39tilføjet af

Endelig over 100 KG .....!

Det har altså også kostet,, for en del år siden, en mørk og regnfuld november nat, der startede jeg med at veje 3,8 KG...ligesiden så har jeg forsøgt at øge min kropsvægt, at slippe af med de tynde arme, stikkelsbær ben og et magert bryst der hylede i modvind... nu efter alle disse år, efter meget god mad og drikke, så er det vist lykkedes. Har ski da lige været på vægten og den viste 100,1 KG 😃 Jeg er altså ikke lige sådan at vifte ud af sengen mere, forsvinder ikke bare fordi en dyne bliver rystet...og støv, kan man vist ikke sammenligne mig med.
Det holdt nu også hårdt, faktisk så har det taget mere end 50 år at komme så langt,,endelig at blive en stor mand 😃
Er det nu så slemt? November 1955, 3,8 KG...snart november 2009..... 100,1 KG.
Pr. år giver det en gennemsnitlig vægtforøgelse på lidt over 1,8 KG,,, herregud, taget i betragtning af hvad jeg har spist og drukket, så er det jo småting. 😉
Mon ikke der skulle være plads til lidt sport....en Ritter sport eller noget i TV måske.
Dammmmmm... om nogen skal kalde mig en kylling mere i mit liv, jeg er sku voksen nu😕
😉
Rigtige mænd vejer mere end 100 KG 😉 Rigtige mænd kører ikke i små biler 😉 Rigtige mænd vælger selv sin kvinde 😉 Rigtige mænd spiser sovs 🙂 Lavet og serveret af en rigtig kvinde max. 60 KG.
Rigtige mænd er en mangelvare.
Har jeg ikke ret tøser??
😉
tilføjet af

Tillykke !

Tillykke gamle dreng.. eller hov jeg mener selvfølgelig STORE MAND! 😉 haha... Nu kan jeg jo hverken be eller afkræfte diverse da jeg er hankøn, men glæder mig helt sikkert til at se de svar der kommer ! 🙂
Hilsen Elway som er ca 25 kg fra den milepæl 😖
tilføjet af

Straks da jeg kom på SOL

...gik det op for mig at du er en af de tunge drenge. Var dog ikke helt sikker på at det også kunne menes bogstaveligt. Før nu! :-)
Min gider ikke smutte over de 80. Måske fordi jeg selv skal lave maden?
Mvh Ari
tilføjet af

Tror du

Kvinderne vil give dig ret i, at de skal rende og servere mad for dig, og du skal æde og æde og veje over hundrede kg, mens de selv skal holde den på 60kg? Ja så er du sguda godt dum i knoppen!
Næ nej, jeg vejer også over hundrede kg, og en rigtig kvinde skal have mad tilberedt og serveret af en mand der ikke æder for ti personer!
tilføjet af

Du har jo tiden til hjælp ;-))

Det skal nok komme, helt og aldeles uden besvær 🙂 Du er jo lige om hjørnet-!
Håber alt er vel hos dig.
Lars
tilføjet af

0,1 ton

- vil jeg nok mene, er lidt vel meget af det gode på 175 cm....😃 Er der 20 cm mere at fordele det på, hjælper det selvfølgelig, men ellers skal der 20 kg. af....[:|]
- øhh sådan som jeg ser det. 😉
- Det er dog pudsigt, som man danner sig billeder af folk. Jeg var da egentlig overbevist om, du var sådan en 68 kilos bønne på 187, der trippede, småhostende og sad med benene rullet op under dig på stolen. 😉
- Som man dog kan tage fejl😮
tilføjet af

Tag dig sammen mand ;-))

Det er da alt det renderi efter dagligvarer og mangel på service der holder dig i fluevægt...plus. Tager jeg ikke meget fejl, så er vi jævnaldrende?
Jamen, det jo netop det med selv at lave maden, skulle jeg det, var jeg tynd som et siv, min mad... den gider selv katten ikke røre 😉
tilføjet af

Pjat og useriøst...

