12tilføjet af

Gerald Celente rapport for 2011...

Gerald Celente, grundlæggeren af Trends Research Institute, forudser, at internettet vil styrke og forene ungdommen i verdenen til at starte en revolution, som vil tage den eksisterende fastlåste og etablerede elite ned. Han forudser yderligere, at i 2011 vil alle borgere indse, at alt hvad vi har fået fortalt, er en løgn...
Gerald Celente: Internet nuke bomb waiting to go off:
http://www.youtube.com/watch?v=VO45VBO6Swo
tilføjet af

Tak for den

spændende link
tilføjet af

Hvor længe er det siden

at Du har fået en ordentlig nattesøvn grundet alle de "rædsler" Du finder på nettet.
Tag dog en kold tyrker fra alt det nerve- og sovemedicin, drop internettet og gå nogle ture i vores skønne land.
tilføjet af

Tag lige et kig på den her i stedet...

tilføjet af

er du

Er du ligeosm ham der Draco, ham der der lider af forføgelsesvanvid, og ser spøgelser over det hele? mind controlled agenter ha ha det er simpelthen til grin...
tilføjet af

Endnu en forvirret person på afveje...

Er du sådan en der bla bla bla...
Hvor mange gange skal jeg høre på, at folk forestiller sig ting om mig..?
Tag din medicin, please!!!
tilføjet af

Siger....

Knægten og udstøder et nervøst og dumsmart grin.
http://www.whale.to/b/mind_control.html
tilføjet af

...............

tilføjet af

ha ha

hold kæft man jeg troede det var noget med infowars eller sådan noget crap, du er så langt ude ha mind controlled agents du er fandme en joke, hver gang du kommer med et indlæg skriger jeg af grin, du kan slet ikke tænke en selvstændig tanke, du er hjernevasket af nwo...
tilføjet af

jep

Jep endnu et hjernevasket klip, ligesom ruth evers syge verden... fuck en joke..., damm jeg er nervøs...
tilføjet af

Slap

Af, og prøv at snakke stille og roligt, istedet for disse nervøse udbrud.
Hvad er det du ikke kan forstå/forholde dig til?
Hvorfor skræmmer disse links dig, og hvis de er så langt ude, hvorfor bliver du så ved med at kigge og kommentere, istedet for at ignorer?
Dit nervøse:
"fuck en joke..., damm jeg er nervøs... ", understreger jo netop at du er nervøs, men det kan du åbenbart ikke se eller føle?
Har du et problem med andre holdninger end dine egne, i så fald hvilket?
Har du patent på sandheden?
Kan du så ikke oplyse os andre om den (hvilket ikke burde være så svært nå nu man er så dumsmart at høre på, og dermed, naturligvis selv har undersøgt disse ting til bunds).
Mener du at der ikke forgår mind control forsøg på denne klode, hvilken bevis har du på dette?
Du er da tydeligvis ikke istand til at forstå det der bliver linket til, så hvorfor kigger du på det, blot for at komme med umodne, barnlige, og hånlige kommentarer?
Du er jo blot en dreng, der ikke har den store erfaring med verdenen, og livet.
tilføjet af

Hør...

Her dreng, prøv at gennemse den video der bliver linket til, og gense den indtil du forstår, så er du ikke længere i tvivl (med mindre du har en hjerneskade selvfølgelig).
Disse infomationer kommer fra US Army, CIA, mfl.
Enhver voksen person har hørt om CIA's mind control forsøg i tresserne (før du var født), men det har du selvfølgelig ikke, og dermed eksistere det ikke, er du retarderet?
Fordi du ikke har hørt om det, så eksistere det ikke, meget intelligent.
tilføjet af

.................

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.