4tilføjet af

Canon IXUS 500

Inden for den næste uges tid vil jeg købe et Canon Ixus 500 digitalkamera. Jeg har hørt meget, meget godt om det - nogen her der kan tilføje noget vedr. købet?
tilføjet af

roligt gøre

Hejsa
Har godt nok ikke selv et, men kender et par stykker der har det og det har aldrig skuffet dem, det virker kanon godt, så held og lykke med købet.
tilføjet af

Fint kamera

hvis man kan leve med den lille LCD skærm, personligt foretrækker jeg en 2,5" LCD skærm.
tilføjet af

Udmærket valg

Hejsa
Jeg har et Canon Ixus 430 og jeg valgte det rem for Ixus 500 sa der var billigere og så er der mindre billedstøj ved f.eks fotografering i lavt lys. Ixus 500 har bedre videooptagelse med en højere opløsning. Begge kameraer lider under mangel på en ordentlig batteriindikator. Det er en god ide altid at lade batteriet helt op før man tager ud og fotograferer eller købe et ekstra batteri. Fælles for dem er den meget høje billedkvalitet og så manglen på manuelle indstillinger.
tilføjet af

canon ixus

canon ixus serien er i det hele taget en god serie af kameraer. personligt har jeg overvejet at købe ixus 400.
det er billigere og mere end god nok til de amatør billeder jeg tager...
held og lykke med kamera køb.
mh Jacob
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.