12tilføjet af

Dukati forsikring til 11.500 /år

Hygge i stuen,
Jeg har fået tegnet en forsikring i Alm.Brand på min Duk SS 800 - indreg. i år og nypris ca. 140 kilo. Er en forsikring på > 11.000 /pr. år rimelig mener I? Jeg har i samme selskab en bil, en pers. ulykkes fors. og en indbo forsik. Syntes kraftrøveme det er fucking mange dukater for at have en lille Velo Solex Dukati.
J.
tilføjet af

Lyder ikke som om du har fået dine kundefordele

har du overvejet at gå på "shopping" med dine forsikringer samlet? Det kan nogle gange godt betale sig. Alternativt kan du henvende dig til en forsikringsmægler. Hans salær er din besparelse det første år - alt andet skal du ikke accepterer - men så skulle det være med efterfølgende besparelser.
Pøj pøj
tilføjet af

Topsikring

Jeg har en HD og har en yderst fordelagtig pris på forsikring hos Topsikring gennem Harley Klubben.
Hvis der findes en Dukati klub kunne man måske gå sammen og gøre Harleyklubben efter. Folk der har råd til "dyrt legetøj" er formodentlig interessante kunder for forsikringsselskaberne...
tilføjet af

Ducati?

Staves det forøvrigt ikke Ducati..?
tilføjet af

Hvis

Du har forsikret din HD gennem Hdc, så vil jeg altså mene du har din forsikring gennem Rasmussen Assurance A/S, men det kan selvfølgelig godt være de har skiftet navn.
Og forsikringer der igennem er først billige efter du har været medlem af Hdc et år.
Men ja det brude være muligt for en Ducati klub, at lave den samme ordning med et forsikrings selskab.
tilføjet af

det er dyrt

har en 996 he he med de 3 forsikringer som de kræver med kasko ialt 15876kr-kasko-udvidet ulykkefor-husfor
p.s er elite
tilføjet af

Det er *næsten* det samme

OK altså i runde tal betaler du 15.500 og jeg 11.500. Jeg er *ikke* elite belist for jeg fik først bil sidste år. Men det forklarer ikke helt 4.000 /år måske - din ydelse er højere fordi du har næsten 1.000 ccm mon ikke?
Men ved du det... jeg syntes kællingen jeg snakkede med sagde noget om at min ydelse var konstant over tid - altså ikke noget med dalende ydelse. Hvad med dig? Dit selskab er? Kender en der har sig i Tryg of betaler en brøkdel - men hun har også en lille tøsemaskine *S*
tilføjet af

priser

yes 996ccm.cyklen koste jo en del kr.fik den af min X yes i 30 år føseldags gave.prøv noget som heder rasmussen asuranse det er et forsikrings selskab de har en del HD men hved ikke om de tager ducatier.mit er topdanmark.de er sku lidt gale har en selvrisiko på 20% af ny prisen og jeg kan ikke stige eller falde i pris den er fast.har hørt at man kan forsiker sig i sverige.har ikke undersøgt det enu.det kan være en and
tilføjet af

Topsikring????

For rigtig mange år siden var der et lille selskab der hed MLU. Senere blev det til Topsikring. En hel del senere blev dete selskab så til Topdanmark Forsikring...
Måske er din Harley-Davidson meget gammel (WLA'er fra 2. verdenskrig?).
Ellers hedder HDCDK forsikringsselskab Lloyd's og forsikringerne tegnes gennem Rasmussen Assurance Mæglere A/S i Køge.
Forresten kan Ducatifolk da forsøge sig med at kontakte Topdanmark Forsikring der laver forsikringer med rabatter for MC ejere...
tilføjet af

Ikke det samme

Du får lov at betale en masse kroner for dine forsikringer fordi du ikke har kørt ret meget. At du først fik bil sidste år, tæller jo ikke ligefrem med på positivlisten, vel?
Du skriver ikke hvor gammel du er, eller om du evt. har kørt MC flere år. Er du nybegynder på både MC og i bil, jamen så er der bare en vej frem - Betal ved kasse 1.
Prøv alligevel Topdanmark. Der er noget med en touringklubordning med rabat der vil noget...
tilføjet af

Ducati Alm. Brand

Hej Jesper
Kan du ikke sende mig navnet på din assurandør..?
Da jeg gerne vil tegne hos Alm.brand..?
Mvh
Jan T
tilføjet af

Jeg har en suzuki 800cc fra 2003

Den betaler jeg 4200 årligt for fuld kasko i samme selskab, selv har jeg kun haft mc kort i 3 år
tilføjet af

Forsikring igennem sælger

Jeg købte en ducati 800 sidste år - finansierede den gennem sælger - og fik forsikringen for 4200 om året. Merprisen for finansieringen (ville ellers have købt kontant) bliver opvejet af besparelsen på forsikringen (skulle have betalt 12500) ...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.