Selvfølgelig skal tøserne komme med maden, de har jo selv handlet og lavet den,,,hvad havde du tænkt dig?? Er du helt ude på den anden side af vinduet?? Kom lige ind i stuen du..😕
tilføjet af

Intet kan tage SÅ meget fejl.....

som tanker 😉 175 cm... Kæft kvinde, da jeg var 15 var jeg deromkring... 😕 Jeg er i en højde hvor det ofte er nødvendigt at bukke hovedet, ikke mindst i respekt men også i simpel nødvendighed,, sådan rent praktisk😉 Horfor slå hovedet selv hvis andre gider gøre det for en 😉
tilføjet af

Må jeg da lige være fri - mand :-)

Nej for hulan da, også selvom jeg til tider kan føle mig som om vi to var jævnaldrende. Der er ca 20år imellem os, i din favør :-)
Ari
tilføjet af

Var de 175

- alligevel det værste, at det jeg skrev😃😃😃 Der kan man bare se,
......men det er nu ikke helt umorsomt at drille dig lidt. 😃😉
tilføjet af

Undrer mig sku ikke...

Jeg har altid været bagud af min alder 😉
tilføjet af

Ja... DET var stygt .... ;-))

Helt ærligt, der er jo en grund til at mit hår er tyndt i toppen. Man slider det unødigt i busser og taxaer 😉 Når man er i min højde!
Du er så meget velkommen til dril, pjat, og løjer,, I love it!
[l]
tilføjet af

Du er et hurtigt dreng

Jeg har nok ti år på dig, og mangler stadigvæk ca. 7 kilo.
Det er fandme ikke sjovt at du gør nar af mig fordi jeg er langsomt i forhold til dig🙂
Men det er noget mærkeligt vi fokuserer så meget på vægten, mindst en gange om uge stå jeg på stakkels sandheden, men jeg føler mig også vigtigt når jeg gør dette 🙂
Nah, nu mangler du kun Milehigh klubben, så er du snart et all"(Round)" figur 🙂
Ha det Sjoveren
Klaus
tilføjet af

Hæ hæ.....;-))

Så må du altså tage dig sammen 😉
Jamen, at være rund, er vel også at være i en slags form🙂
tilføjet af

næsten ret

så har jeg sgu fundet en rigtig mand høj og bredskuldret :-))
han har godt nok krise over at ramme 104, men når man er bredskuldret og stor så er det ikke negativt, han er rålækker og total nam nam.
han har en stoooor bil,i lørdags tømte han sovseskålen med og brugte et stykke kød som ske , for jeg måtte ikek smide den bedste sovs han havde fået ud *G*, han har valgt mig som sin kvinde og vel og mærket rigtige kvinde i hans øjne- selvom jeg ikke lever op til dine "krav", men for satan en høj pige som mig på max 60kg ville jo ikke kunne holde til en rigtig mand når han først gik i gang ;-)
Tænk hvis jeg knækkede , nej han vil gerne ha noget med former :-)
tilføjet af

Næææ... det har du ikke

Rigtige mænd holder sig slanke og i fysisk god form. Hvordan skal de ellers have energi til at tilfredsstille en rigtig kvinde?
Men du kan da godt nøjes med en 'tøs', for det er da vist alt hvad du kan få.
tilføjet af

Respekt ;-))

Du lyder både tilfreds og heldig... Er der lidt skipper skræk over ham? Tror sku ikke du knækker, han passer på dig!
😉
tilføjet af

Tja, en fjer kan vel også mærkes...

Kender du mig sidn du er så sikker på jeg ikke er i god fysisk form, eller tror du bare at hvis man vejer over 100 gode så er man et skvat.... bliv voksen babe 😉
tilføjet af

Rigtige mænd

De dør i en tidlig alder pga. hjertekarsygdomme! 😮
tilføjet af

Tillykke :-)

Ej hvor lyder det herligt. Som Sjoveren siger, så må vi håbe at han ikke er Skippern Skræk typen. Meeeeeeeeen, du lyder nu heller ikke som en helt tro kopi af Olivia?
Hehehehe, sikket billede at have for mit indre øje.
Mvh Ari
tilføjet af

Uff....

