2tilføjet af

forsvundet 3000 kr

Kære Helle
Min kæreste har holdt fest i weekenden og nu er der forsvundet 3000 kr fra hans skuffe. Kan du se hvor de er forsvundet hen? Jeg er meget fortvivlet for han har et stramt budget og disse penge var lagt til side til julegaver og andre juleudgifter.
Kan du i øvrigt se om jeg snart får et godt job? Mine penge er meget små og jeg mangler følelsen af en succesrig hverdag. Jeg har været arbejdsløs snart et halvt år nu.
Jeg håber meget du svarer mig
tilføjet af

Kan du ikke give privatundervisning?

i et eller andet?
Det gjorde jeg da jeg var arbejdsløs. Jeg kunne slet ikke kapere ikke at have noget at lave, så det var virkelig rart at bruge hovedet på det.
Du kunne f.eks give engelskundervisning til folkeskoleelever eller hvad du nu ellers er god til.
I det her elitære samfund er privatundervisning ret efterspurgt🙂
tilføjet af

Kære anonym

.....Jeg kan ikke lave forudsigelser af den slags, men hvis følelsen af succes er afhængig af om du har mange penge og et job, så mener jeg der er noget omkring din selvtillid og dit selvværd du skal have kigget lidt på.
Du er et fantastisk lys med eller uden penge - julegaver eller ej. Du har fået den største gave af alle: LIVET. Brug det, nyd det og lad være med at bekymre dig. Du har været så heldig at få frihed til at gøre hvad du vil i form af det du kalder arbejdsløs. Hvad med at kalde det fuld af frihed i stedet og se hvad det gør ved dit system.
IKælighed Helle Nemborg
www.nemborg.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.