8tilføjet af

Danske skatteborgere betaler 600 millioner kroner

Hvert år til Palæstinenserne

Nu viser de deres taknemlighed
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=417158/
tilføjet af

ja..de er sørme..

Ja de er sørme taknemlige?!?
Kæft vi er til grin, hvis vi bare finder os i det. Vi skal stoppe al støtte til disse lande, der lever i fortiden fra og med i morgen!!!!!
Og dem der bor her i landet med samme holdninger som f.eks Abu Laban, skal smides ud af landet med det samme!!!
Ja jeg ved godt at sådan kommer det ikke til at gå..desværre..Synd for vores Land...Vi må ikke selv bestemme her mere..hvad bliver det næste????!
tilføjet af

Jeg synes man måske

burde overveje at give de 600 millioner til den israelske hær istedet for. Der bure kunne købes et par raketter for den slags penge.
tilføjet af

Håber Fogh har nosser

til at skære i hjælpen lige nu. Vi kan selv bruge dem. Hjemsendelser koster også noget.
tilføjet af

Ja vi er til grin

Både på Vestbredden men også her, de fleste af de palæstinensere som vi har givet et nyt land, har takket med kriminalitet, vold og overfald på gamle mennesker.
tilføjet af

Fremtiden sort for palæstinenserne

At stemme terrorister ind i regeringen vil uundgåeligt have konsekvenser.
tilføjet af

hallo

de skulle sku skamme sig.. stop alt hjælp til dem, og se så hvordan de vil gå i forfald
tilføjet af

Penge

Ja de penge kan vi bruge på vores gamle på plejehjem og syge som bliver tappet år efter år.
tilføjet af

De skulle skamme sig...

Hvad med at støtte mig, jeg kan nøjes med 1 million så skal i ikke høre mere fra mig heller ikke dem nede i palle & stina.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.