5tilføjet af

fullrate advarsel

m1/fullrate.
vi har haft en mobil ved m1 til vores piger, da vi lavet deres nr. fik vi af vide der ikke kunne hentes data, på deres abonnement, hvilket jo er helt fint når det er til børn.
vi fik vores første regning i december, hvor der var 500 kr. på i data, vi klaget over det og fik rabat på 250 kr. og en aftale om deres telefoner blev lukket omg, så burde alt være godt.
Men nej i April fik vi en regning på 300 og 450 kr. fra fullrate, vi skrev en mail til dem om hvad det lige dækket og om det ikke var en fejl.
Ingen reaktion, så fik vi 2 nye regninger med rykkergebyr på, nu ringede jeg så til dem.
De kan ikke se telefonerne er sagt op, og de har ikke læst vores mail, selv om de kunne sige, hvorfra mailen var sendt fra.
De vil ikke anullere regningen for vi havde ikke fået et bevis på den var opsagt og det er rigtigt, vi har jo stolet på det de sagde.
Så vi skal betale for 2 telefoner der ikke burde være abonnement på for 5 mdr.
Da jeg sagde, at jeg ville fortælle alle om denne dårlige service de har, fik jeg af vide det skulle jeg være velkommen til.
Så derfor skriver jeg denne skrivelse, jeg har selv haft telefon ved m1 og været glad for det, det var billigt og havde en god service.
Men jeg vil bare fortælle andre i skal ikke købe det til jeres børn og tro på, at i får de ting som de lover, hvis man opsiger ens telefon, skal man have det skr. for ellers bliver det åbenbart ikke opsagt.
Ja jeg ved godt, at man bør få alt skr. men ja jeg trode nå de sage til mig, så er det i orden, ja så er det i orden.
At det sker en fejl, så de kan hente data, ja det burde ikke kunne ske men at folk skal betale for 5 mdr. hvor telefonen burde være lukket, det er bare for dårligt.
Og sidst, at de er skide lige glade med de har givet folk en dårlig service, det fatter jeg simpel hen ikke.
tilføjet af

fullrate advarsel www.trustpilot.dk

www.trustpilot.dk
Her kan du også smide din mening om firmaet.
Men du er nok ikke forest i køen. Der er nok flere der har været derinde.
tilføjet af

Træls oplevelse.....

.....men jeg vil anbefalde jer, at I straks holder op med at anvende abonnementer til jeres børns telefoner. Brug i stedet for et almindeligt taletidskort, hvor der skal tankes penge op på telefonerne, når der ikke længere står mere på kontoen. Den kan også lære jeres børn, hvordan man kun forbruger for det man har i kontanter hver måned.
Gør det evt. sådan, at børnene kan have enten 100-200 kr om måneden at snakke, skrive sms'er og tale for. Bruger de mindre end dette benævnte beløb, er det jo blot dejligt for jer som forældre. I kan da både se og opleve, at jeres børn bruger få penge på telefonerne og råder en hvis ansvarlighed overfor egen økonomi.
Samtidig giver det jer et bedre overblik over, præcis hvor mange penge jeres børn bruger på deres telefonerne for hver optankning.
Jeg håber, at det hele løser sig for jer og jeres børns telefoner i forhold til de problemer, som M1/Fullrate tilsyneladende har givet jer.
Afhjælper dette ikke, vil jeg evt. anbefalde jer, at I oprette jeres børns telefoner som kunder hos CBB. De har fornuftige priser til enhver smag, god service samt INGEN ubehagelige overraskelsregninger at tildele deres kunder uden at give klar besked om sagen med detaljer, osv. pr. mail på forhånd først.
Med venlig hilsen
Emilie
tilføjet af

fullrate advarsel

Det ser øjensynligt ud til at være et konsekvent problem med M1 (nu Fullrate). Kundeservice er ikke-eksistent, tilmed måtte man affinde sig med en særdeles uhøflig tone af en ung pige hos M1.
Et lille råd skal her følge med på vejen:
Med dette teleselskab er det nødvendigt at man tager udtræk af sit forbrug på datatrafik, sms, mms og samtaler, samt sine betalinger fra indmeldelsesdatoen.
Dette skal fungere som bevisførelse i en tvist der helt sikkert vil komme den dag man modsætter sig en uretmæssig opkrævning.
M1/Fullrate forhandler man nemlig ikke med, de ejer ikke noget etisk kodeks, hverken over for kunder eller internt.

Hermes.
tilføjet af

fullrate advarsel

nu er det ikke forbruget jeg klager over men en opsigelse der bare ikke var der, så der for venter men 5 mdr. og sender så folk en regning på noget man ikke viste man havde.
og så denne utrolige ligegyldighed, med at kunden føler sig snydt og ja du kan bare fortælle videre til andre, at vi giver en dårlig service, vi er ligeglade.
tilføjet af

M1 har jeg også kun dårlige erfaringer med

Fullrate derimod aldrig noget der minder om bøvl.
Det er jo 2 selskaber der godt nok er ejet af TDC begge to, men de køres separat.
Skal jeg advare om et selskab, så slår Telenor alle rekorder i frækhed.
3 gange vi bokset med dem, sidste gange var jeg ikke en gang kunde hos dem , da de sendte en regning.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.