet af

luksus-parteret?

Hvordan kan en gris være luksusparteret?
Hvad andre muligheder er der?
tilføjet af

Den kan vel være revet

mere eller mindre pænt fra hinanden?
tilføjet af

husker ikke alt.

Det er sikkert fordi jeg har glemt mange ting på dansk, efter at have tilbragt mange år i udlandet, at jeg stillede det spørgsmål. Sorry.
tilføjet af

det kan du

roligt købe købte selv en til jul sidste år, og det var bare noget pænt kød og lige til at lægge i fryseren har i dag lige bestilt en til
tilføjet af

ja den kan

være grovparteret så skal du selv evt. hakke farsen selv pakke og måske finpartere den så det er det det betyder og så lærte du noget nyt
tilføjet af

Jeg køber det

Hejsa
Jeg tager chancen og prøver at købe det.
I siger jo at det godt kan betale sig.
Så tak for hjælpen!
tilføjet af

GRIS

HEWJ JEG VIL HØRE OM JEG KUNNE BESTILLE EN HALV GRIS PATERET HILSEN HELLE
tilføjet af

gris

hvor skal man hente det vis man køber 1/2
😕
tilføjet af

halvgris

hvor bor i hende og hvad er adressen
tilføjet af

For dyrt

Kg. prisen 24,00 er for dyrt for dybfrost.
Du kan købe friske grise for 25,00
Prøv halv-gris.dk og få frit leveret til døren.
tilføjet af

Halv gris

Vi fik den 22. december leveret en halv gris (og noget ekstra pålæg) fra http://www.halv-gris.dk. Vi havde faktisk slet ikke forventet at den blev leveret (fra Jylland til Lyngby), men da de kom ved 22.00 tiden, blev vi godt nok overrasket. Selvfølgelig over at de kom som de havde lovet, men nok mere over den perfekte opskæring og indpakning. Vi havde slet ikke forventet en så professionel indpakning til den pris. Vi har siden spist diverse retter med svinekød, og jeg kan på det kraftigste anbefale at deres kød.
/Tina
tilføjet af

½ gris- 600 kr

hold da op den gris vil jeg da godt have.....hvor kan man købe den henne...
tilføjet af

½ gris- 600 kr

Lyder meget fair syntes jeg.
tilføjet af

Holdbarhed

Hvis det kun kan holde sig til 1. oktober 2005 ville jeg da holde mig væk - altså vi skriver 2011 - det er 6 år for sent selvom det straks er frosset ned. Kød i fryseren kan normalt kun holde sig i 18 mdr. [:X]
tilføjet af

½ gris- 600 kr

Bortset fra, at det er et meget gammel tilbud.
Varen skal bruges inden oktober 2005 - så den er helt sikkert rådnet op i dag.
Men velbekomme - og husk at fortælle det på skadestuen, når I bliver dårlige [:X]
---
Lyder meget fair syntes jeg.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.