7tilføjet af

De kommende afsnit af The 4400..

Da jeg kom hjem fra arbejde idag, lå der en pakke oven på min computer. Pakken indholdte første sæson af The 4400, som TV3 er igang med at sende. Nu har jeg så set første sæson, og er helt vild. Den serie er SÅ fed, at jeg slet ikke kan komme mig over det. Som jeg læste et eller andet sted, kan den godt beskrives som X-men møder X-files. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at der er mange som ikke vil kunne lide den, men jeg er solgt. Kan slet ikke vente til at se sæson 2.
Sæson 1 er meget kort. Den består af den 2 timers film (kaldet Pilot) som blev sendt på TV3, søndag for 8 dage siden. Derudover er der "kun" 4 afsnit. Men i de fire afsnit, sker der en hel masse. Jeg vil ikke afsløre meget, for jeg ved hvor meget det kan ødelægge, men hvis man ikke kan vente (ligesom jeg ikke kunne) og ikke har lyst til at importere serien fra udlandet, så KAN man finde episode beskrivelser på nettet. Specielt 4 afsnit er rigtig godt, da man allerede dér for svar på en masse spørgsmål, men samtidig lægger den også op til en hel ny sæson af 'eventyr', hvis man kan kalde dem det.
Hvad jeg egentlig vil med det her indlæg, er at blære mig med at jeg nu har set de kommende afsnit, og så sige, at dem som allerede har planer om at se serien, virklig har noget at glæde jer til!
Godnat alle sammen :)
tilføjet af

Det var lidt tamt

Jeg så denne "pilot", må indrømme det minde mere om Roswell vs X men, - 2 ting som ikke just fangede mig, så 4400 imponere ikke jeg. Måske fordi man ikke har set nok af det endnu, hvem ved ;o)
Nææ "X-fejl", det holder, glæder mig til finder mønterne til at få alle sæsoner på dvd, hehe.
tilføjet af

fed!

Jeg sys piloten var spaendende, slaar dog ik lost endnu, den er godt nok fed! hvornaar mon den kommer tilbage, for kan slet ik vente og lidt samme stil, saa maa oz lige vaere dig?!?
tilføjet af

Lost

Jeg nåede kun at se 3-4 afsnit af Lost, men det jeg så, kunne jeg lide. Da jeg nu købte The 4400 anbefalede de mig også Lost sæson 1, og dst var et utroligt fristende tilbud.... men penge😕Det er desværre ikke det jeg har mest af. Men den skal nu nok blive min, på et tidspunkt :)
tilføjet af

Rosswell?

Kender ikke den serie, men jeg kan forestille mig bare ud fra navnet, at det har noget med UFO'er og/eller Aliens at gøre?
Hvor X-files kommer ind i billedet på The 4400, er jo nok de her to agenter, som tager ud og ser til alle de mystiske ting som sker. Forskellen er, at det ikke er uhyggeligt på samme måde som X-files godt kan gå hen og blive, og at de har en liste med de 4400 hjemvendte, hvor Mulder og Scully altid startede fra scratch :)
Som jeg også sagde, er jeg overbevist om at ikke alle vil kunne lide den, man har jo hver sin smag. Og hvis piloten ikke fangede dig, er der nok heller ikke så stor en chance for at resten vil. Som en serie, køre den jo i det spor, og for hvert afsnit, sker der noget nyt, en historie, som kun vare det ene afsnit, samtidig med at hele den overdækkende historie går igennem alle afsnit. Og når nu første sæson er så kort, skal man næsten se alle afsnit, for at kunne følge med, eller ihvertfald de næste 2 afsnit som kommer :)
tilføjet af

Sikke noget vrøvl..

Det er selvfølgelig de sidste 2 afsnit.. ikke de næste 2.. men næsten.. der er 3 afsnit tilbage på TV3, af sæson 1.. ved ikke om de fortsætte med sæson 2 lige bagefter?
Men når jeg nu tænker nærmere over det, er det ikke nok kun at se de afsnit. Der vil stadig blive et stort hul, som når man bare kommer ind midt i en serie. Man mangler en masse viden omkring personer og ting der er sket før det afsnit man starter med.
SÅ, konklusionen: Se dem alle sammen, og nyd dem ;)
tilføjet af

Sæson 2

Har du også set sæson 2?
Det har jeg, og du har noget at glæde dig til! Den bliver bare bedre og bedre, og spændingen stiger (uden at afsløre for meget)!!!
Så bare for at blære mig lidt (lige tilbage) he, he ;o)
tilføjet af

Uaahh!!

Nej, jeg har ikke set sæson 2🙁Den er ikke udkommet på DVD til at købe endnu, eller ihvertfald ikke sidst jeg tjekkede. Og at hente dem ulovligt, KAN jeg ikke, selvom det er meget fristende.
Men jeg glæder mig! Nu på søndag sender TV3 sidste afsnit af sæson 1, og jeg håber VIRKLIG de fortsætte med sæson 2 bagefter. Ikke fordi jeg tror det, men man har jo lov til at håbe ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.