...skisme godt man ikke er en rigtig mand. Jeg må desværre give dig ret. Jeg mistede begge mine bedstefædre indenfor et par år, til hjertekar sygdomme. Så, kan jeg ikke prale med andet, så da med at der HAR været rigtige mænd i min familie :-)
Ari
tilføjet af

Blærerøve

der udtaler "rigtige mænd vejer over 100 kg" er sædvanligvis de lavstammede med store maver.
Nej, formentlig kender jeg dig ikke. Plejer normalt ikke omgang med selvglade mænd, der tror de er guds gave til kvinden. Men jeg har læst rigeligt af dine indlæg til at vide at du er single. Hvorfor mon?
tilføjet af

Din vægt værd i guld

måske kan du omsmeltes til noget brugbart 😉
tilføjet af

Selv vejede jeg 90+

for 2 år siden,så smed jeg i løbet af et par måneder, de værste jeg nogensinde har oplevet, godt 30kg. Det var ikke rigtigt sjovt, jeg gik rundt og varbange for at blive væk for mig selv, ja jeg var faktisk en streg i luften, hvorfor min kone konfiskerede alle former for viskelæder, jeg har nu hentet kilo´erne igen, dejligt, det er bare træls, at de nye kg bare er fedt, de fylder sgu for meget.
Ellers en herlig tråd I her hygger jer med.
🙂🙂🙂🙂🙂
Held og lykke med de nye kilo.[s][s]
tilføjet af

Kronisk singel ;-))

Man skal være det man er bedst til og så bedrager jeg heller ikke nogen, hellere singel og ærlig end gift og utro. 😉
tilføjet af

SE det kræver energi...

Og ikke mindst varme ;-))
tilføjet af

Det vil så sige...

At mænd der stadig er levende efter en bestemt alder ...ikke er rigtige mænd ?Lidt spændende tanke 😃
tilføjet af

Ikke fedt hos mig...

Jeg tror det meste er rødvin og lidt af det er nok sovs.... 😉
tilføjet af

Heldige asen!

🙂Jeg ville sgu heller ikke have noget mod at vokse på rødvin. Skulle jeg nogensinde blive træt af det hele, så ville jeg drukne mig i rødvin, med maner vil jeg sgu herfra.[s]
tilføjet af

Rolig nu

det er en "stråforkorter" ved overdreven brug...😃
tilføjet af

Det lyder lidt kedeligt

- er de bedre, når de forsøger at falde i med tapetet og du kan styre dem, fordi deres mindreværdskomplekser holder dem dernede, hvor du du er?
- Jeg elsker blærerøve.😉 Har du ikke lært, at dem der ikke praler, i reglen ikke har noget at prale af?
tilføjet af

Jepper - det er utroligt

- hvad god sovs kan gøre, så kan interflora godt pakke sig....😃😃😃 Eller er det hønen og ægget om igen?
tilføjet af

Først interflora....

Derefter kommer sovsen af sig selv 😉
tilføjet af

Hvad er smeltepunktet for en sjover

100 grader varm sovs?
tilføjet af

Af hjertet tak .-)

Da jeg lynhurtigt har opnået et ry som blærerøv af 1. klasse, varmer dine ord. Om jeg så har noget at prale af ved jeg ikke, men jeg ville lyve hvis jeg påstod at jeg ikke nyder lidt luksus. Og endnu engang tak for hjælpen mht sanitære installatiner ved denne lejlighed.
Mvh Ari
tilføjet af

Har du et depot?

Hejsa
Det er rart at høre fra en som ikke hænger sig i småligheder. Det kunne interessere mig om du så har opbygget et depot af herlig rødvin? Eller skal du først til det? Pas på, det kunne med lidt uheld have en slankende effekt.
Ari
tilføjet af

Godt bud ;-))

Men smilende øjne.... og rødvin, kan også gøre det.😉
tilføjet af

Tillykke med kiloene

Tilsigtet eller utilsigtet, slid dem med helsen, du er jo også godt lagret nu, smiler, - 55 var et godt år, jeg er ligeledes denne årgang. 🙂
Mvh. DB.
tilføjet af

Foretrækker nu sex ;-))

Det er en sjovere måde at få motion på. Alderen gør så at jeg ofte glæder mig til at komme på arbejdet mandag morgen 😃
55 året hvor verden fik de kommende store mænd... dog må jeg erkende, at der er smuttet et par kilo minus, siden jeg skrev indlægget. 😕
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.